inssi kännissä?

kerttuliini98

Olin tänään aamupäivällä ajokokeessa Espoon toimipisteessä.
Koe meni ihan ok, mutta jouduin herättämään inssin, nukkui ja haisi viinalle ?
Hyväksyi, olin ajanut ok(?)

12

516

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakunnossa

Saattoi olla tai sitten krapulassa mutta sehän oli sinun kannalta vain hyvä asia koska nyt se ei ehkä huomannut jos teit jotain virheitä ja kun kerran sait kortin niin anna olla.

• kerttuliini98

ulop!
      Iltalehti kirjoitti tästä? OLIPAS VITUN HIENO lähde,perkele, kysyisitte ensin!

• v....u

Kertuliini on tämän paikan ESIMIES...ei voi myöntää, mutta tässä paikalla ollut joka sai syyt päällensä kun ei vienyt tätä nukkumaan ja ottanut hänen ajot??
        T: Junnu

• cml
        v....u kirjoitti:

Kertuliini on tämän paikan ESIMIES...ei voi myöntää, mutta tässä paikalla ollut joka sai syyt päällensä kun ei vienyt tätä nukkumaan ja ottanut hänen ajot??
        T: Junnu

Miksi nostit nyt tämän 10 kuukauttava vanhan jutun esille?

• Johan olen vuosia sitten todennut

"Poliisin tulisi mitata promilleiden sijasta humalatila, jäisi kiinni myös ne jotka ajaa väsyneenä, hhumeissa jne.

Joku "jekkuryhmä" voisi tehdä kokeen jossa joku kaveri läpäisee inssin vaikkapa 0,8 promillen krapulassa... Noh kommentit videoon olisi kuitenkin tyyliin 'juopon tuuria' 'olisit voinut tappaa jonkun'"

Joten tuo on hyvin mahdollista, että promillet yli sallitun, mutta ei näy päällepäin/ajossa

• enusko

Onhan sinulla Kerttuliini todisteita väitteesi tueksi? Kuka vaan voi puhua mitä vaan, mutta pahat puheet pitää pystyä todistaman.

• KuhmoDI

Pyh. Mie oon tiplomi-intsinööri Kuhmos ja kännis joka päivä. Mitä sitte? Ei tommonen dille ois korttii saannu selvält intsinöörilt.

Ampukaa ittenne pellet

• kerttuliini16

On.

• jopotin

No kuka sitä selvinpäin jaksas..

• Vexiiii

Inssin pitäisi olla eläkkeellä jo, mutta jatkan edelleen Espoon toimipisteessä. Muut saa lähteä?

• Fleda7

Yx maikka stadissa, joka dokaa 24/7. Muutama vuosi sitten jäi rysän päältä kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      195
      8758
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4978
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      52
      4472
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      70
      3972
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3276
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      52
      3257
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      57
      3056
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2756
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2531
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2505
    Aihe