NIIN KIINNITIN TÄSSÄ HUOMIOTA TAANNOIN KUN OLI KYSYMYS ETTÄ LIDL HALUAA LAAJENTAA MYYMÄLÖITÄÄN ENEMMÄN TAVARATALON SUUNTAAN!!
S-RYHMÄ JA KESKO TIUKASTI VASTUSTI SAMOIN ERI VIRANOMAISET111
JA MISTÄHÄN SYYSTÄ PÄINVASTIOIN OLISI ERITTÄIN HYVÄ ETTÄ NÄIDEN KAHDEN
MARKKINAJOHTAJAN VÄLIIN ONKIN HYVÄ SAADA KILPAILUA.
TÄSSÄ TULEE MIELEEN ETTÄ MILLAISIA KYTKÖKSIÄ NÄILLÄ ON PÄÄTTÄJIIN JA HETI PERUSTELUT NÄKYVIIN MIKSI LIDL EI SAA LAAJENTAA TOIMINTAANSA.
HETI PERUSTELUT JA SELVÄSTI NÄKYVIIN.
HALUAN JA EHDOTTOMASTI PIDÄN TÄRKEÄNÄ ETTÄ LIDL SAA RAKENTAA TILAVAMPIA MYYMÄLÖITÄ SUOMEEN SEN UPEAMPAA ASIAA SUOMI KOSKAAN VOI TOIVOA. SE TUO JOTAIN UUTTA SUOMALAISELLE KULUTTAJALLE LISÄÄ KILPAILUA
JA TUO LISÄÄ LAATUA!!!!
ASIA ON JUURI NÄIN !!
TOIVON SAMALLA ETTÄ SAMANHEKISET IHMISET LÄHTEVÄT AJAMAAN ASIAA
LIDL ON PARAS!!!
5
219
Vastaukset
- 344442
tosiaan Lidl on edullinen kaikissa vertailuissa. kaiken lisäksi laadukas kaikilla mittareilla.
Kiinnostaa kyllä tietää missä vaiheessa on Lidl kauppojen suurentaminen?
Kannatan ehdottomasti Lidl laajentamista!!! - sosialisti_vetää-välistä
Aikanaan kun tuli sanottiin kilpailijoiden toimesta että suomessa ei ole pelivaraa hinnoissa.
- terveravintohalvemmalla
Totta Lidl on toistaiseksi hyvä paikka käydä ostoksilla.
Ainoa, mikä mättää, Lidl:stä ei löydä juurikaan rasvattomia ei kevyttuotteita eikä juurikaan sokerittomia, laktoosittomiakaan, joitakin kyllä ja hyvä niin on tullut muutama laktoositon ja rasvaton( niinsanottu rasvaton 0,3 % tuote ). Itseasiassa olen ihmetellyt asiaa, miksi Lidl:ssä ei ole rasvavapaita juustoja.
Yleensä se menee niin, mitä enemmän tuotteessa on rasvaa sen halvemmalla sen voi myydä. Miksi näin? Rasvassa ei ole molekyyliäkään ravintoaineita, ei vitamiineja. Eli rasvan ravintoarvo on nolla. Kun hinnoitellaan ravintoarvon mukaan, pitäisi Lidlenkin alentaa rasvaisten makkaroiden, rasvaisten juustojen niin kuin kaikkien paljon rasvaa sisältävien tuotteiden hintaa. Tuotteisiin rasva saadaan helposti lisättyä makkaroihin ja muihin elintarvikkeisiin. Se on halpa lisä, nyt vaan maailmassa on kaikkialla huomattu niin rasvalla voi myöskin rikastua. ( tämä asia ei koske pelkästään Lidl- liikeketja, vaan ihan kaikkia kauppaketjuja ) Lisäämällä tuotteisiin porsaanrasvaa tai naudanrasvaa ja vähentämällä se todellinen liha tai muu vastaava tuotteesta, voidaan toki myydä tuote silloin suht halvalla. Todellisuudessa tavallinen rasvainen lenkkimakkara ei mikään halpa ole, mikäli siitä joutuu maksamaan yli 50 centtiä pakkauksesta. Makkara : ravintoarvo nolla, energiaa liikaa, rasva kovassa muodossa lisää veren kolesterolipitoisuutta, siis kaikkea muuta kuin ravinnerikas ja terveellinen.
Huokea kauppaketju myy ravinnerikkaita, vitamiinipitoisia, vähärasvaisia niin kuin dieettituotteitakin halvempaan hintaan. Kun se juuri nyt vaan on niin, että ne ravinnerikkaimmat ja terveellisimmät tuotteet ovat niitä kalliimpia jokaisessa liikkeessä. Lidl myy huokeammalla myöskin hedelmiä, vihanneksia kuin muut. Mutta olen huomannut niin kannattaa kuitenkin vertailla tänäpäivänä, sillä jostakin muusta liikkeestä löytyy yllättävää kyllä sama hedelmä huokeammalla kuin Lidl:ssä. Ja Lidl on myöskin nostanut hintojaan, vaihtelevassa määrin.
Itse en hurraa yhdenkään kauppaketjun nimiin ennen kuin nuo terveellisimmät tuotteet alennetaan.
Kaikkien kauppiaiden tulisi ajatella ensisijaisesti koko kansan terveyttä!!!!! - YHTÄ.HYVÄT
DAS LAATUA, SUKUA DAS AUTOLLE
http://www.evira.fi/portal/fi/tietoa evirasta/haku/?q=lidl - vhkkkgg
Kesko ja s ryhmä sanoivat johtajiensa suulla että hinnoissa ei ole ollut ilmaa.
Kuulemma säästöt on haettu omasta toiminnasta. Onko järjettömämpää valehtelua
En usko pätkään keskom s ryhmän johtajien puheeseen
Kas mistäs nyt moinen tehostaminen
Huomasivatko että Lidl on löynyt hyvin kampoijin ja hyvä niin.
LIDL ON PARAS JA KANNATAN EHDOTTOMADT LIDLIN SUURMYYMÄLÖITÄ
TOIVON LIDLIN LAAJENTAVAN TOIMINTAANSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602