S90, hinnat?

Ovlovo

Minkähänlaiseksi muodostunee uuden S90:n hinnat Suomessa. Ruotsissa alkaen 329,000kr. Ei kovin paha.

21

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikäliekukakertooAvuton

      Ennakko alkaa helmikuun aikana, ei kun hakemaan hinnasto ja tekemään kauppoja.

      • Mistäliekuoriutunut

        Tyypillinen mopedistin kommentti!


    • ovlovo

      mistäs haet hinnaston kun ei ole olemassa vielä?

      • kroisospennonen.-

        turha hintoja on arvailla. totuus paljastuu, kun sen aika on.


      • vaikeaOnYmmärtää

        Myynti siis alkaa helmikuun aikana, uskoisin ettei autoa voida myydä ilman tarkkoja hintatietoja, vai kuinka poijjaat?


    • wernerska

      Varmasti enemmän kuin vanha S80, tuskin kovin paljoa nousee karvalakkiversiosta, mutta ei hinnalla enää niin väliä ole tuossa hintaluokassa tonni sinne tai tänne ihan sama. Lisävarusteet sitten maksaa maltaita, uuteen malliin, niitä ei juuri kylkiäisenä saa.

      • lukija-

        ei pöhkömmät hinnat. neliveto vaihtoehtoja saisi olla enemmän, mutta varmaan myöhemmin sitten


    • VOLVOMIESSS

      Ai että, ei oo ees pahat! TAITAA JOUTU HAKEE KAUPASTA

    • rahat_hukkaan

      Moinen romu, hah. Kiinalainen värkki joka on sekasikiö. Ainua auto on Mersu, piste. Tohon ku satsaat rahat niin ne palaa poroksi.

      • toteaja

        sulla on oikeus mielipiteeseesi


      • Mielipide_minullakin

        Olen puoli vuotta vanhan C-Mersun tyytyväinen omistaja, mutta tämä ei oikeuta minua haukkumaan Volvoa kiinalaiseksi sekasikiöksi. Volvo yrityksenä toki toimii kiinalaisen pääoman turvin, mutta sen enempää tekemistäpä Kinalla ei Suomessa myytävien Volvojen kanssa juuri olekaan. Ruotsalaista auto-osaamista upeimmillaan!

        Mielipiteesi noteerattakoon, mutta arvoa sille ei kannata antaa. Esittäjän taso näkyy esityksestä liian selvästi.

        Jos olisin etsimässä itselleni autoa nykyistä kookkaammasta luokasta, olisi S90 ilman muuta vahva vaihtoehto E-Mersulle, sille uudellekin.


    • E-Mersumies

      Sääliksi käy niitä jotka joutuvat ajamaan Volvolla.
      Minulla on varaa ajaa kunnon autolla.

      • datsia

        eli Dacialla?


      • ostolupa

        joo pakko on ajaa Volvolla, kun semmosen vapaaehtoisesti ostin


      • ostolupa

        mikäs se oikea merkki on, että tietää ostaa ensi kerralla.


    • GEELYV

      Taas on kopioitu ja raskaasti AUDIN MALLIA TAITAA OLLA SAMAT AJOVALOT KUIN AUDISSA . EI OLE OMAA TUOTANTOA OLEMASSAKAA KIINA HALLITSEE TUOTEIDEN
      KOPIOINTEJA GEELYVOLOVOO

      • Prööötti

        Vieläkö olisit kertonut mitä mallia ja ym olisi matkittu, niin olisi voitu edes keskustella asiasta.


    • eituleksää

      Kenelläkään ei ole heittää yli 50 tonnia johonkin peltilehmään. alle 5 tonnillakin saa jo hyvän. tuskin menee ensimmäistäkään kaupaksi ainakaan täällä suomessa.

      • toteaja-

        varmasti menee kaupaksi, mutta useimmille riittää halvempikin. kukin laittakoon autoon sen verran rahaa kuin näkee tarpeelliseksi


    • tyylitaju

      Hieno auto, rahalle vastinetta. Edulliset käyttökustannukset verrattuna muihin saman luokan autoihin. Turvallinen ajaa ja omistaa. Ruotsissa esillä ja myyty jo yli 4000 kpl

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe