kyllä oli totesin ulvilan löytökirpul luikkareit, patjatkin, kypärää. olit oikeessa löysin hakemamme jäätarvikkeet kiitos säkylä...
jääkiekko tarvikkeita on
4
70
Vastaukset
- Kiekkomieskin
olisko aikuisten toppahousuja? HYVIÄ SIIS
- rask
juttelin kanssa itse kyseisen myyjän kanssa kysyin maskia (tänään)sanoi että kaikkea vielä on ja lupasi sitä mukaan laittaa pöytään tavaraa kuhan mahtuu. oli hinnat kyllä jees molken tavaraa ei pahemmin kirppiksillä ole nyt oli...tilasin itse molken housut ja treffit sovittu..
- meripori
jaa noitten mutuen takia olen kans alkanu seuraa näit palstoi kui satuinki kattoo tätä käytiin just aamul vaimo kans siä kirppiksel ni oli siä lasten koos ja mun mielest aikuisienki hinnat oli 5e 25e kpl kalliimmat oli se 25e junnu koos oli jokku proo tason housut henskeleil. itte osti mailan komposiiti 10e onse hyvä et täält löytyy myös asiaa..
- noormarkku
ihmettelan ettei kukaan ole vielä ostanu sieltä punaista ccm kypärää,on meinaa harvinainen,makso 20e en ole meinaa vastaavaa nähnyt..tänään kanssa kävin kyseisessä putiikissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974