Niin pitkään kuin muistan, olen ollut kiinnostunut alistamisesta, alistumisesta, sitomisesta ja kaikesta omituisesta. Olen käyttänyt tunteja ja päiviä nettiseksiin ja välillä jopa kokeillut samanhenkisiä tuntemattomia miehiä, eikä kumppania ole löytynyt taipumukseni vuoksi. En kykene normaaliin seksielämään.
Sitten löysin netistä tämän naisen. Hänen ilmoitukensa oli kuin sanomalehdestä, lyhyt, ytimekäs mutta tiesin heti sen olevan minulle. "Nuori nainen tai mies. Juuri sinä tarvitset rangaistuksen. Sinua katsotaan, käsketään, arvostellaan, kosketaan . Säännöt sovitaan."
Säännöt sovitaan. No mitä se sitten tarkoittaa? Tottelen häntä niin pitkälle kuin vaan pystyn, voin kieltäytyä asioista, mutta jos olen liian kiltti, minut vaihdetaan. Kerran viikossa tapaaminen, mitään ei kuvata. Tässä yksi päiväni:
Saavuin ison talon ovelle jännittyneenä ja odottavaisena. En kerennyt soittaa ovikelloa, kun 'sihteeri' otti minut vastaan. Odotin aulamaisessa tilassa, kunnes minut päästettiin alakertaan.
"Pysähdy siihen." Pitkä, punapäinen, nahka-asuinen nainen käski. Hänen nimensä oli Dana. Pudotin käsilaukkuni, ja seisahdin.
"Vaatteet pois", hän käski. Aloin ottamaan vaatteitani pois, ja katselin ympärilleni. Tuttu 'peili' oli seinällä. Tiesin, että minua katseli joku muukin. Dana tuli lähemmäs hitaasti. "STOP" hän sanoi, ja ylleni jäi valkoiset stringit ja pitsiset rintaliivit.
Hän katsoi minua kuin halpaa makkaraa. Hän käski painamaan pääni alas. Hän otti hiuksistani kiinni ja tukisti hieman. Hän kuljetti pitkää kynttään pitkin poskeani, rintaani, ja pysähtyi alavatsaan. Hän tuli aivan liki ja puristi pakaroitani. Tunsin kynsien vihlaisun. Hän meni kauemas.
"Alas tyttö. Alemmas. Nelinkontin." Kun olin nelinkontin hän käski minun kontata luokseen. Konttasin kasvot kumarassa hänen luokseen.
"Nuole." Hän sanoi. Nuolin hänen kiiltonahkaisia kenkiään.
"Ylemmäs!" Hän huusi ja läpsäisi minua pepulle. Nuolin hänen pohjettaan, polveaan, reittään. Hän kääntyi minuun selin. "Ylempää" hän käski. Maistoin kumisen kiiltonahkan suussasi, kun nuolin hänen pyöreää peppuaan hameen läpi.
Suutelin ja nuolin, kunnes hän käski lopettaa. Sitten hän kävi istumaan. Hän käski minun jatkaa ylemmäs. Nuolin hänen napaansa, nousin ylemmäs ja nuolin nahkaisen korsetin läpi hänen rintojaan. Kiihotuin muodoista valtavasti. Halusin irroottaa korsetin ja maistaa hänen nännejään. Vihdoin hän käski minun avata hampaillani korsetin edessä olevat nauhat ja korsetti löystyi. Hänen otti esiin isot rintansa ja käski minun purra niitä. "Pure! Suutele!" hän huusi vuorotellen ja huokaili. Kunnes yhtäkkiä hän lopetti.
Luulin, että tämä päättyisi eri tavalla. Luulin, että hän ei jättäisi leikkiä kesken. Hän käski minun kontata keskelle huonetta ja ottaa kaikki vaatteet pois. Otin liivit ja pikkuhousut pois nopeasti.
"Levitä haaroja. Peppu ylemmäs. Näytä niille kaikki." Pyllistin peiliä päin ja minusta tuntui, että alapääni sykki silminnähden. Oloni oli irstas mutta olin kuin taivaassa. Halusin lisää. Pysyin asennossa varmasti usean minuutin, kunnes jotain tapahtui. Dana käveli taakseni ja säpsähdin. Hän ruiskutti vettä pepulleni! Kosteat pisarat leivisivät pitkin alapäätäni ja sekoittuvat omiin nesteisiini. Hän ruiskutti välillä alemmas, välillä suoraan klitorikselleni. tasaisin väliajoin hän läimäytti minua pepulle kovasti. Hän jatkoi useita minuutteja, ja tärisin nautinnosta. Yritin voihkia, mutta Dana ei antanut. Hän käski minun olla hiljaa ja täysin paikallani. Välillä hän lopetti, ja välillä sain vettä naamalleni.
Yhtäkkiä jotain tapahtui. Kaksi miestä tuli peilin takaa sisään. He menivät alleni ja alkoivat hieroa ja näykkiä nännejäni. Dana lopetti veden pirskottelun. Tärisin ja tahdoin voihkia. Miksi hän lopetti! Ajattelin. Kunnes vihdoin tunsin kuinka Danan pehmeät huulet imivät pilluani. Hän imi ja työnsi sormiaan sisääni kunnes olin nautinnon huipulla. Laukesin voimakkaasti ja pitkään. Jäin lattialle tärisemään ja kaikki kolme poistuivat huoneesta.
Orgasmipalkalla orjanaisena
DeeDeM
1
1531
Vastaukset
Tuttu juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984