Elikäs olisi tarkotus vaihtaa tuo perheen pikkuauto V40 audi S4 farmariin. Jätän ykkösautoksi taloudellisemman pelin. Hintaa saisi olla 40-45 tonnia. Nyt mietin että onko manuaali vai tuo S-tronic parempi vaihtoehto? Kestääkö tuo S-tronic miten? Idea olisi saada 70-90tuhatta ajettu yksilö jostain. Ainakin ne sportpenkit pitää olla S4 logolla edessä ja siisti kunto kaikinpuolin. Olen lukenut tuost paljon ja todellisuudessa ei jää juurikaan vanhemmalle 420heppaselle RS4 audille vaikka tässä on 333hv. Luin että neliveto saa auton tuntumaan paljon tehokkaammalta kuin onkaan joka on tietty hyvä juttu. Onko kellään kokemuksia tästä autosta oikeesti? Nämähän ei enää paljoa maksa ja alta 40 tonninkin saa yli 100t ajettuja. Kukutus on sinänsä näissä toissijainen mutta kai se kuitenkin vähän kiinnostaa kuitenkin ja tämä audi ei kait ole ihan niin janoinen kuin tuo entinen V8. Pääsiskö tällä 12-13l/100km mitäs luulette?
Vaihtamassa audi S4 3.0tfsi???kokemuksia?
5
4404
Vastaukset
- P.e.n.t.t.i
Uusi S4 on V6 ja kulutus 6.9 l /100 km. Tulee keväällä 2016 markkinoille mutta konfiguraattori ei vielä pelaa, joten malttia!
- Todellanopea
Tuo auto on käytännön suorituskyvyltään tehokkaaman oloinen. Ajanut olen mutta en omista. Se repäsee 0-100 todella niin että tuntuu kun on tuo neliveto. Autolle luvataa vähän päälle 5sek sataseen ja esim jollekkin 335 bemarille lähes samat. Todellisuudessa kuitenkaan tuolla bemarilla ei ole audille mitään jakoa. Audi on nopea sateella myös jolloin vajaavetoisten tehot ei välity mihinkään. Se neliveto saa tosiaan tuon S4 tuntumaan vieläkin kovemmalta peliltä.
- lkjjslks
Joo, nuo kiihdytysominaisuudet on tietenkin auton tärkein ominaisuus. Varsinkin sateella pitää ajaa nopeasti ja tietty liukkailla jäisillä teillä. Välillä pysähdytään matkalla ja otetaan uusi kiihdytys.
Jep. - Tosikuskiiii
Kyllä se tässä autossa on yksi tärkeimmistä syistä miksi se ostetaan. Sateella varsinkin on kiva kiusata vajaavetoisia..pintakaasulla. Itse käyn vain välillä leikkimässä liikenteessä...
- audilahna
http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife
Takavetoinen perheauto menee puoli minuuttia nopeammin kuin nelivetoinen rinkulaperheauto. Takavetoinen perheauto on paljon nopeampi kuin Audin 2-paikkainen mukaurheiluauto.
BMW osaa tehdä ajettavan ja suorituskykyisen auton verrattuna Audiin. Jos haluat siis suorituskykyä, jätä Audi-lahna väliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892658Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641242Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 74906
- 45877
- 61845