S90, hinnat?

Ovlovo

Minkähänlaiseksi muodostunee uuden S90:n hinnat Suomessa. Ruotsissa alkaen 329,000kr. Ei kovin paha.

21

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikäliekukakertooAvuton

      Ennakko alkaa helmikuun aikana, ei kun hakemaan hinnasto ja tekemään kauppoja.

      • Mistäliekuoriutunut

        Tyypillinen mopedistin kommentti!


    • ovlovo

      mistäs haet hinnaston kun ei ole olemassa vielä?

      • kroisospennonen.-

        turha hintoja on arvailla. totuus paljastuu, kun sen aika on.


      • vaikeaOnYmmärtää

        Myynti siis alkaa helmikuun aikana, uskoisin ettei autoa voida myydä ilman tarkkoja hintatietoja, vai kuinka poijjaat?


    • wernerska

      Varmasti enemmän kuin vanha S80, tuskin kovin paljoa nousee karvalakkiversiosta, mutta ei hinnalla enää niin väliä ole tuossa hintaluokassa tonni sinne tai tänne ihan sama. Lisävarusteet sitten maksaa maltaita, uuteen malliin, niitä ei juuri kylkiäisenä saa.

      • lukija-

        ei pöhkömmät hinnat. neliveto vaihtoehtoja saisi olla enemmän, mutta varmaan myöhemmin sitten


    • VOLVOMIESSS

      Ai että, ei oo ees pahat! TAITAA JOUTU HAKEE KAUPASTA

    • rahat_hukkaan

      Moinen romu, hah. Kiinalainen värkki joka on sekasikiö. Ainua auto on Mersu, piste. Tohon ku satsaat rahat niin ne palaa poroksi.

      • toteaja

        sulla on oikeus mielipiteeseesi


      • Mielipide_minullakin

        Olen puoli vuotta vanhan C-Mersun tyytyväinen omistaja, mutta tämä ei oikeuta minua haukkumaan Volvoa kiinalaiseksi sekasikiöksi. Volvo yrityksenä toki toimii kiinalaisen pääoman turvin, mutta sen enempää tekemistäpä Kinalla ei Suomessa myytävien Volvojen kanssa juuri olekaan. Ruotsalaista auto-osaamista upeimmillaan!

        Mielipiteesi noteerattakoon, mutta arvoa sille ei kannata antaa. Esittäjän taso näkyy esityksestä liian selvästi.

        Jos olisin etsimässä itselleni autoa nykyistä kookkaammasta luokasta, olisi S90 ilman muuta vahva vaihtoehto E-Mersulle, sille uudellekin.


    • E-Mersumies

      Sääliksi käy niitä jotka joutuvat ajamaan Volvolla.
      Minulla on varaa ajaa kunnon autolla.

      • datsia

        eli Dacialla?


      • ostolupa

        joo pakko on ajaa Volvolla, kun semmosen vapaaehtoisesti ostin


      • ostolupa

        mikäs se oikea merkki on, että tietää ostaa ensi kerralla.


    • GEELYV

      Taas on kopioitu ja raskaasti AUDIN MALLIA TAITAA OLLA SAMAT AJOVALOT KUIN AUDISSA . EI OLE OMAA TUOTANTOA OLEMASSAKAA KIINA HALLITSEE TUOTEIDEN
      KOPIOINTEJA GEELYVOLOVOO

      • Prööötti

        Vieläkö olisit kertonut mitä mallia ja ym olisi matkittu, niin olisi voitu edes keskustella asiasta.


    • eituleksää

      Kenelläkään ei ole heittää yli 50 tonnia johonkin peltilehmään. alle 5 tonnillakin saa jo hyvän. tuskin menee ensimmäistäkään kaupaksi ainakaan täällä suomessa.

      • toteaja-

        varmasti menee kaupaksi, mutta useimmille riittää halvempikin. kukin laittakoon autoon sen verran rahaa kuin näkee tarpeelliseksi


    • tyylitaju

      Hieno auto, rahalle vastinetta. Edulliset käyttökustannukset verrattuna muihin saman luokan autoihin. Turvallinen ajaa ja omistaa. Ruotsissa esillä ja myyty jo yli 4000 kpl

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe