Hellä, voimakas, kiusoitteleva vai tilanteen mukaan. Yksityiskohdat kiinostavat. Harva nainen haluaa tai uskaltaa keskustella asiasta. Lesbot kertokaa meille miehille mistä naiset pitävät, te sen varmasti tiedätte.
Millainen glitoriskiihotus on parasta?
3
167
Vastaukset
- kuulo-aisti
Eiköhän tuo ole naisesta kiinni... Itse pidän hyvästä suuseksistä, hellästä, kiusottelevasta aluksi, lopuksi rajuakin... Kuuntele ja opettele, naisen reakdioiten mukaan... Olen hetoro nainen, nautin suunattomastimiehestäni!!
- SFKukkanen
Lähes poikkeuksetta aluks hellä. Voi olla loppuun astikin hellä. Liian hellä ei voi olla ;) Sellanen höyhenenkevyt kosketus tuntuu parhaimmalta. Mut joskus kiihottaa myös kovempikin kosketus; kuitenkin hellästä pikkuhiljaa voimakkaampaan.
- Tilda26
Itse nautin hellästä kosketuksesta, joka kovenee kiihottuessani enemmän. Suuseksissä neuvon miehiä aina hengittämään suun kautta, sillä se tuntuu aivan ihanalta. Välillä meillä on klitoriskoskettelun kanssa hieman ongelmia, joten tilasin miehelle apuvälineeksi Fifty Shades -kiihottimen, jonka muotoilu takaa minulle ihanan orgasmin. http://www.rosawilly.fi/product/vibraattorit/fifty-shades-of-grey-mini-klitoriskiihotin/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422812Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423542586Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562315- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661289