Orgasmipalkalla orjanaisena

DeeDeM

Niin pitkään kuin muistan, olen ollut kiinnostunut alistamisesta, alistumisesta, sitomisesta ja kaikesta omituisesta. Olen käyttänyt tunteja ja päiviä nettiseksiin ja välillä jopa kokeillut samanhenkisiä tuntemattomia miehiä, eikä kumppania ole löytynyt taipumukseni vuoksi. En kykene normaaliin seksielämään.

Sitten löysin netistä tämän naisen. Hänen ilmoitukensa oli kuin sanomalehdestä, lyhyt, ytimekäs mutta tiesin heti sen olevan minulle. "Nuori nainen tai mies. Juuri sinä tarvitset rangaistuksen. Sinua katsotaan, käsketään, arvostellaan, kosketaan . Säännöt sovitaan."

Säännöt sovitaan. No mitä se sitten tarkoittaa? Tottelen häntä niin pitkälle kuin vaan pystyn, voin kieltäytyä asioista, mutta jos olen liian kiltti, minut vaihdetaan. Kerran viikossa tapaaminen, mitään ei kuvata. Tässä yksi päiväni:

Saavuin ison talon ovelle jännittyneenä ja odottavaisena. En kerennyt soittaa ovikelloa, kun 'sihteeri' otti minut vastaan. Odotin aulamaisessa tilassa, kunnes minut päästettiin alakertaan.

"Pysähdy siihen." Pitkä, punapäinen, nahka-asuinen nainen käski. Hänen nimensä oli Dana. Pudotin käsilaukkuni, ja seisahdin.
"Vaatteet pois", hän käski. Aloin ottamaan vaatteitani pois, ja katselin ympärilleni. Tuttu 'peili' oli seinällä. Tiesin, että minua katseli joku muukin. Dana tuli lähemmäs hitaasti. "STOP" hän sanoi, ja ylleni jäi valkoiset stringit ja pitsiset rintaliivit.
Hän katsoi minua kuin halpaa makkaraa. Hän käski painamaan pääni alas. Hän otti hiuksistani kiinni ja tukisti hieman. Hän kuljetti pitkää kynttään pitkin poskeani, rintaani, ja pysähtyi alavatsaan. Hän tuli aivan liki ja puristi pakaroitani. Tunsin kynsien vihlaisun. Hän meni kauemas.
"Alas tyttö. Alemmas. Nelinkontin." Kun olin nelinkontin hän käski minun kontata luokseen. Konttasin kasvot kumarassa hänen luokseen.
"Nuole." Hän sanoi. Nuolin hänen kiiltonahkaisia kenkiään.
"Ylemmäs!" Hän huusi ja läpsäisi minua pepulle. Nuolin hänen pohjettaan, polveaan, reittään. Hän kääntyi minuun selin. "Ylempää" hän käski. Maistoin kumisen kiiltonahkan suussasi, kun nuolin hänen pyöreää peppuaan hameen läpi.

Suutelin ja nuolin, kunnes hän käski lopettaa. Sitten hän kävi istumaan. Hän käski minun jatkaa ylemmäs. Nuolin hänen napaansa, nousin ylemmäs ja nuolin nahkaisen korsetin läpi hänen rintojaan. Kiihotuin muodoista valtavasti. Halusin irroottaa korsetin ja maistaa hänen nännejään. Vihdoin hän käski minun avata hampaillani korsetin edessä olevat nauhat ja korsetti löystyi. Hänen otti esiin isot rintansa ja käski minun purra niitä. "Pure! Suutele!" hän huusi vuorotellen ja huokaili. Kunnes yhtäkkiä hän lopetti.

Luulin, että tämä päättyisi eri tavalla. Luulin, että hän ei jättäisi leikkiä kesken. Hän käski minun kontata keskelle huonetta ja ottaa kaikki vaatteet pois. Otin liivit ja pikkuhousut pois nopeasti.
"Levitä haaroja. Peppu ylemmäs. Näytä niille kaikki." Pyllistin peiliä päin ja minusta tuntui, että alapääni sykki silminnähden. Oloni oli irstas mutta olin kuin taivaassa. Halusin lisää. Pysyin asennossa varmasti usean minuutin, kunnes jotain tapahtui. Dana käveli taakseni ja säpsähdin. Hän ruiskutti vettä pepulleni! Kosteat pisarat leivisivät pitkin alapäätäni ja sekoittuvat omiin nesteisiini. Hän ruiskutti välillä alemmas, välillä suoraan klitorikselleni. tasaisin väliajoin hän läimäytti minua pepulle kovasti. Hän jatkoi useita minuutteja, ja tärisin nautinnosta. Yritin voihkia, mutta Dana ei antanut. Hän käski minun olla hiljaa ja täysin paikallani. Välillä hän lopetti, ja välillä sain vettä naamalleni.

Yhtäkkiä jotain tapahtui. Kaksi miestä tuli peilin takaa sisään. He menivät alleni ja alkoivat hieroa ja näykkiä nännejäni. Dana lopetti veden pirskottelun. Tärisin ja tahdoin voihkia. Miksi hän lopetti! Ajattelin. Kunnes vihdoin tunsin kuinka Danan pehmeät huulet imivät pilluani. Hän imi ja työnsi sormiaan sisääni kunnes olin nautinnon huipulla. Laukesin voimakkaasti ja pitkään. Jäin lattialle tärisemään ja kaikki kolme poistuivat huoneesta.

1

1333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe