Olin tänään aamupäivällä ajokokeessa Espoon toimipisteessä.
Koe meni ihan ok, mutta jouduin herättämään inssin, nukkui ja haisi viinalle ?
Hyväksyi, olin ajanut ok(?)
inssi kännissä?
12
516
Vastaukset
- asiakunnossa
Saattoi olla tai sitten krapulassa mutta sehän oli sinun kannalta vain hyvä asia koska nyt se ei ehkä huomannut jos teit jotain virheitä ja kun kerran sait kortin niin anna olla.
- kerttuliini98
ulop!
Iltalehti kirjoitti tästä? OLIPAS VITUN HIENO lähde,perkele, kysyisitte ensin!- v....u
Kertuliini on tämän paikan ESIMIES...ei voi myöntää, mutta tässä paikalla ollut joka sai syyt päällensä kun ei vienyt tätä nukkumaan ja ottanut hänen ajot??
T: Junnu - cml
v....u kirjoitti:
Kertuliini on tämän paikan ESIMIES...ei voi myöntää, mutta tässä paikalla ollut joka sai syyt päällensä kun ei vienyt tätä nukkumaan ja ottanut hänen ajot??
T: JunnuMiksi nostit nyt tämän 10 kuukauttava vanhan jutun esille?
Johan olen vuosia sitten todennut
"Poliisin tulisi mitata promilleiden sijasta humalatila, jäisi kiinni myös ne jotka ajaa väsyneenä, hhumeissa jne.
Joku "jekkuryhmä" voisi tehdä kokeen jossa joku kaveri läpäisee inssin vaikkapa 0,8 promillen krapulassa... Noh kommentit videoon olisi kuitenkin tyyliin 'juopon tuuria' 'olisit voinut tappaa jonkun'"
Joten tuo on hyvin mahdollista, että promillet yli sallitun, mutta ei näy päällepäin/ajossa- enusko
Onhan sinulla Kerttuliini todisteita väitteesi tueksi? Kuka vaan voi puhua mitä vaan, mutta pahat puheet pitää pystyä todistaman.
- KuhmoDI
Pyh. Mie oon tiplomi-intsinööri Kuhmos ja kännis joka päivä. Mitä sitte? Ei tommonen dille ois korttii saannu selvält intsinöörilt.
Ampukaa ittenne pellet - kerttuliini16
On.
- jopotin
No kuka sitä selvinpäin jaksas..
- Vexiiii
Inssin pitäisi olla eläkkeellä jo, mutta jatkan edelleen Espoon toimipisteessä. Muut saa lähteä?
- Fleda7
Yx maikka stadissa, joka dokaa 24/7. Muutama vuosi sitten jäi rysän päältä kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958758
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264978- 524472
- 703972
- 513276
- 523257
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573056Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262756- 432531
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422505