Joko on missä tehty valmiiksi hiihtolatuja, kuka tietää?
Kuopion hiihtoladut
7
103
Vastaukset
- hiihtelijää
minuakin kiinnostaisi tilanne! onko missään edes vapaa tyyli mahdollista??
- Vitun_uusavuton
Tuleeko äitisi pyyhkimään pyllysi? Vittu en minä voi runkata, kun kaupunki ei ole tehnyt latuja. Vapaa tyyli on homojen laji. Tosimies hiihtää umpihangessa.
Hyvä on hiihtäjän hiihdellä,
kun ystävä häll’ on myötä,
kun latu on aukaistu edessään -
mut parempi hiihdellä yksinään,
tiens’ itse aukaista itselleen
ja yksin uhmata yötä.
http://runosto.net/eino-leino/hiihtajan-virsia/hyva-on-hiihtajan-hiihdella/ - MaisaKäkäräinen
https://kunto.softroi.fi/LATUKUOPIO/latu_01.html;jsessionid=B07956DC124E1FB5065149EC6B87C96C?zoom=1&lat=6970786&lon=533227&layers=BTTT#l_g54
Löysin reaaliaikasita tietoa..
- Shoep
Surullisen kauan kestää, että latuja saadaan tavan harrastajille...
- MaisaKäkäräinen
Näin on, onkohan lunta vielä liian vähän metsässä vai mikä on? Prkleen pakkanen saisi hellittää ja tulla vielä vähän lisää lunta. Lumi on irtonaista, pihastakin kun kolaa tulee nurmikko heti näkyviin, ei ole kiinteämpää pohjaa hangessa. Ei tuollaiseen puuterilumeen saa latua tehtyä varmaan.
- Otvarbroo
Latu tulee hiihtämällä ei tule syrjäkylilläkään kukaan tekemään.Voi jessus nykyajan valittajat
- sasdsd
Latuja äkkiä tai mä muutan maasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082