Ylioppilaan v. 1948 saama sanoma

Enso Gutzeitin palveluksessa ollut metsänhoitaja kertoi Porvoossa 2000-luvun alussa kokoontuneelle kahdeksan miehen joukolle, miten hän sai nuorena 18-vuotiaana ylioppilaana sanoman, kun hän etsi radiosta venäjänkielistä ohjelmaa.

Löydettyään mies kutsui läheisen ystävänsä kuuntelemaan. Kun hän tuli, sai mies sydämelleen, että hänen on jostain syystä näytettävä ystävälleen huoneen seinällä olevasta suuresta kartasta ne alueet, jotka Venäjä tulee rauhanomaisesti palauttamaan Suomelle. Alueet ovat samat kuin monissa profetioissa on tullut esille.

Sain tänään tuon edellä olevan viestin mieheltä, joka oli ollut mukana tuossa Porvoon kokoontumisessa.

Uskon, että näin tapahtuu. Suomi saa kaikki menetetyt alueet takaisin eli Petsamon, Sallan, Karjalan ja neljä Suomenlahden saarta ja sen lisäksi Suomeen liitetään vielä sellaisiakin alueita, jotka eivät ole koskaan kuuluneet Suomeen, mutta tulevaisuudessa kuuluvat eli Kuolan niemimaa, Vienan ja Aunuksen Karjala, Inkerinmaa ja Viro.

15

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JeesusElää

      Eikös nuo sun jutut ole hieman ristiriitaisia kun välillä Suomi valloitetaan ja välillä se saa alueita takaisin.
      Oletko muuten huomannut että moni uutena kerrottu profetia sivuillasi on toteutunut jo 1940-luvun sodissa. Kuten maihinnousu Porissa.

      Itse luulen että tämä nykyinen pakolaisvirta on sellainen "valtaus" ja he poistuvat maasta kun sota syttyy harmagedonilla. Mutta me ehkä ei olla sitä näkemässä jos Jeesus hakee meidät pois.

      Sivuillasi jaat profetioita uskovien rohkaisusta mutta itse harrastat pelkkää pelottelua.
      Miksi jaat tekstejä joita et edes itse ota todesta?

      • >Oletko muuten huomannut että moni uutena kerrottu profetia sivuillasi on toteutunut jo 1940-luvun sodissa. Kuten maihinnousu Porissa.
        Mikäs tämä tällainen maihinnousu oli, kun en ole kuullutkaan?


    • Kyseessä ei ole ristiriita vaan ajoitus. Ensin Suomi miehitetään osittain ja sen jälkeen Suomi laajenee.

      Jaan tekstejä, jotka otan itse todesta. Muuten en niitä jakaisi.

      • InhottavaRealisti

        Kukaan muupa näitä ei todesta ottanekaan.


      • Kyllä ottaa. Hyvin moni.


      • JoukoPiho kirjoitti:

        Kyllä ottaa. Hyvin moni.

        Olisihan se hienoa elää vanhuutensa Suur-Suomessa, kun sentään lähemmäs 70 000 miestä antoi sen vuoksi henkensä 1941-44. Harmi vain että noista taistelijoista ei yksikään olisi näkemässä hankkeen loppuunviemistä.


    • Eiyhtäänmitään

      Mitä Suomi noilla alueilla tekisi? Riesana olisivat. Ja mikä hengellinen pointti tässä olisi?

    • Suomesta löytyy kyllä paljon ihmisiä, jotka tietävät, mitä uusilla alueilla voi tehdä.

      Hengellinen pointti on se, että Jumala säätää kansojen rajat.

    • sisällissotavenäjälle

      Tuli profetioita ruotsissakin että venäjälle tulee sisällissota nuoriso aloittaa sen . Pietarin kaupunki vajoaa kuin venetsia veteen. Kuolan niemimaalle luonnonmullistus suuri . Tulivuoret alkaa toimia itäsuunnassa . Kiina ottaa omat alueensa takaisin idässä entiset kiinan kaupungit . Kiinalaiset ostaa maata venäläisiltä . Venäläisiä koneita tuhoutuu alkoholistien takia . Muslimit alkaa vaikuttaa sisällissotaa venäläisissä alueissa nuorisona enemmistönä naiset. Näin on nähty profetallisia uniakin ruotsissa . Rutto leviää mustien rottien mukana Viron Narvassa spitaalia immuunikatotautia tulee suomeen venäläisten mukana ovat rokottamattomia kokonaan näyttelevät kristittyjä mutta ovatkin muslimeja .

    • evankeliumia

      Kiinalaisille uusiatestamentteja suomessa heti.

    • porvoostakts

      onko kts:ässä tämä ylioppilas??? ;)


      --------------------

      Koska kts muuttaa???

      totuusvoittaaaina

      22.5.2014 00:14



      Sille olisi Porvoossa oikein nimikko lähiö "palestiina" missä on meno kuin terroristien hallitsemalla alueella

      https://www.google.fi/maps/place/Gammelbacka/@60.373418,25.641425,374m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x4691f675ee2b36e9:0x32d3996ef7444f77?hl=fi

      Jani.

      8.6.2014 23:29

      2

      Sulje

      Mökkimme lähellä oli paikka nimeltä Vittumaisenoja, sinne se vois muuttaa.

    • onkopihoa

      vedetty nenästä taas kerran ja pilailijat on taas saaneet läpi "profetioita" pihon sivulle kun joskus aikaiseemmikin piho ilmoitti että niin on käynyt!!! :)

    • Ei ole pilailijoita.

      • ootkovarma

        ????? :)

        1.10.2009

        Ilmoitus häiriköstä, joka on lähettänyt valheviestejä sivuilleni

        Viime aikoina on tietooni tullut sellaista, että eräs henkilö (ehkä useampiakin) on lähettänyt tahallaan minulle vääriä eli itse tekaisemiaan profetioita matkien uskonnollista kielenkäyttöä.

        Sitten tämä henkilö on kerskaillut eräällä foorumilla, miten hän on onnistunut petkuttamaan minua ja kehottanut muita yrittämään samaa.

        Vaikka minä olen nyt siis tietoinen, että tällaista vedätystä on tehty, niin sanomien paljouden takia minun on mahdotonta tietää, mistä viestistä tai viesteistä mahtaisi olla kyse, koska petos on tehty taitavasti.

        On vain tyydyttävä raamatulliseen vertaukseen, että lopunaikana vehnä ja valhevehnä (luste) kasvavat yhdessä, mutta tuomiopäivänä ne erotetaan toisistaan.

        Silloin myös tämä valheprofeetta ja tyhjänpäivänen suunpieksijä saa tuomionsa, ei minulta vaan Jumalalta.

        Sitä ennen pyydän lukijoita olemaan tarkkana.

        Näiden sivujen sanomat eivät ole Jumalan Sanaa, vaan vajavaisten ihmisten saamia viestejä, joiden joukossa on sitten jokunen täysi petossanomakin.


    • Anonyymi

      Jos Suomi saa vanhat alueet takaisin, se riippuu siitä, miten hyvin hallitus pelaa korttinsa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe