Koraani kehoittaa tappamaan vääräuskoiset

allahinorjat

No sitähän muslimit nyt ovat alkaneet tehdä eri puolilla maailmaa

4

168

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tä80000000

Oletko lukenut raamatun?

• tä80000000

Mites kristin usko?

• tä80000000

Raamattu vs. Koraani. Kumpi on väkivaltaisempi? olen lukenut kummankin, ja väitän että raamattu on paljon jyskempi ja väkivaltaisempi. Itse olen Ateisti.

• kosmostelu

Et ole tainnut lukea käyttöohjeita. Vanha testamentti on vähän niin kuin historiankirja juutalaisuudesta ja Uustestamentti on sitten se rakkauden evankeliumi.

Koraanissakin on kaksi eri vaihetta, jotka tulevat esiin. Se aika kun syntymässä oleva islam oli lapsenkengissa ja se vaihe, kun Muhametti lähti maailmaa valloittamaan miekoilla.

Jossakin taidetaan sanoa, että hedelmistään puu tunnetaan. Katsopa nyt oikein rehellisesti muhamettilaismaita ja kristittyjä sekä muita maita niin voi olla että on aika huima ero.
        Tosiasiahan on, että niin sanotut kristityt maat ovat siirtymässä jo maallistuneeseen vaiheeseen, mikä lienee jonkinlaista evoluutiota. Samanlainen kehitys varmaan tapahtuu muslimienkin keskuudessa aikaa myöten länsimaissa.

Toivotaan, että Länsimaiset demokratiat säästyvä muutaman sadan vuoden "pimeissä käynnin" islamin vuoksi. Kehitys on kuitenkin vääjäämätöntä. Voit kurkistaa vaikka British Ex-muslims sivustoa, niin huomaat, että muslimienkin keskuudessa on omilla aivoillaan ajatteleviakin. Tarvitaan vain tukirakennelmat, että he voivat irrottautua islamin ikeestä HENGISSÄ.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1922
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      590
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      25
      490
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      58
      437
    5. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      425
    6. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      393
    7. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      387
    8. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      53
      385
    9. Mitä uskot että

Välillämme käy?
      Ikävä
      32