Miksi paikka kuhisee epämukavia ja idiootteja ihmisiä Tunnen tasan kolme henkilöä kyseisestä paikasta. Yksi lesta joka autokauppiaana ollu ja kaksi muuta yrittäjää. Kaikki näistä ovat epärehellisiä Yllättäen autokauppias sillä oli selkärankaa myönsi paskakasansa kunnon ja kauppa peruuntu. Mutta nämä kaksi. Järjestävät fb:issa kisaa jossa arvotaan jotaki. Tykkääjinä ovat etupäässä sukulaiset.
TYRNÄVÄ tuo junttien...
11
1388
Vastaukset
- asseri_rupua
Yllättäen KAVERI VOITTI KISAN Saatana mitä nuoleskelua.....
- asseri_rupua
Olipa päätynyt firma protestilistalle Toivottavasti kaatuu ja konkurssi tulee. Sais mennä talot ja vehkeet. Oi että nauttisin tilanteesta.
- lessun_lassit
Kyllä se maailma nuo lepsaatiolaiset vielä ojennukseen laittaa. Ja sen jälkeen kaikilla on parempi olla.
- Anonyymi
Pedofiili hautausurakoitsija. Se on Tyrnävällä se.
- Anonyymi
Myös minä olen kuullu, että DA-PU hautaustoimiston omistajista yksi mies olisi sekaantunut lapseen.
- Anonyymi
Tyrnävällä on kuulemma pedofiili hautausurakoitsija?
- Anonyymi
--aha,, onko tuo siellä keskikylällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
--aha,, onko tuo siellä keskikylällä
on kuitenkin vara haukkua ihmistä luopioksi,, mihin kategoriaan kuuluu itse
- Anonyymi
Taitaa kaikki Lestat olla pedareita hyvä sitten muiden vähemmistöjen piikkiin laittaa näiden perseilyt
- Anonyymi
Tyrnävällä on vielä maalaisjärkeä olemassa. Tyrnäväläinen koulu on Suomen paras koulu. Pitäisi käydä joskus kattomassa muualla ennen kuin ymmärtää kuinka hyvin asiat oikeasti omalla kotiseudulla ovat.
- Anonyymi
olen asunut tyrnävällä ja olen valitettavasti samaa mieltä.
naiseni oli tyrnäväläinen ja täysi huijari.
sinne jäi nainen ja muutkin kummajaiset.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401539Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758