Ostin tarjoustalo /tokmann 4litraa tarjoushintaan 32euroa.
onko tämä alkuperäistä mobilia.
nyt olen vaihdattanut 2 kertaa ja kone toimii hyvin eikä öljy mustu hetkessä eikä syö öljyä.
Mobil 1 ESP Formula 5W30
4
569
Vastaukset
- Armotonrealisti
Myös minulla Tokman- Puuilo tarjouksista ostettuna n, 150 euron partti samaa long life öljyä.
Miten tässä nyt käynee? Saa nähdä vastaavatko noissa liikkeissä, miltä markkinoilta ovat tarjousöljynsä ostaneet? Kysyn kyllä viimeistään huomenna asiaa liikkeistä joissa olen asioinut.
Mihinkään ei uskalla kohta tässä huijareiden valtaamassa maailmassa luottaa. Joutuuko hävittämään nuo öljyt, jää nähtäväksi?
Eikö noita pystyne edes koodien ja päiväysten perusteella varmistamaan? Tietysti nekin voivat olla potaskaa.
Toivottavasti tulli ja poliisi yrittävät selvittää huijausta, ei tunnu hyvältä kun uudehko auto ja ESP vaatimusten mukaisesti moottorissa. - kuraaa
Kyllä pitäisi kaivella pohjamutia myöten ja julkistaa nuo myyjät jotka kuraa myyneet sekä korvausvelvollisuus ostaneille asiakkaille tottakai kuten kaikissa huijauksissa, senverran kovilla katteilla kummiskin pelaavat , varoittava esimerkki voisi pienentää kiusausta toimia jatkossa samoin eli jättisakot päälle !
- persum
Tokmanni asiakaspalvelu
17.19 (17 minuuttia sitten)
Hei!
Kiitos yhteydenotostanne.
Kyseessä lienee tapaus on vuodelta 2014, joka tuli käsittelyyn noin vuosi sitten.
Kuuleman mukaan tuota uutisoitua Mobil- öljyä on ollut jakelussa Hongkong tavarataloissa sekä Pohjanmaalla Minimanissa.
Meillä myytävät öljyt ovat alkuperäisiä, eivätkä ns. piraattiöljyjä, joten voitte niitä turvallisin mielin ostaa.
Tarkistimme asian ko. tuotteiden ostajalta.
Hyvää alkanutta vuotta!
Ystävällisesti,
Piia
Tokmannin asiakaspalvelu
Tokmanni Oy
Isolammintie 1
04600 Mäntsälä
Tel. 35820331415
[email protected]
Tokmannilta,heillä on alkuperäistä MOBILIN öljyä. - Armotonrealisti
persum kirjoitti:
Tokmanni asiakaspalvelu
17.19 (17 minuuttia sitten)
Hei!
Kiitos yhteydenotostanne.
Kyseessä lienee tapaus on vuodelta 2014, joka tuli käsittelyyn noin vuosi sitten.
Kuuleman mukaan tuota uutisoitua Mobil- öljyä on ollut jakelussa Hongkong tavarataloissa sekä Pohjanmaalla Minimanissa.
Meillä myytävät öljyt ovat alkuperäisiä, eivätkä ns. piraattiöljyjä, joten voitte niitä turvallisin mielin ostaa.
Tarkistimme asian ko. tuotteiden ostajalta.
Hyvää alkanutta vuotta!
Ystävällisesti,
Piia
Tokmannin asiakaspalvelu
Tokmanni Oy
Isolammintie 1
04600 Mäntsälä
Tel. 35820331415
[email protected]
Tokmannilta,heillä on alkuperäistä MOBILIN öljyä.Voikohan tuohon varmasti luottaa? uudehkon (2014 vm.) autoni moottorissa on juuri 2014 ostettuja öljyjä. Varastossa 2015 vuoden "tarjoussatoa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699