Suomen tuleva liittovaltio

Suomen tuleva liittovaltio

Sain tänään 13.1.2016 uutta viestiä tältä uskovalta mieheltä, jonka sanoman Suomen itälaajentumisesta ja Pietarin vapaakaupungista toin esille eilen.

Mies oli piirtänyt asiasta kartan 1980-luvun lopulla, mutta hän on jossain vaiheessa hävittänyt sen.

Mies näki, että seuraavat alueet tulevat liitetyiksi Suomeen: menetetyt alueet Petsamo ja Karjala, Kuolan niemimaa, Itä-Karjala, Inkerinmaa ja Viro. Eilisessä viestissäni en maininnut Viroa, mutta on huomattavaa, että myös Viro haluaa olla osa suur-Suomea.

Kyse on nimenomaan näiden alueiden asukkaiden omasta halusta ja anomuksesta saada liittyä Suomeen. Suomi ei siis missään vaiheessa valloita sotilaallisesti mitään. Liittymiset tapahtuvat Jumalan aikataulun mukaan.

Mies kirjoitti myös siitä, että Suomesta tulee monarkkinen liittovaltio, joka muodostuu maakuntien pohjalta syntyvistä osavaltioista, joilla on pitkälle menevä itsehallinto.

Liittovaltion johdossa on Jumalan siihen tehtävään valitsema henkilö, joka tulee olemaan Jumalaan uskova ja Jumalalle kunnian antava korkea-arvoinen sotilas tai sotilastaustainen mies. Johtajalla on auktoriteettia luotsata Suomea sisäiseen eheyteen. Hän tulee olemaan koko kansan mies.

Mies tulee hoitamaan myös ulkopoliittiset ratkaisut hyvin. Suomella on silloin Venäjään luottamukselliset ja ystävällismieliset suhteet. Tämän miehen johdolla Suomen taloudellis-poliittiset tilanteet selkiintyvät.

Suomen johtaja toimii sillanrakentajana, jonka kaikkia toimia ohjaa vanhurskaus. Hän on saanut valtansa suoraan Jumalalta.

Jumala tekee liiton Suomen heimojen kanssa, jotka ovat asustaneet näitä seutuja Luvatun kansan sukukunnan osina vuosisatojen ajan. Suomalaiset tulevat luomaan liittovaltion, jossa Jumalan nimen kunnia tullaan korottamaan sille kuuluvaan asemaan.

Jouko Pihon kommentti:

Uskon pitkälti, että näin tulee tapahtumaan. Voimakas, Jumalaa kunnioittava ja järjestyksessä oleva suur-Suomi syntyy.

Kun mies sanoi, että tulevan monarkin johdolla Suomen taloudellis-poliittiset tilanteet selkiintyvät, niin uskon sen tarkoittavan sitä, että Suomi eroaa sekä eurosta että EU:sta ja saa täyden itsenäisyyden, lainsäädäntövallan ja taloudellisen päätäntävallan takaisin.

Se että tuleva Suomen johtaja on uskova ja vanhurskas mies, sopii yhteen niiden profetioiden kanssa, joiden mukaan Suomessa syttyy valtava hengellinen herätys. Kaikki muuttuu Suomessa.

Ainoa asia, josta en ole varma, on johtajan sotilaallinen tausta. Voi olla niin, senhän näkee sitten, mutta pidän mahdollisena myös sitä, että tulevalla johtajalla ei ole sotilastaustaa. Kaikkein tärkeintä on se, että mies on Jumalan valitsema. Ei kansan valitsema, ei eduskunnan valitsema, vaan Jumalan valitsema ja tehtävään asettama.

20

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTS--

      A: Suomi ei ole kuningaskunta
      B: Kansa valitsee johtajat Suomessa.
      C: Piholandia on fiktiota

      • A. Suomi on tasavalta, mutta hallitusmuoto voi muuttua. Kyse ei toisaalta tarvitse olla kuninkaasta, vaan henkilöstä, jolla on monarkkiset oikeudet. Kyse voi olla siis myös vahvasta presidentistä.
        B. Jumala valitsee viime kädessä johtajat. Room. 13:1 mukaan vallankäyttäjät saavat Jumalalta valtuutensa.
        C. Piholandia on fiktiota, mutta minä en ole sellaisesta kirjoittanutkaan.


      • EUROstoliitto
        JoukoPiho kirjoitti:

        A. Suomi on tasavalta, mutta hallitusmuoto voi muuttua. Kyse ei toisaalta tarvitse olla kuninkaasta, vaan henkilöstä, jolla on monarkkiset oikeudet. Kyse voi olla siis myös vahvasta presidentistä.
        B. Jumala valitsee viime kädessä johtajat. Room. 13:1 mukaan vallankäyttäjät saavat Jumalalta valtuutensa.
        C. Piholandia on fiktiota, mutta minä en ole sellaisesta kirjoittanutkaan.

        Suomi on itsenäinen tasavalta vain propagandapuheissa. Todellisuudessa Suomi ei päätä mistään tärkeistä itseään koskevista asioista itse, vaan ne päätökset tehdään muualla. Yksi oleellinen kuolinisku Suomelle tuli 4.9.2014, kun Suomi vietiin salasopimuksella NATOon. Sopimuksella, joka on käytännössä miehityssopimus ja jossa ei ole Suomelle edes turvatakuita. Aiheesta tarkemmin esim. tuolla: http://rayhablogi.blogspot.fi/2015/08/suomi-antautui-ehdoitta.html?m=1
        https://suulas.wordpress.com/2015/09/03/isantamaasopimuksesta/


      • Lightworker

        Suomen piillotettu historia on yli 13000 vuotta vanha.
        Hallitsimme aluetta Himalajalta jäämerelle ja sieltä mustalle merelle.
        Tuiran kansa suomen kantakansa. Sumerialaiset nuolenpääkirjoitukset ovat meidän tekemiä.
        Olimme ensimmäinen sivistyskansa euroopassa.
        Suomessa perustettiin Norja ja Ruotsi.
        Meidän perustama on myös Venäjä. Venäjän keisarit olivat suomen sukuisia.
        Ensimmäinen Englannin kuningas oli myös suomensukuinen.
        Suomea on aikojen saatossa hallinnut kuutisen kymmentä kuningasta.
        Meitä on jotka eivät ole unohtaneet oikeaa historiaamme.
        Jonka Ruotsalaiset voittajan ominaisuudessaan kirjoittivat mieleisekseen.
        Ajat muuttuivat ja ajat muuttuvat edelleen.
        Enään ei ole tarvista kuninkaille eikä kuningaskunnille.
        Olemme nähneet ne ajat. Ajat jotka johtivat toisten hyväksikäyttöön ja omanedun tavoittelusta tuli voimakas voima.
        Mutta nyt on tullut aika murtaa tämä pato, ja vapauttaa kaikki siitä ikeestä joka ei ole ihmiselle totta.
        Se vapaus joka vangittiin on kuitenkin kokoajan ollut meissä. Meidän sisällämme Jumalaisessa sydämmessämme. Ja sieltä Jumalan valo on kirkastuva ylitse kaiken muun. Kukaan ei kukaan voi paeta sitä, koska yksinkertaisesti ei ole pakopaikkaa mihin paeta.
        Älkää odottako että joku tulee ja vapauttaa teidät tästä harhaisesta unesta. Se kaikki mitä tarvitsette niin löytyy meidän jokaisen sisältämme.
        Olkaa rauhassa kaikki on aikataulussa ja pitäkää toisistanne hyvää huolta sekä pelatkaa hyvin yhteen.


    • InhottavaRealisti

      Ehkäpä Mr Pihon olisi oikeasti jo aika hieman pitempään miettiä näitä näkyjään. Nämä alkavat muuttua jo parodioiksi itsestään.

    • Jarmo__EiKirj

      Voi voi, Piho rakentaa suursuomea ja Raamattu kehottaa Luuk. 12:34 Sillä missä teidän aarteenne on, siellä on myös teidän sydämenne.
      Jesaja 5:8-10 Voi niitä, jotka liittävät talon taloon, yhdistävät pellon peltoon, kunnes ei jää enää tilaa ja te yksin asutte maassa! Minun korviini kuului Herran Sebaotin sana: Totisesti, ne monet talot tulevat autioiksi, ne suuret ja kauniit asujattomiksi. Sillä kymmenen auranalaa viinitarhaa on antava yhden bat-mitan, ja hoomerin kylvö on antava eefan.
      Jesaja 10:1-3 Voi niitä, jotka vääriä säädöksiä säätävät, jotka turmiollisia tuomioita kirjoittelevat, vääntääksensä vaivaisten asian ja riistääksensä minun kansani kurjilta oikeuden, että lesket joutuisivat heidän saaliiksensa ja orvot heidän ryöstettäviksensä! Mutta mitä te teette koston päivänä, rajumyrskyssä, joka tulee kaukaa? Kenen turviin pakenette apua saamaan ja minne talletatte tavaranne?

    • Inhottavarealisti, parodiat ovat vain sinun halveksivassa mielessäsi, ei todellisuudessa.

    • Jarmo__EiKirj

      Onko Joukolla sisimmässään varmuus siitä että se tapahtuu mitä hänelle on unissa näytetty ja suursuomi on sellainen kuin hän sen olettaa? Miten on?
      Koska isoisänikin profetoi paljon -70 luvulla Venäjää ja hän toisteli usein lausetta "muista Jarmo, Venäjän johtaja katslee eräänä päivän omia valtakuntansa rajoja Kremlin muurilta". Huomaa, ettei hän edes puhunut presidentistä, niin on mennyt huonoon tilaan Venäjän imperiumi siinä kohtaa.
      Nämä vapaakaupungit josta puhuttiin, voi siis aivan hyvin syntyä ja suomalaiset saavat siirrellä rajansa vaikka Uraliin jos siltä tuntuu.
      Sen sijaan mitä silloin enää hyödyttää kenenkään liittyä mihinkään, minkälainen tämä maailma enää on? Tilaa on ihan älyttömästi muttei ihmisiä. Suursota on siirtynyt lähi-itään ja Israelin vuorille. Eli saa sitä siinä johtaa maata jota ei enää ole ja kansaa jota ei enää ole.
      Näin minä ne lopun ajat näen. Ihmisiä on enää murto-osa jäljellä.

      • Jarmo__EiKirj

        Jatkan tuota Jesaja 5. lukua tähän, jakeet 13-15 Sentähden minun kansani siirretään maastansa äkkiarvaamatta, sen ylhäiset kärsivät nälkää, ja sen remuava joukko nääntyy janoon. Sentähden tuonela levittää kitansa ammolleen, avaa suunsa suunnattomaksi; ja sinne menee sen loisto, sen remuava ja pauhaava joukko, kaikki sen ilonpitäjät. Silloin ihminen masentuu ja mies painuu maahan, maahan painuvat ylpeitten silmät;
        Tämän kaltaista tulee olemaan ja sitä edeltää Pyhien tempaus, kuten Jesajassakin asia näkyy hyvin. Kaiken lisäksi tempauksia otetaan kahteen kertaan, ennen sitä "suursuomen" rajanvetoa, joten ei ole ihmisiä, eikä motivaatiota kellään siirrellä rajoja.


    • Jarmo__EiKirj

      Saanhan profetoida vielä? Onhan tämä profetia palsta...
      Kaikki alkaa uskovien ylösotolla ennen kuin mitään maatakaatavaa kauhistusta on tapahtunut. Siksi se tulee kaikille täysin puun takaa yllätyksenä.
      Viittaan Joh.ilm. 3:10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.
      Tässä joukossa lähtevät vain valitut, morsian jonka Jeesus on itse valinnut. Tämän ryhmän ulkopuolelle jää kuitenkin uskovia pilvin pimein ja siksi tämä tulee olemaan monille kova paikka, koska he eivät tajua miksi he jäivät. He etsivät syytä jäämiselleen ja syyttelevät jopa Jeesusta, kunnes tajuavat jäämisensä syyn. Se on vain heidän omaksi pelastuksekseen ja näin se ylpeys jota maailman menossa heistä ei saatu pois, lähtee pois kyllä tuona aikana.
      Joh.ilm. 3:14-19 Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku: Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava! Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos. Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston. Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit. Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
      Alkaa puolen hetken hiljaisuus taivaassa, jota seuraa pakanakansojen merkitseminen Jumalan sinetillä ja neljä enkeliä menee maan neljälle kulmlle pitämään kiinni sodan tuulia kunnes nämä kansat ovat merkitty. Vasta sitten sota voisi alkaa.
      Tätä ennen kuitenkin on seurannut se kuudennen sinetin ja ensimmäisen pasuunan tapahtumat "koetuksen hetki, joka on käyvä ylitse koko maan piirin". Siinä kaikki on mennyt katastrofin äärilaitaan ja mm. Suomi on saanut miehittäjänsä idästä.
      Seuraa valheellinen rauhanaika, joka kestää aina 1290 päivää ja sitten päästetään sodan tuulet valloilleen.
      Sodan alussa tulee toinen tempaus, jossa kootaan pääsato ja tällöin pakanakansojen ajat päättyvät ja nämä ex. Laodikean syrjäytetty lukemattoman suuri joukko pyhittäytyneitä siitä suuresta ahdistuksesta siirretään taivassaliin.
      Joh.ilm. 7:9-17 Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään, ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta". Ja kaikki enkelit seisoivat piirissä valtaistuimen ja vanhinten ja neljän olennon ympärillä ja lankesivat kasvoilleen valtaistuimen eteen ja kumartaen rukoilivat Jumalaa, sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!" Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?" Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä. Sentähden he ovat Jumalan valtaistuimen edessä ja palvelevat häntä päivät ja yöt hänen temppelissään, ja hän, joka valtaistuimella istuu, on levittävä telttamajansa heidän ylitsensä. Ei heidän enää tule nälkä eikä enää jano, eikä aurinko ole sattuva heihin, eikä mikään helle, sillä Karitsa, joka on valtaistuimen keskellä, on kaitseva heitä ja johdattava heidät elämän vetten lähteille, ja Jumala on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä."

    • atteonateisti

      Kuningas Jouko I Piho on valittu!

      Mitt onko hän sotilas?

    • KuninkaanJälkeläinen

      Etsi sukututkimuksella tietoa entisistä suomalaisten aatelisten jälkeläisistä. He haluaa valtaan. Ritarihuoneen ullakoĺla on vapaamuurari loosi.
      Aatelinen Jägerhorn af Spurila 1700-luvulla oli perustamassa ensimmäistä vapaamuurari Ilo loosia Suomeen. Katso Vapaamuurari hauta Helsingissä, wikipedia.

      Uskovien kirjoituksissa kehuttiin Sauli Niistöä uskovaksi ennen presidentin vaaleja. Mies osottautui pyrkyriksi joka puolsi sunnuntai kaupan vapauttamista ja homo lesbo aviosuhteita.

      Korkeaarvoinen sotilas viittaa ennemmin antikristukseen ja hänen hoviväkeen. Tulossa voisi olla sotilasvallankaappaus ! Jota pohjolan vapaamuurarit johtaa, yhdessä Ruotsin desanttien anssa. EU-suomen kokoomus, ps, kesk, rkp, kd, sdp, vas poliitikot puoltaa kaikkea mikä lisää heidän valtaa.

    • Kaikki jäätyy. Tulee kylmyys lähellä absoluuttista nollapistettä, siinä on elämä. Silloin kun pitäisi olla lämmintä, kaikki jäätyy. Sataa jäätä ja se menee ihmisistä läpi.

    • Ensimmäisen kerran näin ja tunsin jään 6 vuoden ikäisenä. Hiutaleista en ole varma, olivatko ne niitä uskovien näkemiä kultahippuja, mutta ne satoi ja menivät ihmisten läpi, eivätkä ihmiset niitä nähneet.

      Kirjoitin siitä tarinan, johon yritin sisällyttää vierailuni kallion sisällä; kallio oli elävä ja siitä lähti jäätä ja leijuvia hiutaleita. Jotain vastaavaa on tulossa kaikkien muidenkin kuin minun päälleni:

      https://www.youtube.com/watch?v=w1KDAd4ZNbA

    • valitsintämänitse

      Jouko Piho, sun sekoilut alkaa jo ärsyttää. Sinun on aika kuolla.

      • Jarmo__EiKirj

        No olipas harvinaisen rumasti sanottu. Joudut vielä sanoistasi tilille.


    • ääretön

      JEESUS KRISTUS ON HERRA. ALFA OMEGA.

    • Jarmo kysyi: "Onko Joukolla sisimmässään varmuus siitä että se tapahtuu mitä hänelle on unissa näytetty ja suursuomi on sellainen kuin hän sen olettaa?"

      Vastaan, että minulla on sisimmässäni varmuus, että juuri niin tapahtuu kuin olen kirjoittanut.

    • Atteonateisti kysyi, olenko sotilas.

      Vastaan, että en ole sotilas. Olen sotilasarvoltani korpraali.

      Olen kuitenkin Jumalan armeijassa sotilas. Saan usein sanomia englanniksi. Olen saanut omalle kohdalleni usein sanan "fighter" eli "taistelija".

    • "Valitsintämänitse" kirjoitti: "Jouko Piho, sun sekoilut alkaa jo ärsyttää. Sinun on aika kuolla."

      Älä nyt hermostu. Ota ihan iisisti vaan. Kyllä minä kuolen kun on sen aika.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe