molemmat on kilpailuyhteiskuntia, tosin Suomi luuluu tukiais menettelyllään harmaalle alueelle,sosialismissaan ?
Aamu uutisissa näytettiin Moskovan asunnottomia ja muka kymmeniä tuhansia, kun Helsingissä vaan 3-5 tuhatta. Olisiko toimittaja voinut laskea asukasmäärät suhteessa, niin Helsinkiin verrattuna Moskovassa pitäis olla 100000 paikkeilla.!
Mitä eroa Suomen ja venjän yhteiskunnassa ?
7
104
Vastaukset
- Abrahammjauhaaskeidaa
No Venäjästä nyt ei ainakaan mallia kannata ottaa. Venäjällä tuloerot ovat huomattavasti suuremmat kuin Suomessa. Köyhyysrajalla elää yli 20 miljoonaa venäläistä. Korruptio on laajaa.
Venäjä ei kuulu edes euroalueeseen eikä EU:iin. Venäjä on ryssinyt tilanteensa ihan itse, ei ole tarvinnut edes EU:n apua. Eikä ihme, kun oikeisto on hallinnut Venäjää 25 vuotta eikä vastavoimaa ole. - Abrahamm
Venäjä on laaja maa, eikä voi verrata Suomeen ja on aina pystynyt sorrot ylittämään. Venäläiset pelasti koko Euroopan ja tästäkö kiitos ?
Suomi ei näytä pärjäävän, vaikka sortajia ei ole kuin omastatakaa !- Venäjäryssii
Olet pelle. No nimenomaan SINÄ täällä aina vertaa milloin Suomea ja Venäjää, milloin Norjaa ja Venäjää..
Venäjän talous on huonossa jamassa, elinkeinoelämä yksipuolinen ja se on epätasa-arvoinen maa, vaikka sillä ei ole edes EU:a riesana ja rahapolitiikka on itsenäinen. Venäjä on ryssinyt asiansa ihan itse !!
- Abrahamm
Se on kuin kiinan talouden taantuma morkkausta, kun sillä vielä yli 6% kasvu, jota meillä nähdä unelmissakaan ???
Venäjä pärjää, mutta Suomesta en menisi takuuseen, tällä deflaatio vauhdilla ? Jenkeissä inflaatio jyllää, dollarienkin painamisen vuoksi, heinähäkeittäin. Meidän eurotuloilla siellä mahdoton elää, on esimerkki vertailuissa ja rahan arvoissa- Pelle-Abrahamm
Abrahamm näköjään hölisee taas omiaan ja vaihtaa aihetta. Venäjän sosiaalinen epätasa-arvo tuntuu olevan kova paikka Abrahammille, joka nuolee venäläisten kapitalistien persettä ja pyllistää Venäjän köyhille.
Ei Suomessa olla morkattu Kiinan talouden taantumista. Päinvastoin oltu huolissaan. Kiina on meille tärkeä kauppakumppani. Eikä ole meille sotilaallinen uhka kuten Venäjä.
- Abrahamm
Ottaapa tosi kipeästi Suomalaisia, Venäjän pärjääminen ?
Olkaapa omat tarkkana säästöjenne kanssa, kohta niitä ei ole pankissakaan. Eikö kreikka opettanut mitään?- Natisee
Jaa missä Venäjä pärjää? Viinan juonnissa ja hepon käytössä?
Köyhiä on yli 20 miljoonaa ja tuloerot valtavat. Ihmiset kuolevat vuosia nuorempina kuin suomalaiset. Ainoastaan kusipäiset oikeistolaiset ihailevat tuollaista yhteiskuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984