Kuinka suuri osa meistä miehistä sheivaa?

Sheivari

Eli kuinka moni sheivaa koko munansa ja miten se vaikuttaa norm. Elämään (salilla, uimahallissa yms.)

31

436

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ymmällään

      Anteeksi nyt vaan tyhmyyteni, mutta miten ihmeessä joku munakarvojen ajelu vaikuttaa uimahallissa tai salilla käymiseen???

      • Yhtä tyhmiä mekin, ei mitään ymmärrystä kuinka sheivaaminen vois vaikuttaa salilla käymiseen ....?


      • NainenisollaNllä

        Ymmällään..itse kysyisin ihan samaa. Ja toistaiseksi en voisi ikinä olla miehen kanssa joka olisi sheivannut alapäänsä, hyi olkoon. Miehillä pitää olla karvoja, ainakin alapäässä.


    • Kyllä vaikuttaa, voipi tulla vilu alasti juoksumatolla tai kyykätessä. Uimahallissa saattaa sheivatulla tipahtaa saippua helpommin suihkun puolella...

      • Entajunnutkokoaloitusta

        Niin, yleensähän salilla ollaan aina alasti...ja tosiaan karvoissa se saippua pysyykin paremmin tallessa.


      • tyryytrytr

        No hohhoijjaa taas.... luuletko ihan oikeasti, että itsestään ja kropastaan huolta pitäminen tarkottaa automaattisesti jotain homostelua? Tervetuloa todellsiuuteen, ainakin täällä meillä päin lähes kaikki alle nelikymppiset sheivaa.. ja koko ikäluokka ei todellakaan ole homoja.


    • Sileetrendi

      Näyttää olevan aika moni puntinostelija sheivannut kaiken, ei ole rintakarvoissa edes sitä yhtä haituvaa.

    • hggddheeege

      Ei mitään vaikuta, vaikka ajelee. Tosin naiset tapittavat silmillään, kun se näyttää pidemmältä.

    • tykkäöän

      Hmm nuoremmalta näytät, ainakin tisuista päätellen, ihanat pikkutissit.

    • Karvvaton

      sheivaan kerran viikossa kaikki muna ja persekarvat pois. Tosi vapautunut fiilis pitkään sen jälkeen

      • juupajokinenko

        Viikko on jollekin pitkä aika :D


      • nudeman
        juupajokinenko kirjoitti:

        Viikko on jollekin pitkä aika :D

        Viikko on todellakin liian pitkä aika. Sheivaa itse väh. pari kertaa viikossa ja kaikki pois navasta persereikään ja olo on sheivaamisen jälkeen mahtava
        eroottinen, olen kihottunut..


    • koiuy

      Minun mielestä karvaton munat on ok asia ajan Aina kun ne kasvaa posliini on minun minulle ihan ok asia??

    • fgtyu

      Justiin ajoin pois kaikki karvat kun Tulin kylvystä tosi mahtava olo nyt suositelen sitä kaikkille moi vaan

    • salemai

      Mun mies ajelee, ihan siks, että muuten si suikkaria heru :D tosin niin tee sitten minäkin..

    • Tyylini

      Pallit ja peppuvako sekä kainalot aivan sileänä, patukan yllä lyhyt parin millin sänki.

    • ei_kutinaa

      Siis ootteko tosissanne ajelleet persvakoa myöten? Ei **rkele, kerran erehdyin ja se kutina oli ihan älytön kun muutaman päivän kasvoi palleissa ja persvaossa. Nykyään siistin saksillam eikäö ole kukaan valittanut.

    • minnttux

      meillä mies (34v) ajoi yllätyksekseni viikonloppuna itsensä posliiniksi. kyllä kieltämättä näky hieman hymyilytti mutta on kyllä ihana nuolla ihan palleja myöten.

    • Nuorimies79

      Just ajelin puoliposliiniks kullini ja muistin sit et mullahan on perjantaina urologilla tarkastuskäynti.

      • asjhasdkjahs

        TArkistutatko urologilla sheivauksen siisteyden?!


      • Nuorimies79

        Noo katsotaan,katsotaan.


      • Nuorimies79

        Meni muuten urologilla käynti mielenkiintoiseksi.
        "Onpas siistiksi ajaltu"sano hoitaja....


    • Eiootottahemmetti

      Siis…miehet ajavat nykyään kainalokarvat, rintakarvat, häpykarvat jne. Nyt menee jo yli. Ja pahasti.

      • awsdfghj

        Nykyään suomalainen mies osaa jo huolehtia ulkoisesta habituksestaan. Toki joukossa on aina muutama amis, joilla löyty tursottavaa risupartaa, rasvaista hampputukkaa, tursottavaa haisevaa kainaloa, tursottavaa haisevaa alapäätä....


    • Pallipaavali

      Olen sheivannut jo monta vuotta, kerran viikkoon munat ja pallit silkinpehmeäksi, ja tukka 2 kertaa viikossa, nyt naisystävä on ruvennut parturoimaan myös rinta ja mahakarvat pois..... tulee muuten yllättävän eroottinen olo, uimahallissa ja salilla käydessä en ole kuullut kertaakaan mitään kuittailuja.

      • sadfghjk

        Miksi pitäisi tulla kuittailuja? Eihän omasta ulkoisesta habituksesta huolehtiminen ole ollenkaan huono asia...


    • Siistion

      En rintakarvoja, onneksi ei ole turkkia, vähäiset saa olla, muualta kyllä.

    • Teeeeee

      Shevaan kerran viikossa kaikki pois, jos menen uimahalliin ei mua hävetä yhtään .

      • KaikkiPois

        No näkyyhän meitä nykyään monta samannäköisiä uimahalleissa


    • JereJuhani

      Moi miten on helpoin ja turvallisin sheivata pallit ja muuten muninen ympäristö en oo koskaan tehnyt sitä neuvoja? T: 19v jäbä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2108
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1647
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1604
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1214
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe