Moottorissa on 0w-40 öljyä ja tallissa olisi melkein täysi purkki fordin 5w-30 öljyä niin uskaltaako sitä lisätä noin litran?
Öljyn sekoitusta jälleen..
2
125
Vastaukset
- 77733399
http://teboildiamond.fi/myytteja.php
Eri valmistajien moottoriöljyjä ei saa sekoittaa keskenään?
Moottoriöljyjen erilaisten viskositeettialueiden ja laatuluokitusten takia usein luullaan, ettei eri merkkisiä moottoriöljyjä voida sekoittaa keskenään. Samoin ajatellaan, että jos on moottorissa aikaisemmin käyttänyt jotain tuotemerkkiä, niin sitä pitää jatkossa käyttää maailman tappiin asti. Todellisuudessa kaikkien moottoriöljyjen on nykyisten luokitusten mukaan oltava keskenään sekoituskelpoisia. - 346347634
Riippuu mikä on auton öljyvaatimus. Ei nuoita Ford litkuja kannata kaataa koneeseen joka vaatii 0/5w-40 öljyä. Jos on Ford (mazda koneella) niin tuo 0w-40 on myrkkyä jakoketjulle, kannattaa vaihtaa kokonaan Ford öljyyn joka suojaa erityisesti ketjua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499