Kenestä salaisesti haaveilet petipuuhiin?
Salaisesti haaveilet
17
394
Vastaukset
- Jeppejupe
Yks P.... on aika kuumapuuma...
- Gpeikkotyttö
Oon varattu muija, mut yks on kyl jääny mieleen. En viitti tuntomerkkei laittaa kun aika tunnistattava tapaus:) Ihana...
- etruskinvapaapäivä
Ooksää puuma? Kun eläimiin sekaantuminen on laitonta. Mutta kyl määki P...jos oot varattu tai sillee. Ja tollee jotta pannaanko tuulemaan? Joka päivä.
- tahmanainen
Haaveilen salaisesti retu kivisen kaverin tahvon muijasta bettystä. Sitä kun sais ni ei bettys. Muttei se ole oikeesti oleMasa eiKös ?
- Kyllä_se
Janina Frostell olis kiva...
- ikäväkova
Terhi
- minämyös
Terhi L vai?
- tuttumimmi
siis tuo lähihoitaja
- hottt
Korpela
- puuhamaassa
Taina keskustasta,,,siis Eurakoskelta. Herkkua myös b.rappuun, :)
- Blackhairemo
Yhest rokkarin näkösest....ei oo kyl täält ja taitaa ol varattu.
- Euramuija
Jos sä sitä pitkätukkast tarkota, niin on kyl varattu et näpit irti! Ei ol mun mut tunnen se avoki.
- Blackhairemo
Mitä sit? Saahan sitä haaveilla
- Älkääeesyrittäkö
Ja grillin mies on mun..
- Tom_of_nortti
Grillin norttimuijasta. Silleen et se aktin aikana on nelinkontin ja tupruttelee peräröölillään norttia...
- An-ssi
Markku on hottis!!!
- lotusq
naijaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622