Alapesu.. millä kannattaa pestä?

syyhyttää

Ongelmani on kun emätin kutisee. Uskon sen johtuvan saippuasta, seksitaudista ei ole kyse. Mietin millä kannattaisi pestä alapää ettei tulisi kutinaa tai hiivaa.

10

494

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikutaja

lv-pesuaine annostelu pullo

• Grrrrrr

Älä pese liian paljon. Mikä tahansa ph neutraali saippua toimii - Lactacyd on esim. oikein hyvä.

Nauti myös maitohappobakteereja.

Jos ongelma on akuutti ja tiedät että se ei ole hiivaa niin kokeile apteekista saatavaa Ellen -nimistä salvaa.

Joskus ruokavaliokin saattaa kutittaa - kasviksia lisää, sokereita pois.

Jos jatkuu pidempään mene lääkäriin.

• syyhyttää

Kiitos neuvosta.. :) Ostin sitä Ellen-salvaa, ja heti auttoi. Ostin apteekista myös sellaista intiimipesuun ihan tarkoitettua pesunestettä.

• Joojonna

Alapäätä ei tulisi pestä saippualla. Vagina puhdistaa itse itseään.

• päänahka

i tse emätin kyllä puhdistaa itse itsensä, ulkoiset sukupuolielimet sensijaan vaativat päivittäisen pesun joko saippualla esim LV jos kokee että pesu ärsyttää limakalvoja kannattaa saippua tai pesuneste vaihtaa pesuvoiteeseen tai pestä alapää perusvoiteella esim aqualan L

• zdxffff

Löylykauha perseeseen auttaa

• löpöl

Terveys ja apteekin sivuilla on parempia vastauksia, kuin netin löylykauhapuoskarit...
      Jos kutina ei helpota, kannattaa tutustua hiiva hakusanalla. Jospa tuo saippua syynä.

• kutinaton

Kutina lähtee pulloharjalla. Varttitunnin hoonaus päivässä riittää. Paras lopputulos tulee, kun dippaa harjan mäntysuopapullossa.

• PissiJaPeseydyNainen

Aktin jälkeen pitää käydä pissillä ja pesulla eikä vetää sukkikset jalkaan ja mennä karstalle dallaamaan lastit pesässä. Siitä se hiivatulehdus tuleekin.

• AinaAktinJälkeen

Muista käydä pissillä ja peseytyä alhalta miedolla pesuaineella aina aktin jälkeen, varsinkin jos lastit ovat jääneet pesään muhimaan. Näin vältyt hiivalta, kutinalta ja valumiselta sekä pikkareiden sottaantumisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      110
      7966
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      678
      4992
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3264
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      27
      1511
    5. 56
      1438
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      102
      1369
    7. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1347
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      167
      1260
    9. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      56
      1011
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      28
      913
    Aihe