Oon varattu muija, mut yks on kyl jääny mieleen. En viitti tuntomerkkei laittaa kun aika tunnistattava tapaus:) Ihana...0ÄänestäKommentoi
Ooksää puuma? Kun eläimiin sekaantuminen on laitonta. Mutta kyl määki P...jos oot varattu tai sillee. Ja tollee jotta pannaanko tuulemaan? Joka päivä.0ÄänestäKommentoi
Haaveilen salaisesti retu kivisen kaverin tahvon muijasta bettystä. Sitä kun sais ni ei bettys. Muttei se ole oikeesti oleMasa eiKös ?0ÄänestäKommentoi
Jos sä sitä pitkätukkast tarkota, niin on kyl varattu et näpit irti! Ei ol mun mut tunnen se avoki.0ÄänestäKommentoi
Grillin norttimuijasta. Silleen et se aktin aikana on nelinkontin ja tupruttelee peräröölillään norttia...0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 17
Vanhimmat
Yks P.... on aika kuumapuuma...
Oon varattu muija, mut yks on kyl jääny mieleen. En viitti tuntomerkkei laittaa kun aika tunnistattava tapaus:) Ihana...
Ooksää puuma? Kun eläimiin sekaantuminen on laitonta. Mutta kyl määki P...jos oot varattu tai sillee. Ja tollee jotta pannaanko tuulemaan? Joka päivä.
Haaveilen salaisesti retu kivisen kaverin tahvon muijasta bettystä. Sitä kun sais ni ei bettys. Muttei se ole oikeesti oleMasa eiKös ?
Janina Frostell olis kiva...
Terhi
Terhi L vai?
siis tuo lähihoitaja
Korpela
Taina keskustasta,,,siis Eurakoskelta. Herkkua myös b.rappuun, :)
Yhest rokkarin näkösest....ei oo kyl täält ja taitaa ol varattu.
Jos sä sitä pitkätukkast tarkota, niin on kyl varattu et näpit irti! Ei ol mun mut tunnen se avoki.
Mitä sit? Saahan sitä haaveilla
Ja grillin mies on mun..
Grillin norttimuijasta. Silleen et se aktin aikana on nelinkontin ja tupruttelee peräröölillään norttia...
Markku on hottis!!!
naijaa