Joko on missä tehty valmiiksi hiihtolatuja, kuka tietää?
Kuopion hiihtoladut
7
106
Vastaukset
- hiihtelijää
minuakin kiinnostaisi tilanne! onko missään edes vapaa tyyli mahdollista??
- Vitun_uusavuton
Tuleeko äitisi pyyhkimään pyllysi? Vittu en minä voi runkata, kun kaupunki ei ole tehnyt latuja. Vapaa tyyli on homojen laji. Tosimies hiihtää umpihangessa.
Hyvä on hiihtäjän hiihdellä,
kun ystävä häll’ on myötä,
kun latu on aukaistu edessään -
mut parempi hiihdellä yksinään,
tiens’ itse aukaista itselleen
ja yksin uhmata yötä.
http://runosto.net/eino-leino/hiihtajan-virsia/hyva-on-hiihtajan-hiihdella/ - MaisaKäkäräinen
https://kunto.softroi.fi/LATUKUOPIO/latu_01.html;jsessionid=B07956DC124E1FB5065149EC6B87C96C?zoom=1&lat=6970786&lon=533227&layers=BTTT#l_g54
Löysin reaaliaikasita tietoa..
- Shoep
Surullisen kauan kestää, että latuja saadaan tavan harrastajille...
- MaisaKäkäräinen
Näin on, onkohan lunta vielä liian vähän metsässä vai mikä on? Prkleen pakkanen saisi hellittää ja tulla vielä vähän lisää lunta. Lumi on irtonaista, pihastakin kun kolaa tulee nurmikko heti näkyviin, ei ole kiinteämpää pohjaa hangessa. Ei tuollaiseen puuterilumeen saa latua tehtyä varmaan.
- Otvarbroo
Latu tulee hiihtämällä ei tule syrjäkylilläkään kukaan tekemään.Voi jessus nykyajan valittajat
- sasdsd
Latuja äkkiä tai mä muutan maasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33611654IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597926Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut922920Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982238Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1522168Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81636- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin531084Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782