Hei!
Haluan lukea teoreettista fysiikkaa sivuaineena, mutta en löydä mistään informaatiota sen vapauden suhteen.
Osaisiko joku ystävällisesti kertoa, voinko minä teologina saada sivuainekokonaisuuden?
Onko teoreettinen fysiikka vapaa sivuaine?
2
119
Vastaukset
- LuKandi
Ainakin täällä Joensuussa on noita muidenkin alojen opiskelijoita istunut fysiikan luennoilla (tosin harva se on kokonaisuutta jaksanut suorittaa). Yleensä on hyvä jos muutama kurssi tullut suoritettua.
Uskoakseni ei sitä mikään estä suorittamasta muiden alojen opintoja, ainoastaan pedagogisiin opintoihin tarvitaan käsittääkseni opinto-oikeus. Kannattaa kysäistä tarkemmin teidän tuutoropettajalta tai keneltä hyvänsä joka teidän opintoasioista vastaa. - Opiskelijana70-luvulla
Jos olet teologi, voisit kyllä unohtaa ajatuksen teoreettisen fysiikan opiskelusta. Ehkä sitten, jos olit erikoisen hyvä ylioppilas matematiikassa ja fysiikassa, lähes täydet pisteet ylioppilaskirjoituksissa.
Muuten, voit olla pihalla kuin lumiukko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913