Sisä Savo ja Suonenjoki .

BILL_DOLLAR

Ei helevetti kun noita vanhempiakin juttuja lukee .Haistakaa paska . Turpean typeriä sukurutsajuntteja kylä täynnä. Ei oo totta tää kylä mutta totta on . Kyllä mansikka on sisältä mätä . Te olette oikeasti 3 mesta suvusta siinneet , sukusukurutsat .

21

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BILL_DOLLAR

      Oikeasti jos mennään asiaan niin tilanne näyttää samalta kuin Tammisaaressa . Siellä päivisin liikkui perkeleesti vammaisia vammoineen , kellä kepit kellä mitäkin , Tammisaari on sukurutsa yhteisö . Suonenjoella on river tech eli vajakkipaja joka on tarkoitettu vammaisille , niitä Suonenjoella riittää . Nyt saitte 350 kpl turvapaikanhakijoita , onneksi olkoon Suonenjoki , mansikka on sisältä MÄTÄ .

      • BILL_DOLLAR

        Kyllä on hyvä kommentti , ja totta joka sana .Säälin turpean näköisiä lättäkuonosavolaasia , säälin teitä . Teistä on muuten tehty elokuvakin , sillä on nimi , nimi on PLANET OF THE APES .


      • räcmäpetteri

        Elähän nyt pill tollar, ota pari aspiriinia ja räpläile munias, kyllä se siittä ahdistus häviää.
        Soita vaikka poika kaverilles niin voitte räplätä sitten yhdessä.


    • jokoriittäis

      Miten sinun voi olla noin paha olla? Haukut vammaisiakin, en olisi uskonut että noin alas kykenet vajoamaan. Eikö se sossu voi auttaa senverran että saisit junalipun pois? Ymmärrän että rahattomana ja betoniseinien sisällä alkaa ahdistamaan mutta tokko tuo järjetön kiukkuilu asiaa auttaa. Meidän muiden on (suurimman osan ainakin) on Suonenjoella ihan hyvä olla, on töitä, harrastukset, perhe ja ystävät. Ehkäpä tekisi sinullekin edes töiden teko, vaikkapa riverillä, ihan hyvää eikä keljuttaisi elämäsi enää noin paljoa.

      • BILL_DOLLAR

        Hah . En ole haukkunut vammaisia, missä sen olen tehnyt ? Vertasin Tammisaarta ja Suonenjokea mitkä molemmat on sukurutsakyliä ja molemmissa on paljon sukurutsaa ja vammaisia . En ole rahaton . Te muut olette toistenne kurkussa kiinni , ja teillä on tosi paha olla , näen sen kun jyrään kylän läpi .


      • mttsh

        Vajakki on melko ikävä ja halventava sana, tiedoksi mikäli et ole ollut moisesta tietoinen. Jos et ole rahaton ja on siis mahdollista varallisuuden puolesta poistua niin miksi et muuta mieleisempään paikkaan? Suollat kauheasti moitteita asuinpaikkakunnastasi, miksi olet siellä?


      • jokoriittäis

        Et vastannut kysymykseeni, miksi olet noin katkera ja kiukkuinen? Vaikka muut olisikin toistensa kurkuissa tai mitä tahansa niin miksi annat sen vaikuttaa omaan eloosi ja oloosi? Entäpä vaikka onkin sukurutsaa ja vammaisia? Koittasit olla aikuinen ja päästä äksyilystäsi eroon ja tee vaikka välillä jotain kivaa. Ei tämä elämä nyt noin kamalaa ja vakavaa ole :)


      • BILL_DOLLAR

        Et vastannut kysymykseeni missä olen haukkunut vammaisia ? En asu Suonenjoella .En ole katkera , olen provosoiva .Hyvin toimii , nääs .


      • nonytriittäämulle

        Tuollahan se jo tuli, sana vajakki. Eiköhän anneta kaikkien kukkien kukkia, jopa sinun ja minun. En jaksa edes yrittää ymmärtää, olenhan kai niin sukurutsa, mutta onnellinen sellainen. Hyvää jatkoa ja hyvää yötä :)


      • BILL_DOLLAR

        Et vastannut kysymykseeni , missä olen haukkunut vammaisia ? Vajakkipaja oli se sana , mun kanssa saa olla tosi tarkkana muutenkin , siis vajakkipaja . Se on aivan perseestä . Vajakkipaja .


      • nitinati
        BILL_DOLLAR kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseeni missä olen haukkunut vammaisia ? En asu Suonenjoella .En ole katkera , olen provosoiva .Hyvin toimii , nääs .

        Mitä sä taas sönkötät? Toisessa keskustelussa sanoit olevasi suonenjoella toistaiseksi jumissa (juurikin noilla sanoilla) ja nyt et asukaan sjoella? Koita nyt ees..


    • Elä_älää

      Ei täällä kovin montaa sukurutsausta sinun lisäksesi ole. Kaikkialta löytyy ne pari kolme mätäpaisetyta jotka tällaisia kirjoittelee. Järkevät ihmisen asian kyllä tajuaa ilman teidän uhoiluanne.

    • persuo

      Miksi, oi miksi maailmasta löytyy täyshyödyttömiä, vajaita ja työkyvyttömiä miehiä kuten esa.

    • BILL_DOLLAR

      Ette ole vastannut kysymykseeni missä olen haukkunut vammaisia ? Vajakkipajaa haukuin ja sukurutsajuntteja , mutta missä vammaisia , missä ?

    • btwnmb

      Ymmärtääkseni vajakki on haukkumasana.

      • BILL_DOLLAR

        Niinkö ? En tiedä .VAJAKKIPAJA on perseestä , siellä on kaikki hölmöimmät yksilöt . Ei sieltä Äiteen yläkerrasta suvun keskeltä pitkälle ponnisteta ! VAJAKKIPAJAAN .


      • Kim_Jong-un

        Etkös sinbäkin sieltä oppia saanut kun et tuon pitemmälle ponnistanut.


    • pilipaja

      pili on sairas...

      • Kin_Joung-sun

        On todettu jo aikaisemminkin mutta tämä on kaikille avoin foorumi jota ei ole kuitenkaan tarkoitettu paskan puhumiseen.


      • OPETTAJA10
        Kin_Joung-sun kirjoitti:

        On todettu jo aikaisemminkin mutta tämä on kaikille avoin foorumi jota ei ole kuitenkaan tarkoitettu paskan puhumiseen.

        Oikeastaan nimimerkki BILL DOLLAR on varsin monessa asiassa täysin oikeassa . Te jotka kaipaatte asiallisia kommentteja , lukekaa omat kommenttinne . Suomi24 on toiselta nimeltään paskaluukku . Täältä ei kannata etsiä asiallisuutta .


      • UllaPullaI

        Hei , minunkin mielestäni outoja ovat lähinnä vastaukset nimimerkin BILL DOLLAR havaintoihin , eipä muuta , siunausta .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe