Tarkoitus polttaa Linux Mint 17.1 dvd levylle Iso tiedostostona. Siitä asentaa koneelle. Kone noin 6v vanha tornikoltelo. Itse kasattu. Ubuntu 14.04 Mate toiminut koneessa erittäin hyvin. Saisinko ohjeita polton onnistumiseksi! Minkälainen DVD levy olisi sopiva käyttöön?
DVD tallennukset
4
118
Vastaukset
- hansteri
Mitä DVD levyjä asemasi tukee, voit valita joko DVD R tai DVD-R levyn. Mikä tahansa polttosofta kelpaa, koska ne tukee imagesta polttoa. Itse Linuxissa tulee mukana Xfburn jolla homman voi tehdä. Polttaminen kannattaa suorittaa mahdollisimman hitaalla vaikka vain 4X nopeudella, jolloin säästyy mahdollisesti eri virheiltä.
Yksivaihtoehto on käyttää DVDn sijaan USB tikkua ja asentaa Linuxin siltä. - hansteri
Windowssin puolella esim. ImgBurn on ilmainen poltto-ohjelma.
- ihateubuntu
http://www.linuxmint.com/download.php
Ehkä kuitenkin 17.3 Rosa? - Ubuisbest
Polta se sillä UbuMatella! :D
Niin ei mitään ongelmia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949