S90, hinnat?

Ovlovo

Minkähänlaiseksi muodostunee uuden S90:n hinnat Suomessa. Ruotsissa alkaen 329,000kr. Ei kovin paha.

21

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikäliekukakertooAvuton

      Ennakko alkaa helmikuun aikana, ei kun hakemaan hinnasto ja tekemään kauppoja.

      • Mistäliekuoriutunut

        Tyypillinen mopedistin kommentti!


    • ovlovo

      mistäs haet hinnaston kun ei ole olemassa vielä?

      • kroisospennonen.-

        turha hintoja on arvailla. totuus paljastuu, kun sen aika on.


      • vaikeaOnYmmärtää

        Myynti siis alkaa helmikuun aikana, uskoisin ettei autoa voida myydä ilman tarkkoja hintatietoja, vai kuinka poijjaat?


    • wernerska

      Varmasti enemmän kuin vanha S80, tuskin kovin paljoa nousee karvalakkiversiosta, mutta ei hinnalla enää niin väliä ole tuossa hintaluokassa tonni sinne tai tänne ihan sama. Lisävarusteet sitten maksaa maltaita, uuteen malliin, niitä ei juuri kylkiäisenä saa.

      • lukija-

        ei pöhkömmät hinnat. neliveto vaihtoehtoja saisi olla enemmän, mutta varmaan myöhemmin sitten


    • VOLVOMIESSS

      Ai että, ei oo ees pahat! TAITAA JOUTU HAKEE KAUPASTA

    • rahat_hukkaan

      Moinen romu, hah. Kiinalainen värkki joka on sekasikiö. Ainua auto on Mersu, piste. Tohon ku satsaat rahat niin ne palaa poroksi.

      • toteaja

        sulla on oikeus mielipiteeseesi


      • Mielipide_minullakin

        Olen puoli vuotta vanhan C-Mersun tyytyväinen omistaja, mutta tämä ei oikeuta minua haukkumaan Volvoa kiinalaiseksi sekasikiöksi. Volvo yrityksenä toki toimii kiinalaisen pääoman turvin, mutta sen enempää tekemistäpä Kinalla ei Suomessa myytävien Volvojen kanssa juuri olekaan. Ruotsalaista auto-osaamista upeimmillaan!

        Mielipiteesi noteerattakoon, mutta arvoa sille ei kannata antaa. Esittäjän taso näkyy esityksestä liian selvästi.

        Jos olisin etsimässä itselleni autoa nykyistä kookkaammasta luokasta, olisi S90 ilman muuta vahva vaihtoehto E-Mersulle, sille uudellekin.


    • E-Mersumies

      Sääliksi käy niitä jotka joutuvat ajamaan Volvolla.
      Minulla on varaa ajaa kunnon autolla.

      • datsia

        eli Dacialla?


      • ostolupa

        joo pakko on ajaa Volvolla, kun semmosen vapaaehtoisesti ostin


      • ostolupa

        mikäs se oikea merkki on, että tietää ostaa ensi kerralla.


    • GEELYV

      Taas on kopioitu ja raskaasti AUDIN MALLIA TAITAA OLLA SAMAT AJOVALOT KUIN AUDISSA . EI OLE OMAA TUOTANTOA OLEMASSAKAA KIINA HALLITSEE TUOTEIDEN
      KOPIOINTEJA GEELYVOLOVOO

      • Prööötti

        Vieläkö olisit kertonut mitä mallia ja ym olisi matkittu, niin olisi voitu edes keskustella asiasta.


    • eituleksää

      Kenelläkään ei ole heittää yli 50 tonnia johonkin peltilehmään. alle 5 tonnillakin saa jo hyvän. tuskin menee ensimmäistäkään kaupaksi ainakaan täällä suomessa.

      • toteaja-

        varmasti menee kaupaksi, mutta useimmille riittää halvempikin. kukin laittakoon autoon sen verran rahaa kuin näkee tarpeelliseksi


    • tyylitaju

      Hieno auto, rahalle vastinetta. Edulliset käyttökustannukset verrattuna muihin saman luokan autoihin. Turvallinen ajaa ja omistaa. Ruotsissa esillä ja myyty jo yli 4000 kpl

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe