Jos jollakulla täällä on parempi RUK todistus

Huumorimiehiäkin

esittäköön sen.

Titteleiden kipeä en ole ollenkaan. Minusta oli hupaisaa, kun vanha tätini aikoinaan laittoi minulle joulukortitkin osoittaen ensin kapteeni J.K:lle ja sitten isännöitsijä J.K:lle; no hän oli 1909 syntynyt, ja ehkä hänen nuoruudessaan oli sellainen tapa. Itse en käytä noitakaan titteleitä missään yhteydessä.

Kyllä ne tittelit näkyvät olevan eräille täällä esiintyville paljon tärkeämpiä kuin minulle.

15

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Senkin.urpo

      Antaisi nyt pässi "johtaja" jo olla. Eikö nyt jumalauta pöllöllä muuta ole kuin kiusata yhtä saittilaista, mitä? Kaikki tietää kyllä että mielipuoli olet mutta pitääkö sinun sitä kokoajan olla vielä mainostamassa. Idiootti!

      • Älä.minua.syytä

        En ole hän. Ihan muu aloitteen teki.
        100 % omaansa tekstiä.


      • Pank-maj
        Älä.minua.syytä kirjoitti:

        En ole hän. Ihan muu aloitteen teki.
        100 % omaansa tekstiä.

        "En ole hän"

        Onko nyt persoonanvaihtopäivä?


      • Älä.muilta.kysy
        Pank-maj kirjoitti:

        "En ole hän"

        Onko nyt persoonanvaihtopäivä?

        Kysyppä kapilta sitä. Hänen 100 % tekstiä.


      • Yritä.sivistyä
        Älä.muilta.kysy kirjoitti:

        Kysyppä kapilta sitä. Hänen 100 % tekstiä.

        Kapin tekstiä, jonka sinä (taas) kopioit ja mitäpä sinä et kopioisi. Muistathan vastaisuudessa ilmoittaa lähteen, se antaisi sinusta hieman sivistyneemmän vaikutelman.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Mielipideepankki

      Hyi hitto. Kuka täällä RUK:n todistuksilla elvistelee? Joku punaupseeri vai ?

      • Anonyymi

        SDP upseeri.


    • KysynpäVaan

      että onko kukaan täällä esittänyt parempaa RUK todistusta? Olisi kai esittänyt, jos sellainen olisi, kun haaste on heitetty. Ei tuossa muuten titteleistä mitään puhuta.

    • Jombenidolijoht

      Ho HOO, HO HOO! Tulin juuri parin tunnin sählyharjoituksesta ja hauskaa on taas. HO HOO, HO HOO!

      Nyt on joku toinen joutunut minuksi, Mkva-Jombea siteeraten. HO HOO, HO HOO!

      • Anonyymi

        Nyt on joku toinen joutunut minuksi, Mkva-Jombea siteeraten. HO HOO, HO HOO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on joku toinen joutunut minuksi, Mkva-Jombea siteeraten. HO HOO, HO HOO!

        HO HOO, HO HOO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HO HOO, HO HOO!

        HO HOO, HO HOO


    • Anonyymi

      Olen kyllä tainnut joskus aikaisemminkin näyttää RUK:n todistukseni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe