Hei! Päivitin muutama päivä sitten instagramin tavalliseen tapaan,kun kerran päivitys oli saatavilla. No,tämän jälkeen en enää päässyt instagramiin,näytti pari ensimmäistä ilmoitusta ja sitten alkoi lagaamaan. Olen poistanut instagramin sovelluksen ja ladannut sen uudestaan,tietysti siinä toivossa että alkaisi toimimaan. Poistin tosiaan eilen,ja nyt ei anna enää kirjautua sisään. Nimeä ja salasanaa pyydetään,mutta heti muutaman ensimmäisen kirjaimen kirjoittamisen jälkeen ei ota enää kosketusta. Olen yrittänyt poistaa akun ja sammuttaa puhelimen mutta mikään ei toimi. JA tämän kaiken lisäksi instagramin päivittäminen on vaikuttanut myös muihin sovelluksiin. Ask.fm ja facebook ovat myös lakanneet toimimasta. Lisäksi puhelin sammuilee jatkuvasti,ja lagittaa kaikella mahdollisella tavalla. Voi tietty olla,että myös itse puhelimessa on vikaa,mutta malli on uusi ja muuten toimiva. Olen varma,että ig päivitys on vaikuttanut puhelimen toimintaan, sillä play-kaupassa instagramin arvosteluissa on kymmeniä kommentteja,ettei päivityksen jäljeen toimi. Itsekin negatiivista arvostelua laitoin. Eniten ihmettelen,kuinka tää vaikuttaa myös koko puhelimeen,jos näin on. Tässä olen nyt muutaman päivän ollut ilman muutamaa somea! Kai tässä täytyy vaan odotella että tulee uusi päivitys,ja että henkilökunta saisi jotain tehtyä!! Onko vastaavanlaisia kokemuksia? Itselläni palaa hermot!!!!! Toivon pikaista vastausta,haittaa arkielämää huomattavasti.
Instagram ei toimi päivityksen jälkeen!!
juustonaksunen
0
1610
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329