Kohta olisi töitä tarjolla, kun 45-vuotiaat alaikäiset partalapset tulevat.
Onko mitään katupartioita suunnitteilla?
Onko Koskissa Odinin sotureita?
13
221
Vastaukset 13
- sadisti.mamut.väijyy
TOIVOTTAVASTI ON !!! partioille olisi kyllä tarvetta.
- afgaaninuoleepoikaa
GOOGLE : Asialehti.
- reppuselk
Kirjastosta löytyy ainakin yksi, ainoo huonopuoli että ei erota mamua valkoihoisesta. Tulee heti nyrkkiä ja puukkoo kauheen huudon kera, kun astut lukusalin puolelle. Löytyy ainakin iltaisin sieltä.
- Haitaksiyrittäjille
Iskeekö koskin kirpputoreille sama ilmiö
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/98402-sotkevat-rikkovat-meluavat-yrittaja-vasyi-vastaanottokeskukseen#.Vqs0ps0znHI.facebook - KunKysyit
Ei ole toistaiseksi Odinin sotureita mutta muita puupäitä on jonkin verran ja sitten myös persuja vaikka niistä on jo suurin osa tullut järkiinsä hallituksen touhuja katsellessaan.
- sananvapaus10
On viisasta lukea eri medioita.. GOOGLE : Mita Vittua.
- Vanha-vaari
Toivotaan että kevääseen mennessä on katupartiot liikkeellä täälläkin. Itse eläkeläisenä en enää taida siihen hommaan kyetä, mutta arvostan suuresti näitä ihmisiä jotka uhraavat oman vapaa-aikansa toisten turvallisuuden parantamiseksi.
- RaiskariMAMUpartio
Olen täysin samaa mieltä ! Toiset partioivat että ESTETTÄISIIN rikoksia, raiskauksia yms. Ja suvakit vaan ilkkuvat? en käsitä? GOOGLE: Uber uutiset.
- lastenraiskarimamu
Mamuttaja suvakit ovat nyt selänteen ja PRESIDENTIN kimpussa ! GOOGLE : YLE WATCH.
- lopunaika
Daily Mail on täysi roskalehti. Voi verrata iltikseen...
- vai_niin
Aku Ankka on hyvä. Luen viikottain.
- RaiskariMAMUpartio
Ramin Azimikin lukee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520