Ahdistelijat

Maahantulleitten miesten vaarallisuus on ollut kovasti tapetilla.
Ahdistelevat suomalaisia naisia ja sitä varten on nassesedät lähteneet
puolustamaan naisia ja lapsia.

Mutta käsi sydämellä: Eikä kantaväestöön kuuluvat miehet ole kaikkina
aikoina hädistelleet naisia ja nuoria tyttöjä? Sota-aikana lottatyössä
olleet ja rajaseuduilla asuneet naiset olivat joka miehen omaisuutta.
Eikä vieläkään naisrauha ole kaikille miehille itsestäänselvyys.

Itsekin olen nuorena joutunut yritysten kohteeksi, mutta ovat jääneet
yritykseksi ja yrittäjät ovat itse joutuneet häpeän kohteeksi ja tulleet
naurun alaisiksi, jopa julkisesti.
Vielä aikuisiässäkin, kun olen työni puolesta joutunut matkustamaan
paljon ja asumaan hotelleissa, niin ei ole tarvinnut kuin mennä kiireiselle
ruokatauolle ravintolaan, niin on ylivirkistyneitä urhoja olleet tarjoamassa
seuraansa. Kun vastaus on ollut jyrkkä "ei" niin se on voinut käydä näitten
urhojen itsetunnolle, ikäänkuin oltaisiin niin vastuttamattomia, että
kieltoa on vaikea hyväksyä.
Verbaalista ahdistelua käydään, eikä varsinkaan kanalaumoille näilläkään
palstoilla kunnian kukko laula.

Olen ollut käsikähmässä ahdistelevien miesten kanssa ja vienyt voiton
pienestä koostani huolimatta.
Muistuu mieleen muutama tapaus: Eräs itsepäinen saatolle pyrkijä menetti
etuhampaat. Hänen kavereillaan tuntui olevan hauskaa.
Eräs tanssittaja kuumeni liikaa ja jätin hänet keskelle lattiaa ja kuulutin isosti:
"Herra on hyvä ja pitää häntänsä koipiensa välissä".
Paras tapaus taisi olla kun tapasin erään ikäiseni kaverin joka aamu samassa
paikassa töihin mennessä. Eräänä aamuna poika käveli minua päin, tarrasi
rinnastani kiinni ja sanoi "mitkäs nämä ovat" ja jatkoi matkaansa.
Seuraavana aamuna olin varautunut sateenvarjon kanssa, Kohtasimme taas
samassa paikassa. Kävelin häntä kohti ja nostin sateenvarjon koukulla hänen
perhekalleuksiaan ja kysyin "mitkäs nämä ovat" ja jatkoin matkaani päätä
kääntämättä. Seuraavana aamuna käveli poika kadun toisella puolella. :)

Eräs tyttäystävä joutui puukotuksen kohteeksi kun ei päästänyt ex-poika-
ystäväänsä asunnolleen. Sen seurauksena ei äiti ja isä olisi päästäneet minua
tansseihin.
Ostin kauhavalaisen ja se oli vyölläni tanssimekon koristeena. Rauhoitin
vanhempiani ja sanoin että haluan nähdä sen kaverin joka haluaa tulla väkisten
mukaani!
Kehoittaisin kaikkia nuoria tyttöjä käymään itsepuolustuskursseilla, niin saisivat
ahdistelijat tuta, olivatpa sitten maahanmuuttaneita tai kantaväestöön kuuluvia
luomakunnan kruunuja. Miehiset miehet eivät naisia ahdistele.

45

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.mitään.uutta

      Minua ahdistaa typerä itsekeskeinen aloitus.

      • Ei taida kovin ahdistaa kun nimettömänä kuitenkin ilmoitit olemassaolostasi.
        Käperrypä nyt harmaan viltin sisään rauhoittumaan! ;)


      • kaksikymmentäplus
        MdK-MdK kirjoitti:

        Ei taida kovin ahdistaa kun nimettömänä kuitenkin ilmoitit olemassaolostasi.
        Käperrypä nyt harmaan viltin sisään rauhoittumaan! ;)

        Täällä harvemmin käyden on outoa lukea tällaista kommenttia?
        Nimimerkeillä kun kirjoitetaan voi vain ihmetellä tällaista ylimielisyyttä, jos lienetkin tuttu jatkuvasti kirjoittaville ei silti voi kaikkia porsaita perseestä tuntea ohijuoksussa.

        Joten rauhoitutaan porukassa ;-)


    • kauheaaluettavaa

      Hampaiden menetys on valtava terveyshaitta, koko loppuikää koskeva. Toivottavasti jouduit edes taloudelliseen vastuuseen, vaikka se ei korvaa koskaan aiheuttamaasi vammaa. Sateenvarjolla sukuelimiin sohiminen täyttää pahoinpitelyn merkit. toivottavasti sait asiaankuuluvan rangaistuksen. Lain rikkomista on myös puukolla varustautuminen yleisellä paikalla.
      Aloitus on erittäin vastenmielinen ja kertoo pohjattomasta miesvihasta.

    • No, nimimerkittömien vastausten takana on raukkamaisia miehiä.

      Huvittaa varsinkin tuo toinen vastaus! :) Ei sanaakaan, miltä naisesta
      tuntuu kun tuntematon mies ryntää tissiin kiinni kadulla. Tai kun joku
      alkaa melkein "paneskella" tanssilattialla. Tai yrittää pakolla lähteä mukaan
      estelyistä huolimatta.
      Perhekalleuteen koskeminen taas on pahoinpitelyä ja vaatii rangaistuksen!
      Puukko sai olla vapaasti näkyvillä vielä 60-luvulla, kun kertomani juttu tapahtui.
      Puukkolaki on tullut myöhemmin.

      Mielestäsi, hyvä "kauhealuettava" ovat siis kaikki naiset, jotka ovat tehneet
      poliisi-ilmoituksen ahdisteluista, kärsivät pohjattomasta miesvihasta?
      Tämä tyttö ei kärsi miesvihasta , mutta on tottunut tekemään rajat selväksi
      ahdistelijoille.

    • kaikki-ei-ole-sitä-

      miltä näyttää,
      hyökkäyksen, väkivaltaisen rikoksen kyllä erottaa aina normaalista kömpelöstä yrityksestä tutustua toiseen,


      ----


      Alotus oli yliamuva, ei uskottava,
      -- jokainen nuorena kokee toiseen sukupuoleen suurta mielenkiintoa,
      tutustumis halu on suuri ja normaali,
      jokainen nuori hakee vakituisempaa seurustelukumppania,
      kaikilla vaan ei ole tietoa kuinka lähestyä sivistyneesti nuorta naista,
      joten kömpelöitä lähestymis yrityksiä kyllä kokee jokainen jossakivaiheessa elämää,
      eikä niistä voi tehdä raporttia seksuaalisesta häirinnästä, ei ollenkaa,
      --- jokainen tai useimmat lopulta jossaki vaiheessa elämää löytää elämän kumpanin, Aivan eriasia on raiskus, se on AINA VÄKIVALTAINEN tapahtuma,
      nämä kaksi asiaa pitää osata erottaa toisistaan,
      kaikkia lähestymisyrityksiä ei voi sanoa seksuaaliseksi häirinnäksi,
      --- terve järkinen ihminen kyllä erottaa nämä kaksi asiaa toisistaan, eikä mahtaile kuten alotuksen tekijä mahtaili saavutuksillaan,
      tuomittavaa alotuksessa oli kaverin puukotus,
      ja muniin kohdistuva hyökkäys sateenvarjolla, kuin tisseihin kohdistuva kouraisu, tommosta ei normaali ihminen tee,

      • Usko tai älä, mutta kaikki on totta!


      • Sitä paitsi kaikki-oli-miltä-se-näytti. Eli mahdottoman törkeätä
        miehisen ylivallan osoitusta suojatonta naista kohtaan. Ei suinkaan
        "kömpelöä" lähestymisyritystä, vaan suoranaista päällekäymistä!

        Jätän oman normaaliutesi arvioimisen tekemättä kirjoittamasi perusteella.


    • Reipasta toimintaa Mdk!
      Itse olin niin arka ja sitä paitsi niin tarkkojen ohjeiden runtelema, etten olisi ikinä voinut tehdä mitään tuollaista. Kaiken lisäksi olisi ollut pakko salata tapaus kotona, koska sellaista nyt ei kunnon tytölle voi tapahtua. Tuollaiset päällekarkaukset kun eivät voineet tapahtua säällisissä tilaisuuksissa. Olisin itse ollut syyllinen, kun en olisi osannut pitää varaani.
      Sehän oli asenne ihan viime vuosiin asti. Poliisikin kuulemma ihmettelee rikosilmoitusten määrän kasvua. Totta kai ihmettelee, kun ne nyt otetaan vakavasti. Meidän nuoruudessamme katsottiin aina, että tyttö oli provosoinut tilanteet, joten turhaan poliisille valitteli.

      • Lienee isäni ansiota, että me tytöt opimme pitämään puolemme.
        Kerroimme aivan vapaasti kotona, minkälaisia tyyppejä oli tiellemme
        osuneet ja miten olimme milloinkin selvittäneet tilanteen.
        Maalaistyttönä oli voimiakin kuin pienessä karhussa ja riitti monta
        kertaa hyvin päihittämään jonkun maitopartaisen kaupunkilaisen!
        Rohkeus ei ole koskaan minua jättänyt ja siitä ominaisuudesta olen
        kiitollinen vielä vanhoilla päivilläkin.


      • Ramoona_

        Minulla on useita veljiä, leikittiin ja urheiltiin pitkälle nuoruuteen isolla joukolla, johon kuului tyttöjä ja poikia. Tansseissakin käytiin kaveriporukalla, vanhemmat naapurin pojat olivat tuki ja turva, ei päässyt mitään kovin vastenmielistä tapahtumaan. Aikamoisia kiusankappaleita saattoivat nämä pojat olla joskus muuten, mutta toden tullen kyllä puolustivat. Tanssittajat ja kotiin saattelijat olivat yleensä samanikäisiä, samassa seksuaalisessa kypsyysvaiheessa. Normaalin kömpelönkin lähestymisen kyllä tajuaa, ja rajat tehdä selviksi. Kivalle, miellyttävälle pojalle toki salli enemmän kuin vaikkapa humalaiselle ja epäsiistille. Ikävimmät muistot minullakin ahdistelusta on tanssilattialta, ja erinäisiä kertoja on tullut minunkin jätettyä typerys siihen kuin nalli kalliolle. Puhuminen ei tahdo tehota kaikkiin tapauksiin. Käsilaukulla olen joskus pamauttanut, sehän heilahtaa luontevasti.


        Lastenpsykiatri Raisa Cacciatore on paljon luennoinut lasten seksuaalisesta kehityksestä ja koskemattomuudesta. Lapselle pitää opettaa, että hänen kehonsa ja mielensä ovat koskemattomia, kenelläkään ei ole oikeutta rikkoa tätä. Lapsille tulee tehdä selväksi, että uimapuvun peittämiin kehon osiin ei ole oikeutta muiden koskea, kuin perustelluissa poikkeustapauksissa, kuten lääkärillä.

        Aihe on ajankohtainen ja nostaa pintaan tunteita. Seksuaalisuus on arka ja herkkä asia, siksi nämä tilanteet koetaan niin ahdistavina. Varsinkin kun kyseessä on teinityttö ja aikuinen mies, ollaan vaarallislla alueilla, jossa tasaväkisyydestä ja oikeudenmukaisuudesta ei ole tietoakaan.


      • Poikaporukoissa minäkin kasvoin ja leikin. Sen takia kai olinkin saanut
        niin paljon rohkeutta, etten osannut pelätä, koska yleensä olin tuntenut
        oloni turvalliseksi. Maailmalla joutui sitten kohtaamaan toisenlaisiakin
        miessukukunnan edustajia ja oppi olemaan varuillaan ja tarpeen vaatiessa
        puolustautumaan.
        Kotona oli myös annettu selvät ohjeet, mikä on hyväksyttävää mikä ei.
        Niillä eväillä olen selvinnyt.


    • ihankotimaiset

      vanhat miehet vieläkin luulee, et saa naisille ehdotella mitä vaan..

      • Niin, varsinkin ns. "hopeaselkägorillat" joilla ei enää ole muuta
        vetovoimaa kuin raha, saattavat vieläkin kuvitella että rahalla on
        taivaallinen voima.


      • entinenmuori

        No kyllä 1960-1970 luvun taitteessa (kun ehkäisypillerit sai ilman avioliittoa tai vakituista seurustelusuhdetta) ukkomiesten itsemarkkinointi vapaalle seksille;
        "Ukkomies tekee hyväntyön on puhdas eikä varmastipuhu."

        Poliitisesti- ja ammattiyhdistyksessä toimineet Ukkomiehet ymmärsivät vapaanseksin: MINÄ saan kenet haluan. Itse joudun näissä 'piireissä' kuulemaan ukkomiehen ylvästelevän HÄN oleen kanssani...Olin niin äimänkäkenä etten tajunut koko juttua kuin vasta seuraavana päivänä ollessani jo muualla...
        Vielä 1960-luvun lopulla ei naisella tai naiseurueella ollut asiaa ravintoloihin, mukana edes yksi mies jo aukaisi ovet.

        Yhteiskunta on muuttunut mainokset jo luovat pohjaa kaiken paljastelulle.
        Lainauksia asiasta;
        " Joukkoahdistelu & Seksuaalihäirintä UusiVuosi 2016
        Kölnin pormestari (nainen):
        - naisten pitäisi pitäytyä ”käsivarren mitan päässä” tuntemattomista.
        Lausahdus on tulkittu uhreja syyllistäväksi ja se herätti myrskyn sosiaalisessa mediassa.
        - ohjeistukseen kuuluu myös neuvo, jonka mukaan naisten ei kannattaisi esiintyä kaupungilla liian > iloisina<, koska se voidaan tulkita seksuaaliseksi avoimuudeksi.
        täältä;
        Eräs tanssittaja kuumeni liikaa ja jätin hänet keskelle lattiaa ja kuulutin isosti: "Herra on hyvä ja pitää häntänsä koipiensa välissä".
        Tai kun joku alkaa melkein "paneskella" tanssilattialla.
        (se keppi nyt saattaa kovettua ilman omistajansa lupaa, tilanne on nolo nyt kanken omistajalle) toki jos siihen alkoi tulla kyytipoikaa; likistelyä, hinkaamista tai läähätystä jätin tansittajan siihen.
        Tai yrittää pakolla lähteä mukaan estelyistä huolimatta. (Joutui sitä joskus ilmoittamaan; minulla ei ole tarvetta, hae seurasi muualta)
        Kehoittaisin kaikkia nuoria tyttöjä käymään itsepuolustuskursseilla, niin saisivat ahdistelijat tuta, olivatpa sitten maahanmuuttaneita tai kantaväestöön kuuluvia luomakunnan kruunuja. Miehiset miehet eivät naisia ahdistele."

        Välimatka toiseen ihmiseen on suomessa http://is11.snstatic.fi/img/978/1452597231261.jpg ollut aina normaalia. MUTTA myös kasvatettu perusvarovaisuus. Samoin kun pukeutuminen; ilmasto ja vaattehankitojen rajallisuus ovat pitäneet kohtuulista pukeutumista.

        Ulkomainoksilla saisi laittaa lailla rajat pienissä alusvaatteissa poseeraavia malleja ei pitäisi olla joka kadunkulmassa tai TV mainoksissa.
        Miksi paljastelle sellaista joka jokaisella on, MUTTA henkilökohtaisena.
        Toki, bikinin ja alusvaateiden ero on kankaassa ei ihonpinnan peittävyydessä.

        Minut opetti / neuvoi puolustautumaan työkaveri jolla itsellään saman ikäinen tytär. Hän käski potkaista munille, jos mies tunkeutuu läheisyyteen jota en halua, tai johon en ole antanut lupaa.
        Hän selitti myös:"Potku sinne, eikä mies kykene vähään aikaa vaikka pyytäisi."


    • ihankotimaiset

      ei kaikki, mutta kokemusta on yksinasuvana...vanhanakin tästä..

    • puhumallaparas

      Hätävarjelun liiottelusta on kyse, jos käsin kopelointiin vastataan sateenvarjon piikilla tai murskaamalla hampaat. On minuakin lääpitty ja yritetty kopeloida varsinkin nuorena tansseissa, mutta pojan/miehen jättäminen tanssilattialle tepsi hyvin, sai siitä häpeärangaistuksen. Omat vikkelät jalat on monasti parempi keino kuin jäädä vahvempaa vastaan asein ai nyrkein tappelemaan. Puhumallakin voi asioita selvittää. Eikö hampaiden tuhosta tullut poliisasia ?

      • Hätävarjelun liioittelua? En ole puhunut mitään sateenvarjon piikistä vaan koukulla nostelusta (ikäänkuin mato koukussa :) ). Intiimiosaston häpäisemisestä katsoin olevan aivan paikallaan maksaa samalla mitalla. Tuskinpa vahinkoa tuli tehtyä muuten kuin kaverin itsetunnolle.

        Tanssilattialle jäi minunkin partnerini, kommenttien kera ja tepsi hyvin!


        Vai poliisiasia hampaitten menetyksestä? 50-luvulla ei hampaat olleet mikään rahakaivos. Jos hammasta särki tai oli muuten sattunut jotakin, niin hampaat vedettiin
        yleensä pois. Rippikouluikäisillä oli tekarit jos oli varaa hankkia.
        Kyseinen kaveri on sanonut että hän saa syyttää itseään ettei kerrasta uskonut.

        50- ja 60-luvulla hoidettiin oikeuden täytäntöönpano omin voimin tai
        kärsittiin nahoissaan. Silloin oli sananpartena "ei se puhumalla parane".


    • mikäteidänidis

      Mikä mielessä, kun yritätte mamuterroria vähätellä ja raiskauksia jopa suosia mamuille? Se on kova paikka, kun nuorentytön mamulauma piirittää. Repii housut ja alkaa junana työntää aidsikeppiä.. Menkää nauraa viereen!

      • No kun meidän idis on se, että olis hyvä katsoa peiliin eikä yrittää yleistää että kaikki "mamut" ovat vaarallisia. Kyllä nämä oman maankin pojat osaavat repiä housut ja alkaa junailla. Menikö jakeluun? :)


      • kuvottavaa

        Kuka täällä matujen käytöstä muka puolustaa ? Tämä on aloittajan nuoruusmuistoja ja niihin on kantaa otettu. silloin ei näitä matuja vielä ollut ainakaan Suomessa. Nyt nämä isolla miesjoukolla piirittämiset ja naisten käpälöinnit, ryöstelyt ja raiskaamiset on kaikkein raukkamaisimpia tekoja ja niin kuvottavia ettei todeksi meinaa uskoa. Tästä pitäisi jo tajuta, millaisen roskaväen armoille ollaan joutumassa. Poliisitkin hyssyttelee.


      • Tuskin poliisi enää hyssyttelee, vaikka vielä pari päivää sitten antoikin ymmärtää, ettei tuollaista ole ikimaailmassa ennen tapahtunut. Ketju kuitenkin kertoo toista, niin että ollaan nyt vaan asian äärellä.
        Olen vai huomannut sen asian, että mies, joka ei itse käpälöi ja häiriköi, ei tahdo mitenkään uskoa kaverista tuollaista. Pitävät ihan kummallisena väitteenä. Tuskin kaverit keskenään tällaisista asioista puhuvat, niin että voi varmaan uskoakin, etteivät poliisipäällikkö ollut asiasta perillä. Hän lienee hyväkäytöksinen ja kunnollisen kotikasvatuksen saanut ihminen.
        Pitäähän siis kuitenkin antaa arvoa suomalaiselle perheenpäälle ja reilulle työkaverille, eivät kaikki tokikaan ole lääppijöitä.
        Ei nyt mennä äärimmäisyyksiin tässä asiassa.


      • Olet oikeassa, että poliisi ei enää hyssyttele. Poliisi-ilmoitukset ovat
        lisääntyneet (ei pelkästään mamujen takia), koska moni nainen ja
        nuori tyttö uskaltaa vihdoinkin ilmoittaa ja luottaa siihen että häirinnät
        otetaan vakavasti, olipa häiritsijä mitä kansallisuutta tahansa.
        Aikaisemminhan oli jopa oikeusjuttuja raiskaustapauksista, missä
        sälytettiin syyt raiskatun nimiin. Oli ollut sopimattomasti pukeutunut,
        oli ollut juovuksissa eikä vastustanut riittävästi, yms. Poliisit saattoivat
        jättää ilmoituksen huomioimatta sen enempää.

        Suomalaiset miehet ovat rehtiä, kunnon miehiä, mutta kyllä mielessä
        käväisee minkälainen naisnäkemys on noissa "puolustusjoukoissa",
        jotka Joensuussakin mm. partioivat kaduilla. Minkälaista mahtanee
        olla kielenkäyttö porukoissa ja kuinka kunnioittavasti mahtavat käsitellä
        naisiaan?

        Aloitin ketjun huomauttaakseni että naisten häirintään syyllistyvät niin
        suomalaiset kuin maahanmuutajatkin.


      • Katsoin juuri YLE Fem:stä Ruotsin aamu-tv:ssä ollutta keskustelua tästä
        samasta aiheesta.
        Mukana oli naispuolinen (ulkomaalaistaustainen) poliitikko ja tavallinen
        ruotsalainen mies.
        Oli aika mielenkiintoista kuunnella kun poliitikko näytti tuntevan tai
        tunnustavansa vaan oman maansa naisia alentavan "kunniakulttuurin",
        joka edustaa kollektiivista naisten alentamista.
        Ruotsalaismies taas oli aika tavalla samaa mieltä kuin mitä itsekin aloituksessa
        toin esille, että kyllä sitä osataan täällä kotonakin. Sitä tehdään yksin ja
        on tilanteita että yksinäinen naishenkilö voi joutua miesporukan uhriksi, usein
        on alkoholilla osuutta.
        Ruotsalaismies peräänkuulutti että organisaatiot, jotka ottavat hoitoonsa
        miehiä joilla on ongelmia itsensä hillitsemisessä, saisivat lisää apua jotta
        mahdollisimman moni mies pääsisi oikeille raiteille.
        Pahoinpidellyille naisille on turvakoteja, mutta pahoinpidelleet miehet
        joutuvat ehkä vankilaan eivätkä saa minkäänlaista apua ongelmiinsa.


      • MdK-MdK kirjoitti:

        Olet oikeassa, että poliisi ei enää hyssyttele. Poliisi-ilmoitukset ovat
        lisääntyneet (ei pelkästään mamujen takia), koska moni nainen ja
        nuori tyttö uskaltaa vihdoinkin ilmoittaa ja luottaa siihen että häirinnät
        otetaan vakavasti, olipa häiritsijä mitä kansallisuutta tahansa.
        Aikaisemminhan oli jopa oikeusjuttuja raiskaustapauksista, missä
        sälytettiin syyt raiskatun nimiin. Oli ollut sopimattomasti pukeutunut,
        oli ollut juovuksissa eikä vastustanut riittävästi, yms. Poliisit saattoivat
        jättää ilmoituksen huomioimatta sen enempää.

        Suomalaiset miehet ovat rehtiä, kunnon miehiä, mutta kyllä mielessä
        käväisee minkälainen naisnäkemys on noissa "puolustusjoukoissa",
        jotka Joensuussakin mm. partioivat kaduilla. Minkälaista mahtanee
        olla kielenkäyttö porukoissa ja kuinka kunnioittavasti mahtavat käsitellä
        naisiaan?

        Aloitin ketjun huomauttaakseni että naisten häirintään syyllistyvät niin
        suomalaiset kuin maahanmuutajatkin.

        Todella hyvä aloitus ja hyvin kulkenut ketju.
        Niin kyllä suomalainen mies voi olla aika tökerö,noissa naaraan kosintamenoissa,sen sain monta kertaa tuta.
        Harrastin suunistusta ja hiihtoa kilpailumielessä aikoinaan,siis olin urheilullinen ja terve sielu,terveessä kehossa oli minun mottoni.
        En koskaan urheilupiireissä joutunut ahdistelun kohteeksi.Oma harrastukseni oli niin pienimuotoista,vain piiritasolla.
        Tämän urheilutaustani toin vain esille,että olin aika vikkelä kintuistani ja kun joku vastakkainen sukupuoli yritti ylittää kynnystä,niin pinkaisin pakoon.
        Raiskata minut siitä huolimatta yritettiin kolme kertaa ja säästyin impeyteni säilyttämään 19 vuotiaaksi,jolloin kuvaan astui oikea Kasanoova,siitossonni joka jakoi
        spermaansa kylillä ja meitä oli tiineinä hänelle parikin naarasta,minä vihittynä aviovaimona.
        No elämän katkerankalkin kun juo,niin luulis ettei tota vastakkaista sukupuolta enää haluais,maille ei halmeille,mutta kyllä se tervejärkinen kaipuu elää yhä teidän ama


    • kuvottaaminuakin

      On tullut jo selväksi, että mdk vihaa länsimaisia miehiä. Turvapaikan hakijoina esiintyvät alkavat heti maahan ja täys ylöspitoon päästyään raiskata ja isolla joukolla ryöstää, raiskata ja käydä käsiksi naisiin, jopa lapsiin. Se on miehittäjien toimintaa, samaa tehdään sotaa käyvissä maissa. Mitä enemmän tällaista ymmärretään, sitä pahemmaksi se käy. On törkeää omaan pesään paskantamista vetää esiin omaa seksuaalirikollisuutta ja verrata tähän . Kun lukee näitä puolusteluja ja omien mollaamisia, ei enää ihmettele miksi tänne vyöryy joka suunnasta nuoria miehiä ilman mitään tarvetta turvapaikkaan. Mikäs on raiskatessa kun ei työtkään rajoita ja maha on aina täynnä, lämpimässä saa ilmaiseksi majailla tupakat ja viinat maksetaan, älypuhelin korvalla koko ajan. Kaiken maksaa suomalaiset veronmaksajat, omien etuja vaan kiristetään että näille partalapsille saadaan hyvät olot. Eikä rikos edes ole palautuksen syy, tänne saa jäädä jokainen joka vaan haluaa. Väkivaltarikollisia ei voi palauttaa kotimaahansa, jos siellä on pienikin mahdollisuus kokea väkivaltaa. Näin meillä Suomessa.

      • "Se on miehittäjien toimintaa, samaa tehdään sotaa käyvissä maissa. Mitä enemmän tällaista ymmärretään, sitä pahemmaksi se käy. On törkeää omaan pesään paskantamista vetää esiin omaa seksuaalirikollisuutta ja verrata tähän ."

        Just niin. Kirjoitinkin aloituksessani että sota-aikana ja rajaseudulla asuvat naiset
        olivat jokamiehen omaisuutta. Omassa pesässä on paskaa, tunnusta sinäkin tosiasiat!
        Ja naisia hädistellään edelleenkin myös kantaväestön toimesta. Tämä on tosiasia ja
        kuuluu kantaväestön seksuaalirikollisuuteen.

        Mitä sitten noitten nuorten pakolaismiesten määrään tulee, olen samaa mieltä kanssasi,
        että liikaa niitä on. Missä ovat vanhukset, naiset ja lapset? He sitä turvaa tarvitsisivat
        ensisijaisesti.


    • jösfösföfsjöfsöjsf

      Teidän suvakkien tapa kuitata matumiesten raiskaukset ja ahdistelut suomalaismiesten teoilla, on kyllä uskomatonta ja kuvottavaa...ja lapsellista. Tilastot, jotka eivät valehtele, kertovat karua kieltään; 70 % raiskauksista on ulkomaalaistaustaisten tekemiä. Te, suvakit, annatte synninpäästön maturaiskaajille, on kyllä karmeata. Miltä se mahtaa tuntua raiskatusta itsestään, hänen vanhemmistaan tai hänen puolisostaan. Täydelliset suvakit, omasta mielestänne, kuuluisitte kyllä pakkohoitoon...Nämä elintasosurffarit jättivät lapset ja naiset ja lähtivät tänne tuhansittain, kertoo kyllä kaiken heistä...

      • älä.viitsi

        Tekstisi on kuin roska mv-lehdestä huom.palsta ei hyväksy joten siivoa suusi.


      • 6853921

        Jösses, siivoahan nyt kuule ite suusi.


      • mikäpakottaasuvakkia

        Kumma, mistä poikii tää suvaitsevuus mamujen raiskauksiin ja ahdisteluihin? Mitään tekemistä ei ole suomalaisten teoilla sen kanssa. Ruotsin poliisikin salasi festarikähmimiset!


      • jösfösföfsjöfsöjsf , taisit vetäistä tuon 70 % lonkalta vähän Stubbin tapaan! :)


      • mikäpakottaasuvakkia kirjoitti:

        Kumma, mistä poikii tää suvaitsevuus mamujen raiskauksiin ja ahdisteluihin? Mitään tekemistä ei ole suomalaisten teoilla sen kanssa. Ruotsin poliisikin salasi festarikähmimiset!

        Mikä ero on "mamun" ja kantaväestöön kuuluvan raiskaajan tai ahdistelijan välillä?
        Eikö teko ole mielestäsi yhtä kauhea ja tuomittava?


      • erotvaltavat

        Suomen kantaväestön raiskauksia voi välttää esim. ettei lähde tuntemattoman kanssa jatkoille miehen asuntoon eikä päästä omaan kotiinsa tai mene hotelliin. Varsinkin päihtynyt nainen on helppo saalis. Omat ei raiskaa isolla porukalla ja harvoin ketään tuntematonta, Omien kansalaisten raiskauksilta voi paljon suojautua . Matut tulee isolla porukalla ja vaikka koulumatkalla, työmatkalla tai lenkillä tai väentungoksessa ja raiskaa, pahoinpitelee ja ryöstää samalla. On siinä ERO. Kun jo turvapaikkaa hakiessa ollaan näin törkeitä, mitä on odotettavissa kun saavat turvapaikan. Jo talvella näin paljon sattunut, entä kun lämpimät ilmat tulee. Pitäkää sateenvarjot mukana, saatte iskeä suoraan sinne rikospaikkaan .Hyvä vinkki oli, tasapuolisuuden vuoksi voi käyttää varmaan ihan kaikenmaalaisiin.
        Tilastot kertoo miten yleisiä nuo raiskaukset on matujen tekeminiä, siinäkin iso ero suomalaisiin.


      • tässätietoa
        MdK-MdK kirjoitti:

        jösfösföfsjöfsöjsf , taisit vetäistä tuon 70 % lonkalta vähän Stubbin tapaan! :)

        Laskutavasta riippuu, miten osuudet ilmoitetaan. Tämä on virallista tietoa. Mamut tekee raiskauksia 13-14 kertaisesti kantaväestöön verrattuna. Kantaväestön väkilukuun suhteutettuna osuus voi hyvinkin nousa 70 % ja niistä huomattava osa on TÖRKEITÄ raiskauksia.

        http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/272679-il-raiskaustilastot-karuja-ulkomaalaistaustaiset-yliedustettuina-tekijoina-ja


        Ei tilastot ainakaan kaunistu, kun maahan on tunkeutunut 30 000 nuorta miestä ja alkumetreillä jo näin paljon rikoksia.


      • erotvaltavat kirjoitti:

        Suomen kantaväestön raiskauksia voi välttää esim. ettei lähde tuntemattoman kanssa jatkoille miehen asuntoon eikä päästä omaan kotiinsa tai mene hotelliin. Varsinkin päihtynyt nainen on helppo saalis. Omat ei raiskaa isolla porukalla ja harvoin ketään tuntematonta, Omien kansalaisten raiskauksilta voi paljon suojautua . Matut tulee isolla porukalla ja vaikka koulumatkalla, työmatkalla tai lenkillä tai väentungoksessa ja raiskaa, pahoinpitelee ja ryöstää samalla. On siinä ERO. Kun jo turvapaikkaa hakiessa ollaan näin törkeitä, mitä on odotettavissa kun saavat turvapaikan. Jo talvella näin paljon sattunut, entä kun lämpimät ilmat tulee. Pitäkää sateenvarjot mukana, saatte iskeä suoraan sinne rikospaikkaan .Hyvä vinkki oli, tasapuolisuuden vuoksi voi käyttää varmaan ihan kaikenmaalaisiin.
        Tilastot kertoo miten yleisiä nuo raiskaukset on matujen tekeminiä, siinäkin iso ero suomalaisiin.

        Hyvä ystävä! Ei ole aina kysymys haluaako lähteä jonkun kanssa jatkoille.
        Nämä rikokset saattavat tapahtua "haluamattakin". Miksi naiset eivät saisi
        liikkua vapaasti ja turvallisesti missä haluavat ja mihin vuorokauden aikaan
        tahansa?
        Onko maailma miesten? Siltä ainakin kuullostaa kun annat neuvoja kuinka
        tätä miesten mustaa maailmaa ja sen vaaroja voi vältellä.
        Nainen pysytelkööt neljän seinän sisällä kun alkaa hämärtää, niinkö?


      • tässätietoa kirjoitti:

        Laskutavasta riippuu, miten osuudet ilmoitetaan. Tämä on virallista tietoa. Mamut tekee raiskauksia 13-14 kertaisesti kantaväestöön verrattuna. Kantaväestön väkilukuun suhteutettuna osuus voi hyvinkin nousa 70 % ja niistä huomattava osa on TÖRKEITÄ raiskauksia.

        http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/272679-il-raiskaustilastot-karuja-ulkomaalaistaustaiset-yliedustettuina-tekijoina-ja


        Ei tilastot ainakaan kaunistu, kun maahan on tunkeutunut 30 000 nuorta miestä ja alkumetreillä jo näin paljon rikoksia.

        Niin todellakin. Tilastoja voi lukea niinkuin se itselle sopii. Poimin muutamia faktoja:
        Artikkelissa mainittiin että tapaukset ovat lisääntyneet 12-13 kertaisiksi, tuomiot
        jopa 41 %.
        Kirjoitettiin myös että uhreista suurin osa on afrikkalais- ja aasialaistaustaisia.
        Mainittiin, että kantaväestöön kuuluvien tekijöiden ilmoituskynnys on korkeampi
        kuin maahanmuuttajien, mutta heitä ei suljettu pois tilastoista.


    • jokonäette

      Ei kannata aloittajan kanssa keskustella, jyrää kuin telaketju tankki kaikki jotka on vähänkin eri mieltä.

      • Osasin kyllä odottaa että eriävät mielipiteet tulevat suureksi osaksi
        rasistien puolelta. Ja olen ymmärtänyt myös että mielipiteisiin vaikuttaminen
        siihen suuntaan on kuin iskisi päätä seinään.

        Olen iloinen että keskusteluun on osallistunut myös asiallisia mielipiteitä
        antaneet kirjoittajat.


      • Kummallisuuksien

        Kumma, mistä poikii tää suvaitsevuus mamujen raiskauksiin ja ahdisteluihin?


      • Se mitä itse kummastelen juuri nyt: mikä on tarkoitus kirjoittaa
        eri nimimerkeillä, kun kaikki ketjuun lähetetyt vastaukset (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) lähtevät samalta koneelta, samasta ID:stä?

        Muuten kysyn itseltäsi, mistä lähtee suvaitsevaisuus oman väestön tekemiin raiskaustapauksiin ja ahdisteluihin? Onko rikos lievempi jos sen tekee kantaväestöön kuuluva?


    • Pakolais-VYÖRY-ongelma

      Keskustan kansanedustaja Mikko Kärnä on työurallaan ehtinyt toimia myös Lapin rajavartiostossa.
      © Mikko Kärnä Keskustan kansanedustaja Mikko Kärnä on työurallaan ehtinyt toimia myös Lapin rajavartiostossa.

      !3.01.2016

      – EU on hoitanut omaa turvapaikkapolitiikkaansa luokattoman huonosti, kirjoittaa kansanedustaja Mikko Kärnä (kesk.) Puheenvuoron blogissaan.

      Kansanedustaja täsmentää, että Schengen-säännöstöä ei ole noudatettu, vaikka se lopulta voisi olla osa ratkaisua ja lisäksi EU:n Venäjä-suhteet ovat tulehtuneet. Positiivisena kehityksenä Kärnä näkee Tanskan ja Ruotsin aloittamat rajatarkastukset, jotka ovat hänen mukaansa käytännössä pysäyttäneet turvapaikanhakijoiden saapumisen Suomen pohjoiselle länsirajalle.

      Sen sijaan tilanne itärajalla on toinen. Kärnä huomauttaa, että Norja on pyytänyt Venäjää pysäyttämään kaikki sellaiset maahan pyrkivät henkilöt, joilla ei ole viisumia Norjaan tai Schengen-alueelle. Uusia turvapaikanhakijoita ei Norjaan enää käytännössä Venäjältä saavu, Kärnä sanoo.

      – Norjassa perusteetta turvapaikkaa hakeneiden pikakäännytykset pystytään tekemään 48 tunnissa, kun meillä Suomessa kuluu kahdeksan vuorokautta.

      Se on aivan liian pitkään. Lapin rajavartiosto tiedotti eilen, että mikäli hakijoiden määrä säilyy nykyisellä tasollaan, voi Venäjältä tulla Suomeen tämän vuoden aikana 7500 turvapaikanhakijaa, Kärnä kertoo.

      Kansanedustaja myös arvioi, ettei Norja ole täysin tosissaan, kun se viime vuoden lopulla ilmoitti, ettei se enää ota vastaan Pohjoismaiden tai Venäjän kautta saapuvia turvapaikanhakijoita. Maahanmuuttoministeri Sylvi Listhaugin esittelemä 150-sivuinen lakipakettiluonnos nousi laajalti otsikoihin myös Suomessa. Vahvistamalla lait Norjan arvioitiin rikkovan Geneven pakolaissopimusta.

      – En usko päivääkään, että näin tapahtuisi. Ulospäin on vain haluttu antaa kuva äärimmäisen tiukasta linjasta, mikä onkin tässä tilanteessa järkevää. Jopa Suomessa on tietyissä medioissa ja julkisessa keskustelussa luotu kuvaa, jonka mukaan Norja tekisi Suomea huomattavasti tiukempaa turvapaikkapolitiikkaa, Kärnä kirjoittaa.

      – Ei tee – ainakaan nykyisellään. […] Norja on vain onnistunut kahdenvälisissä neuvotteluissaan Venäjän kanssa sopimaan jostain, mihin Suomi ei toistaiseksi ole pystynyt.

      • Voisitko tehdä aiheesta oman ketjun? Aihe on laaja,niinkuin pitkästä
        siteerauksestasi käy ilmi. Tämän ketjun aiheena oli naisiin kohdistuva
        ahdistelu, sekä maahanmuuttajien että kantaväestön taholta.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe