Ihmettelen vaan että miten ihmeessä on miespuolisen vaikea löytää seksiseuraa netistä? Mistä sitä oikeasti löytää?? Kaikki seksitreffisivustot ja sen sellaset vaikuttaa niin oudoilta, vaikeilta ja epävarmoilta.......
Pitääkö vaan ujon sällin kerätä rohkeutta ja yrittää pokata baarista nainen?
Seksin saamisen vaikeus
14
154
Vastaukset
- Nainen-utelisa
Laita anonyymi sähköposti osoite, katso mitä viesteä saat, eihän elämästä koskaan tedä.... mitä tarjoaa...
Ainakin kirjoittelu on kivaa!!! - enkoske
Kyllä on ruma homev...u tuo ämmä
- heheheeeheeee
testattu on että seksitreffeille com on huijausta, vaikka annoin viestissä numeroni, yritti vaan vedättää 2 euron viestitystä, eli laittoi niin että pitää viestittää 179000 numeron kautta eikä laittanut suoraan minulle ikä antanut omaa numeroaan. Täyttä humpuukia.
Ei sieltä mitääm löydäkkään. Melki kaikki on maksullisia mitkä vastaa
- Pallleee
Eix ketään naista kiinnosta esim vakituinen seksisuhde tai joku avoimen suhteen tapainen? Ettiikö todella kaikki naiset kuuluisaa sitä oikeaa tositarkotuksella?
- muutamaohje
Koittakaas joskus lähestyä noilla palstoilla naista "fiksusti". Älkää ensimmäisenä kertoko minkä kokoinen pippeli teillä on, tai kyselkö onko nainen posliini...
Älkää myöskään ensimmäisenä kertoko "perversseistä"mielihaluistanne (esimerkiksi halusta roiskia spermat naamalle perspanon päätteeksi).
Jos varaa muutamankin päivän aikaa naisen houkutteluun, niin kokemuksesta sanoisin että saanti on varmaa.- Pallleee
Eix mun aloitus ollukkaan fiksua...? En mä ainakaan mielestäni pervoillu mitään.... :)
- varosaitteja
Noi saitit - etenkin maksulliset - on pääsääntöisesti suurta kusetusta. Niissä on valeprofiileita, maksullisia ja kiristäjiä. Just joku kirjoitti asiasta ja olen samaa mieltä mutta en löytänyt krijoitusta. Ihna tavalliset chatit ja keskustelupalstat toimii hyvin.
Hyvää seksiä ei saa hakemalla. Ja jos ei hae mitään, ei saa mitään.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269