UUDEN VUODEN RUNOJA!???!

TYTTELI

ONKO UUDEN VUODEN ONNITTELUJA,RUNOJA,SANONTOJA YM.JOS ON LÄHETTÄKÄÄ NOPEESTI!!!

19

89273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meikku

      Säilyttäköön uusi vuosi sen mitä
      rakastat - tuokoon tullessaan sen
      mitä kaipaat - vieköön mennessään
      sen mitä taakkana kannat.

      *********************************

      Olen tänään siirtänyt sinulle
      365 päivää täynnä onnea ja iloa,
      rakkautta ja terveyttä tilille
      nro. 2005. Käytä ne hyvin.

      • lila koivula

        moi kaikille ja niille jotka on elämässä rasistunut niinku mie.nauttikaa elämästä ja on nesta joilla ei ole ole onnea! lähettäkää mielle lisää uudenvuoden asioite tai elämän hetkistä siis epä onnen hetkistä moikka!!!


    • pari kappaletta

      hei Siiri. Halusin vain toivottaa sinulle oikein kivaa vappua ja mukavaa Joulua ja hyvää uuttavuotta 1987 täältä Altzhaimerkodista. Halauksia!!!! T: tätisi Heikki


      En omista yhtä suuria tissejä ku Dolly Parton, pyllyni ei oo yhtä kiinteä ku Demi Mooren, oon hiukan rumempi ku Julia Roberts, mut olutta imen nopeemmin ku Wettex! Kuplivaa Uudenvuoden aattoa ja hyvää uutta vuotta!

    • Meikku11
    • halloooooooooooooooo

      hei hei hei
      uuden vuoden vei

      • halloooooooooooooooo

        uutta vuotta toivottaen
        kautta suukon ja halauksien
        terveyttä ja rakkautta
        sulle toivon paljon onneutta

        Terveisin


    • :D:D

      Uusi vuosi tullessaan,
      tuo monen monta asiaa.
      Ilotukset taivaalla,
      Iloa ja kaunista.
      Tämä merkitsee,
      Että uusivuosi tullut eteen!

    • uuttavuotta2012

      Minä täällä juon tinaa ja valan samppanjaa kuten kunnon vappuun kuuluu. Olen ampunut paljon selvin päin ja aion olla raketti. Rauhallista Uutta Vuotta!

    • uusivuosiruno

      Merellä tuulee, aallokko kuiskaa. Vuosi vaihtuu, sua tahdon muistaa. Tuttavat tulevat ja menevät, ystävät ovat ja pysyvät! Mukavaa Uutta Vuotta!

    • runoäijä

      hyviä runoja, kauniita tuloja, sipsiä mässytän läpi yön, aika ei oo hei työn. Ihmisii en raiskaa vaan sipsit pöydälle paiskaan! P.S keksin ihan ite ku tuli vaan jotai mieleen xD !!! T. Runoäijä

      • Vanha vuosi painuu hautaan,suruineen ja murheineen,uusivuosi pian sytyy.
        Matkassa kun kaksi käy kulkin paljon helpommaksi.


    • wewantmore

      Laittakaas lisää näitä!!

    • ukki-pukki

      Onnea teille toivotan
      Ja viisi pientä poikaa
      Tyttö niistä olkoon ensimmäinen
      Joka niitä poikia hoitaa.

      Tuuli ulvoo ja myrsky käy
      Ei vanhaa miestä missään näy
      Hän kämpässä istuu ja chattailee
      Kun toiset ulkona paukuttelee.

    • Runoilijanalku

      Aika kuluu, vuodet vaihtuu,
      ne ei meille merkitse mitään.
      Voi raketteja ampua, valvoa myöhään,
      ja nauttia siitä kun herkkuja syödään.
      Olit missä vaan, tekemässä mitä vaan,
      joka raketti joka paukahtaa
      sulle ikuista onnea toivottaa.

      Kaikille jotka ovat menettäneet jonkun, joka matkaa nyt taivaan teillä~

      -Runoilijanalku

    • ei paha ole k ihmine
    • marsufani1

      Uuden vuoden uusi aika,
      onhan siinä kaunis taika.
      vuosi mennyt jääpi taa,
      aika uusi ny tulla saa!

    • uusi vuosi!

      Vuosi 2014 pian taakse jää,
      sen huolet ja murheet taakse jää
      - riemut ja onnet sydän säilyttää.
      Astu uuteen vuoteen sä rohkein mielin,
      avaa silmäs ja korvas,
      - elä sydämen kielin.
      Usko huomiseen uuteen,
      päivään parempaan.


      Hyvää uutta vuotta 2015 !!!!

    • Anneli ja onneli

      Mietin elänyttä elämää,
      nyt kun vaihtuu vuosi tää.
      Hyviä hetkiä vuodessa tässä,
      tosinaan kyynel kimmeltämässa.
      Terveys, koti, ystävät hyvät,
      siitä muodostuu elämän jyvät.
      Elämän raajoja kutoessamme,
      raitojen värejä valitassamme.
      Kirkkaat värit elämän juovat,
      tummat osansa tuovat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe