Älkää ihmiset menkö lankaan tuollaista omavara vakuutusta ottaessanne. Myyjä lupaili että siihen kannattaa sijoittaa ja rahastoon kertyy rahaa jonka saa sitten vakuutuksen päätyttyä ulos. Todellisuus on kuitenkin että rahastoon maksetaan rahoja etukäteen ja koska laskevat että iän karttuessa sairastumisen riski kasvaa niin rahasto alkaa syömään itse itseään. Maksoin turhaan monta vuotta, onneksi älysin katkaista moisen vakuutuksen ja sain edes vähän takaisin. Onkos muilla vastaavia kokemuksia?
Lähitapiolan omavara vakuutus
4
5039
Vastaukset
- 12_9
Minullakin oli henkivakuutus. Maksu nousi joka vuosi, enkä saanut koskaan mitään korvauksia. Lopetin sen tarpeettomana.
- eiks.vaan
Niin sinun olisi varmaan pitänyt kuolla, että joku olisi saanut korvauksia.
- Gjbllvc
No joo aloin kahtelee lappua. Olen maksanut 11 vuotta 90 e vuodessa. Päättyy 2020. Rahaston määrä nyt 117 euroo. Jos lopetan. Eihä tuos oo ollu mitää järkee. Omavara henkivakuutus. Oon nyt 52 v.
- Virtaneen1
Minusta tuo on hyvä, maksaa koko ajan tasaista maksua. Monissa muissa yhtiöissä hinta taas lähtee alempaa ja nousee koko ajan kovempaa vauhtia kun ikää tulee. Omavar tasoittanut tätä kivasti minulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003685321- 182319
- 1982171
- 1071516
- 821458
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601023- 741022
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2979Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.126905Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59796