inssi kännissä?

kerttuliini98

Olin tänään aamupäivällä ajokokeessa Espoon toimipisteessä.
Koe meni ihan ok, mutta jouduin herättämään inssin, nukkui ja haisi viinalle ?
Hyväksyi, olin ajanut ok(?)

12

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakunnossa

      Saattoi olla tai sitten krapulassa mutta sehän oli sinun kannalta vain hyvä asia koska nyt se ei ehkä huomannut jos teit jotain virheitä ja kun kerran sait kortin niin anna olla.

    • kerttuliini98

      ulop!
      Iltalehti kirjoitti tästä? OLIPAS VITUN HIENO lähde,perkele, kysyisitte ensin!

      • v....u

        Kertuliini on tämän paikan ESIMIES...ei voi myöntää, mutta tässä paikalla ollut joka sai syyt päällensä kun ei vienyt tätä nukkumaan ja ottanut hänen ajot??
        T: Junnu


      • cml
        v....u kirjoitti:

        Kertuliini on tämän paikan ESIMIES...ei voi myöntää, mutta tässä paikalla ollut joka sai syyt päällensä kun ei vienyt tätä nukkumaan ja ottanut hänen ajot??
        T: Junnu

        Miksi nostit nyt tämän 10 kuukauttava vanhan jutun esille?


    • Johan olen vuosia sitten todennut

      "Poliisin tulisi mitata promilleiden sijasta humalatila, jäisi kiinni myös ne jotka ajaa väsyneenä, hhumeissa jne.

      Joku "jekkuryhmä" voisi tehdä kokeen jossa joku kaveri läpäisee inssin vaikkapa 0,8 promillen krapulassa... Noh kommentit videoon olisi kuitenkin tyyliin 'juopon tuuria' 'olisit voinut tappaa jonkun'"

      Joten tuo on hyvin mahdollista, että promillet yli sallitun, mutta ei näy päällepäin/ajossa

    • enusko

      Onhan sinulla Kerttuliini todisteita väitteesi tueksi? Kuka vaan voi puhua mitä vaan, mutta pahat puheet pitää pystyä todistaman.

      • KuhmoDI

        Pyh. Mie oon tiplomi-intsinööri Kuhmos ja kännis joka päivä. Mitä sitte? Ei tommonen dille ois korttii saannu selvält intsinöörilt.

        Ampukaa ittenne pellet


      • kerttuliini16

        On.


    • jopotin

      No kuka sitä selvinpäin jaksas..

    • Vexiiii

      Inssin pitäisi olla eläkkeellä jo, mutta jatkan edelleen Espoon toimipisteessä. Muut saa lähteä?

    • Fleda7

      Yx maikka stadissa, joka dokaa 24/7. Muutama vuosi sitten jäi rysän päältä kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe