Minkähänlaiseksi muodostunee uuden S90:n hinnat Suomessa. Ruotsissa alkaen 329,000kr. Ei kovin paha.
S90, hinnat?
Ovlovo
21296
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
Vastaukset 21
Vanhimmat
Ennakko alkaa helmikuun aikana, ei kun hakemaan hinnasto ja tekemään kauppoja.
Tyypillinen mopedistin kommentti!
mistäs haet hinnaston kun ei ole olemassa vielä?
turha hintoja on arvailla. totuus paljastuu, kun sen aika on.
Myynti siis alkaa helmikuun aikana, uskoisin ettei autoa voida myydä ilman tarkkoja hintatietoja, vai kuinka poijjaat?
Varmasti enemmän kuin vanha S80, tuskin kovin paljoa nousee karvalakkiversiosta, mutta ei hinnalla enää niin väliä ole tuossa hintaluokassa tonni sinne tai tänne ihan sama. Lisävarusteet sitten maksaa maltaita, uuteen malliin, niitä ei juuri kylkiäisenä saa.
-
https://volvofi.s3.amazonaws.com/hinnasto/hinnasto_S90.pdf
ei pöhkömmät hinnat. neliveto vaihtoehtoja saisi olla enemmän, mutta varmaan myöhemmin sitten
Ai että, ei oo ees pahat! TAITAA JOUTU HAKEE KAUPASTA
Moinen romu, hah. Kiinalainen värkki joka on sekasikiö. Ainua auto on Mersu, piste. Tohon ku satsaat rahat niin ne palaa poroksi.
sulla on oikeus mielipiteeseesi
Olen puoli vuotta vanhan C-Mersun tyytyväinen omistaja, mutta tämä ei oikeuta minua haukkumaan Volvoa kiinalaiseksi sekasikiöksi. Volvo yrityksenä toki toimii kiinalaisen pääoman turvin, mutta sen enempää tekemistäpä Kinalla ei Suomessa myytävien Volvojen kanssa juuri olekaan. Ruotsalaista auto-osaamista upeimmillaan!
Mielipiteesi noteerattakoon, mutta arvoa sille ei kannata antaa. Esittäjän taso näkyy esityksestä liian selvästi.
Jos olisin etsimässä itselleni autoa nykyistä kookkaammasta luokasta, olisi S90 ilman muuta vahva vaihtoehto E-Mersulle, sille uudellekin.
Sääliksi käy niitä jotka joutuvat ajamaan Volvolla.
Minulla on varaa ajaa kunnon autolla.
eli Dacialla?
joo pakko on ajaa Volvolla, kun semmosen vapaaehtoisesti ostin
mikäs se oikea merkki on, että tietää ostaa ensi kerralla.
Taas on kopioitu ja raskaasti AUDIN MALLIA TAITAA OLLA SAMAT AJOVALOT KUIN AUDISSA . EI OLE OMAA TUOTANTOA OLEMASSAKAA KIINA HALLITSEE TUOTEIDEN
KOPIOINTEJA GEELYVOLOVOO
Vieläkö olisit kertonut mitä mallia ja ym olisi matkittu, niin olisi voitu edes keskustella asiasta.
Kenelläkään ei ole heittää yli 50 tonnia johonkin peltilehmään. alle 5 tonnillakin saa jo hyvän. tuskin menee ensimmäistäkään kaupaksi ainakaan täällä suomessa.
varmasti menee kaupaksi, mutta useimmille riittää halvempikin. kukin laittakoon autoon sen verran rahaa kuin näkee tarpeelliseksi
Hieno auto, rahalle vastinetta. Edulliset käyttökustannukset verrattuna muihin saman luokan autoihin. Turvallinen ajaa ja omistaa. Ruotsissa esillä ja myyty jo yli 4000 kpl