Mobil 1 ESP Formula 5W30

persum

Ostin tarjoustalo /tokmann 4litraa tarjoushintaan 32euroa.
onko tämä alkuperäistä mobilia.
nyt olen vaihdattanut 2 kertaa ja kone toimii hyvin eikä öljy mustu hetkessä eikä syö öljyä.

4

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Armotonrealisti

Myös minulla Tokman- Puuilo tarjouksista ostettuna n, 150 euron partti samaa long life öljyä.

Miten tässä nyt käynee? Saa nähdä vastaavatko noissa liikkeissä, miltä markkinoilta ovat tarjousöljynsä ostaneet? Kysyn kyllä viimeistään huomenna asiaa liikkeistä joissa olen asioinut.

Mihinkään ei uskalla kohta tässä huijareiden valtaamassa maailmassa luottaa. Joutuuko hävittämään nuo öljyt, jää nähtäväksi?

Eikö noita pystyne edes koodien ja päiväysten perusteella varmistamaan? Tietysti nekin voivat olla potaskaa.

Toivottavasti tulli ja poliisi yrittävät selvittää huijausta, ei tunnu hyvältä kun uudehko auto ja ESP vaatimusten mukaisesti moottorissa.

• kuraaa

Kyllä pitäisi kaivella pohjamutia myöten ja julkistaa nuo myyjät jotka kuraa myyneet sekä korvausvelvollisuus ostaneille asiakkaille tottakai kuten kaikissa huijauksissa, senverran kovilla katteilla kummiskin pelaavat , varoittava esimerkki voisi pienentää kiusausta toimia jatkossa samoin eli jättisakot päälle !

• persum

Tokmanni asiakaspalvelu
        17.19 (17 minuuttia sitten)

Hei!
        Kiitos yhteydenotostanne.
        Kyseessä lienee tapaus on vuodelta 2014, joka tuli käsittelyyn noin vuosi sitten.
        Kuuleman mukaan tuota uutisoitua Mobil- öljyä on ollut jakelussa Hongkong tavarataloissa sekä Pohjanmaalla Minimanissa.
        Meillä myytävät öljyt ovat alkuperäisiä, eivätkä ns. piraattiöljyjä, joten voitte niitä turvallisin mielin ostaa.
        Tarkistimme asian ko. tuotteiden ostajalta.
        Hyvää alkanutta vuotta!

Ystävällisesti,

Piia
        Tokmannin asiakaspalvelu

Tokmanni Oy
        Isolammintie 1
        04600 Mäntsälä
        Tel. 35820331415
        [email protected]
        Tokmannilta,heillä on alkuperäistä MOBILIN öljyä.

• Armotonrealisti
        persum kirjoitti:

Tokmanni asiakaspalvelu
        17.19 (17 minuuttia sitten)

Hei!
        Kiitos yhteydenotostanne.
        Kyseessä lienee tapaus on vuodelta 2014, joka tuli käsittelyyn noin vuosi sitten.
        Kuuleman mukaan tuota uutisoitua Mobil- öljyä on ollut jakelussa Hongkong tavarataloissa sekä Pohjanmaalla Minimanissa.
        Meillä myytävät öljyt ovat alkuperäisiä, eivätkä ns. piraattiöljyjä, joten voitte niitä turvallisin mielin ostaa.
        Tarkistimme asian ko. tuotteiden ostajalta.
        Hyvää alkanutta vuotta!

Ystävällisesti,

Piia
        Tokmannin asiakaspalvelu

Tokmanni Oy
        Isolammintie 1
        04600 Mäntsälä
        Tel. 35820331415
        [email protected]
        Tokmannilta,heillä on alkuperäistä MOBILIN öljyä.

Voikohan tuohon varmasti luottaa? uudehkon (2014 vm.) autoni moottorissa on juuri 2014 ostettuja öljyjä. Varastossa 2015 vuoden "tarjoussatoa".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1374
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1178
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      884
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      776
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      55
      758
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      101
      731
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60