MIKSI ET VASTAA KYSYMYKSIIN OLAVI MÄENPÄÄ?

TotuusEiPalaTulessa

Olavi Mäenpää! Olen viimeisen kuukauden aikana lähettänyt sinulle sähköposteja, tekstiviestejä ja jopa tavallista postia! Olen puhunut kanssasi kerran puhelimessa, jonka puhelun katkaisit. Sen jälkeen olen yrittänyt soittaa sinulle 34 kertaa! Koska et suostu vastaamaan, esitän kysymykseni nyt julkisesti. Kysymykseni on:
* Oliko sinulla ja Petteri Orpolla jo ennen vaaleja suunnitelma, että suomeen otetaan 35000 uutta turvapaikanhakijaa Orpon päästessä hallitukseen?
* Miksi suosittelit äänestäjille henkilöä, joka 32,4 kertaisti turvapaikanhakijoiden oton suomeen?
* Mitä hyödyit siitä, että lopetit maahanmuuttokritiikin ja siirryit mamuttajien puolelle? Maksettiinko sinulle Orpon tukemisesta tai saitko muita etuuksia?
* Häpeätkö ja aiotko esittää julkisen anteeksipyynnön äänestäjillesi, joille valehtelit?
Miksi Olavi Mäenpää et suostu vastaamaan näihin kysymyksiin?

8

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koirakarusellia

Tää Mäjenpään sontaläjä teki valituksen runosmäen ja pansion yksiköistä, mutta ilmeisesti Orvon käskystä meni häntä koipien välissä peruuttamaan valitukset.

• Soinionmies

Syytä ittees jos oot menny äänestää suvakkeja sen takia, et joku mäenpään kaltainen kaheksankymppinen kruununraakki kehottaa. Mäenpää on jo vuosia sitten allekirjottanu rasismin vastaisen sopimuksen. Timo Soini on ainoa, joka ei allekirjoittanu!

• 7Vaihe

Huijarille on tulossa pää vetävän käteen.

• Kylymämies

Totta,
      huonolta näyttää Mäenpään poliittinen tulevaisuus.
      Mäenpää on tulevat kokouspalkkionsa, laittanut Kokoomuksen hyväntahtoisuuden varaan, siksi tämä Olli Mannin ja Petteri Orvon häpeämätön perseennuolenta.

• TotuusEiPalaTulessa

Ei näemmä vastaa Mäenpää täälläkään kysymyksiin

• Suurijoukkoturkulaisia

On, sano, tosi epäreilua kysellä tällasiaaa.

• sentietkand

Ottaakohan Kokoomus vanhan Ollin listoilleen ?
      Valtuustoryhmään tulisi hauska kriminaaliryhmä Timo Laihisen kanssa.

Mitenkähän nämä pellet tulee keskenään toimeen, tekihän Timo Laihinen pari vuotta sitten tutkintapyynnön poliisille, että Mäenpää on suunnitellut Turun kauppahallin kahviossa Timo Soinin murhaamista.

Laihinen kävi muutaman päivän päästä peruuttamassa tekemänsä rikosilmoituksen

• halinen

Mahtoiko valtuutettu Timo Laihinen pelätä Mäenpäätä vai muistiko väärin ketä Mäenpää uhkasi, uhkailu on tyypillistä Mäenpäätä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1220
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1038
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      908
    5. 96
      864
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    7. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      829
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      775
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      729
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe