Tarkoitus polttaa Linux Mint 17.1 dvd levylle Iso tiedostostona. Siitä asentaa koneelle. Kone noin 6v vanha tornikoltelo. Itse kasattu. Ubuntu 14.04 Mate toiminut koneessa erittäin hyvin. Saisinko ohjeita polton onnistumiseksi! Minkälainen DVD levy olisi sopiva käyttöön?
DVD tallennukset
4
175
Vastaukset
- hansteri
Mitä DVD levyjä asemasi tukee, voit valita joko DVD R tai DVD-R levyn. Mikä tahansa polttosofta kelpaa, koska ne tukee imagesta polttoa. Itse Linuxissa tulee mukana Xfburn jolla homman voi tehdä. Polttaminen kannattaa suorittaa mahdollisimman hitaalla vaikka vain 4X nopeudella, jolloin säästyy mahdollisesti eri virheiltä.
Yksivaihtoehto on käyttää DVDn sijaan USB tikkua ja asentaa Linuxin siltä. - hansteri
Windowssin puolella esim. ImgBurn on ilmainen poltto-ohjelma.
- ihateubuntu
http://www.linuxmint.com/download.php
Ehkä kuitenkin 17.3 Rosa? - Ubuisbest
Polta se sillä UbuMatella! :D
Niin ei mitään ongelmia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954