Kiinteistöpalvelu Savotek Oy

Minä1234567890

Talvi yllätti Kiinteistöpalvelu Savotek Oy:n... Joka talvi samaa paskaa.
Piha auraamatta vieläkin. Toivottavasti pääsee aamulla töihin.....

6

485

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuavo

Etkö osaa itse sen vertaa lapioida?

• MahtuuhanMaailmaanNäitä

Ei se mitä osaa, vaan odottaa että mummonsa tulee palleroistaan auttamaan.
        Pääasia on kuitenkin että saa valittaa vaikka samat ongelmat vaivaa kaikkialla missä nyt on enemmän lunta satanut. Varmasti odottaa erityiskohtelua itselleen, eli kaikki muut aurauskohteet olisi unohdettava ja tuon suuren ja mahtavan herran toiveet otettava huomioon ensimmäiseksi..mitä milloinkin nyt sattuu mieleen juolahtamaan..

• Ainakin_Keijo

on hoitanut auraushommansa muina talvina hienosti ja tulee aina kun kerkeää. Enempää yhdeltä mieheltä ei kai voi odottaakaan. Muista auraajista en tiedä.

• Minä1234567890

Kun olisikin ensimmäinen talvi, kun jää pihat auraamatta.
      Joo, en viitsi kippeellä selällä koko taloyhtiön pihaa käydä lapioimaan.
      Ja siitähän tuolle ns. kiinteistöpalvelulle maksetaan, että on pihat puhtaana lumesta.
      Tänään kävivät jostain aikaa "auraamassa", mutta eivät saaneet autopaikkoja putsattua, vaikka vapaana olivat.

• auramies26432

no etko perhana omaa autopaikkasi saa aurattua ei se selkäsi niin kipeä ole. j

• Tuota_noin

Jotenki vaikuttaa että se "kippee" ei oo selässä vaan pikkuse ylempänä..ja se on sitte tosi kippee! Sitä ei sovi eppäillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      63
      15770
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      28
      3849
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      296
      2505
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      129
      1794
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      131
      1493
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      384
      1454
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1233
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      13
      1203
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      962
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      925
    Aihe