Minkähänlaiseksi muodostunee uuden S90:n hinnat Suomessa. Ruotsissa alkaen 329,000kr. Ei kovin paha.
S90, hinnat?
21
296
Vastaukset
- mikäliekukakertooAvuton
Ennakko alkaa helmikuun aikana, ei kun hakemaan hinnasto ja tekemään kauppoja.
- Mistäliekuoriutunut
Tyypillinen mopedistin kommentti!
- ovlovo
mistäs haet hinnaston kun ei ole olemassa vielä?
- kroisospennonen.-
turha hintoja on arvailla. totuus paljastuu, kun sen aika on.
- vaikeaOnYmmärtää
Myynti siis alkaa helmikuun aikana, uskoisin ettei autoa voida myydä ilman tarkkoja hintatietoja, vai kuinka poijjaat?
- wernerska
Varmasti enemmän kuin vanha S80, tuskin kovin paljoa nousee karvalakkiversiosta, mutta ei hinnalla enää niin väliä ole tuossa hintaluokassa tonni sinne tai tänne ihan sama. Lisävarusteet sitten maksaa maltaita, uuteen malliin, niitä ei juuri kylkiäisenä saa.
- lukija-
ei pöhkömmät hinnat. neliveto vaihtoehtoja saisi olla enemmän, mutta varmaan myöhemmin sitten
- VOLVOMIESSS
Ai että, ei oo ees pahat! TAITAA JOUTU HAKEE KAUPASTA
- rahat_hukkaan
Moinen romu, hah. Kiinalainen värkki joka on sekasikiö. Ainua auto on Mersu, piste. Tohon ku satsaat rahat niin ne palaa poroksi.
- toteaja
sulla on oikeus mielipiteeseesi
- Mielipide_minullakin
Olen puoli vuotta vanhan C-Mersun tyytyväinen omistaja, mutta tämä ei oikeuta minua haukkumaan Volvoa kiinalaiseksi sekasikiöksi. Volvo yrityksenä toki toimii kiinalaisen pääoman turvin, mutta sen enempää tekemistäpä Kinalla ei Suomessa myytävien Volvojen kanssa juuri olekaan. Ruotsalaista auto-osaamista upeimmillaan!
Mielipiteesi noteerattakoon, mutta arvoa sille ei kannata antaa. Esittäjän taso näkyy esityksestä liian selvästi.
Jos olisin etsimässä itselleni autoa nykyistä kookkaammasta luokasta, olisi S90 ilman muuta vahva vaihtoehto E-Mersulle, sille uudellekin.
- E-Mersumies
Sääliksi käy niitä jotka joutuvat ajamaan Volvolla.
Minulla on varaa ajaa kunnon autolla.- datsia
eli Dacialla?
- ostolupa
joo pakko on ajaa Volvolla, kun semmosen vapaaehtoisesti ostin
- ostolupa
mikäs se oikea merkki on, että tietää ostaa ensi kerralla.
- GEELYV
Taas on kopioitu ja raskaasti AUDIN MALLIA TAITAA OLLA SAMAT AJOVALOT KUIN AUDISSA . EI OLE OMAA TUOTANTOA OLEMASSAKAA KIINA HALLITSEE TUOTEIDEN
KOPIOINTEJA GEELYVOLOVOO- Prööötti
Vieläkö olisit kertonut mitä mallia ja ym olisi matkittu, niin olisi voitu edes keskustella asiasta.
- eituleksää
Kenelläkään ei ole heittää yli 50 tonnia johonkin peltilehmään. alle 5 tonnillakin saa jo hyvän. tuskin menee ensimmäistäkään kaupaksi ainakaan täällä suomessa.
- toteaja-
varmasti menee kaupaksi, mutta useimmille riittää halvempikin. kukin laittakoon autoon sen verran rahaa kuin näkee tarpeelliseksi
- tyylitaju
Hieno auto, rahalle vastinetta. Edulliset käyttökustannukset verrattuna muihin saman luokan autoihin. Turvallinen ajaa ja omistaa. Ruotsissa esillä ja myyty jo yli 4000 kpl
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483