LIDL ON PARAS!!!

oikeustoteen

NIIN KIINNITIN TÄSSÄ HUOMIOTA TAANNOIN KUN OLI KYSYMYS ETTÄ LIDL HALUAA LAAJENTAA MYYMÄLÖITÄÄN ENEMMÄN TAVARATALON SUUNTAAN!!

S-RYHMÄ JA KESKO TIUKASTI VASTUSTI SAMOIN ERI VIRANOMAISET111

JA MISTÄHÄN SYYSTÄ PÄINVASTIOIN OLISI ERITTÄIN HYVÄ ETTÄ NÄIDEN KAHDEN
MARKKINAJOHTAJAN VÄLIIN ONKIN HYVÄ SAADA KILPAILUA.

TÄSSÄ TULEE MIELEEN ETTÄ MILLAISIA KYTKÖKSIÄ NÄILLÄ ON PÄÄTTÄJIIN JA HETI PERUSTELUT NÄKYVIIN MIKSI LIDL EI SAA LAAJENTAA TOIMINTAANSA.

HETI PERUSTELUT JA SELVÄSTI NÄKYVIIN.


HALUAN JA EHDOTTOMASTI PIDÄN TÄRKEÄNÄ ETTÄ LIDL SAA RAKENTAA TILAVAMPIA MYYMÄLÖITÄ SUOMEEN SEN UPEAMPAA ASIAA SUOMI KOSKAAN VOI TOIVOA. SE TUO JOTAIN UUTTA SUOMALAISELLE KULUTTAJALLE LISÄÄ KILPAILUA
JA TUO LISÄÄ LAATUA!!!!

ASIA ON JUURI NÄIN !!

TOIVON SAMALLA ETTÄ SAMANHEKISET IHMISET LÄHTEVÄT AJAMAAN ASIAA

5

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 344442

      tosiaan Lidl on edullinen kaikissa vertailuissa. kaiken lisäksi laadukas kaikilla mittareilla.


      Kiinnostaa kyllä tietää missä vaiheessa on Lidl kauppojen suurentaminen?
      Kannatan ehdottomasti Lidl laajentamista!!!

    • sosialisti_vetää-välistä

      Aikanaan kun tuli sanottiin kilpailijoiden toimesta että suomessa ei ole pelivaraa hinnoissa.

    • terveravintohalvemmalla

      Totta Lidl on toistaiseksi hyvä paikka käydä ostoksilla.

      Ainoa, mikä mättää, Lidl:stä ei löydä juurikaan rasvattomia ei kevyttuotteita eikä juurikaan sokerittomia, laktoosittomiakaan, joitakin kyllä ja hyvä niin on tullut muutama laktoositon ja rasvaton( niinsanottu rasvaton 0,3 % tuote ). Itseasiassa olen ihmetellyt asiaa, miksi Lidl:ssä ei ole rasvavapaita juustoja.

      Yleensä se menee niin, mitä enemmän tuotteessa on rasvaa sen halvemmalla sen voi myydä. Miksi näin? Rasvassa ei ole molekyyliäkään ravintoaineita, ei vitamiineja. Eli rasvan ravintoarvo on nolla. Kun hinnoitellaan ravintoarvon mukaan, pitäisi Lidlenkin alentaa rasvaisten makkaroiden, rasvaisten juustojen niin kuin kaikkien paljon rasvaa sisältävien tuotteiden hintaa. Tuotteisiin rasva saadaan helposti lisättyä makkaroihin ja muihin elintarvikkeisiin. Se on halpa lisä, nyt vaan maailmassa on kaikkialla huomattu niin rasvalla voi myöskin rikastua. ( tämä asia ei koske pelkästään Lidl- liikeketja, vaan ihan kaikkia kauppaketjuja ) Lisäämällä tuotteisiin porsaanrasvaa tai naudanrasvaa ja vähentämällä se todellinen liha tai muu vastaava tuotteesta, voidaan toki myydä tuote silloin suht halvalla. Todellisuudessa tavallinen rasvainen lenkkimakkara ei mikään halpa ole, mikäli siitä joutuu maksamaan yli 50 centtiä pakkauksesta. Makkara : ravintoarvo nolla, energiaa liikaa, rasva kovassa muodossa lisää veren kolesterolipitoisuutta, siis kaikkea muuta kuin ravinnerikas ja terveellinen.

      Huokea kauppaketju myy ravinnerikkaita, vitamiinipitoisia, vähärasvaisia niin kuin dieettituotteitakin halvempaan hintaan. Kun se juuri nyt vaan on niin, että ne ravinnerikkaimmat ja terveellisimmät tuotteet ovat niitä kalliimpia jokaisessa liikkeessä. Lidl myy huokeammalla myöskin hedelmiä, vihanneksia kuin muut. Mutta olen huomannut niin kannattaa kuitenkin vertailla tänäpäivänä, sillä jostakin muusta liikkeestä löytyy yllättävää kyllä sama hedelmä huokeammalla kuin Lidl:ssä. Ja Lidl on myöskin nostanut hintojaan, vaihtelevassa määrin.

      Itse en hurraa yhdenkään kauppaketjun nimiin ennen kuin nuo terveellisimmät tuotteet alennetaan.

      Kaikkien kauppiaiden tulisi ajatella ensisijaisesti koko kansan terveyttä!!!!!

    • YHTÄ.HYVÄT
    • vhkkkgg

      Kesko ja s ryhmä sanoivat johtajiensa suulla että hinnoissa ei ole ollut ilmaa.

      Kuulemma säästöt on haettu omasta toiminnasta. Onko järjettömämpää valehtelua

      En usko pätkään keskom s ryhmän johtajien puheeseen
      Kas mistäs nyt moinen tehostaminen

      Huomasivatko että Lidl on löynyt hyvin kampoijin ja hyvä niin.

      LIDL ON PARAS JA KANNATAN EHDOTTOMADT LIDLIN SUURMYYMÄLÖITÄ


      TOIVON LIDLIN LAAJENTAVAN TOIMINTAANSA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe