kaverin kanssa

Heterotkokeilikimpassa

Eilen se tapahtui,elämäni ensimmäinen kaverin kanssa runkkailu. Kaveri tuli käymään ja päätettiin saunoa. Olimme saunassa ja juttelimme kaikenlaista, myös seksistä. Kaveri meni pesulle ja katsoin kun hän pesi munaansa ja samalla hieman hyväili munaansa. Menin itse myös pesulle ja pesin myös munaani niin että pikkuisen myös hyväilin terskaa jne. Katsoin kun kaverilla oli sellanen puoliseisokki päällä ja niin oli myös itselläni. Sanoin kaverille et onneks en oo ainoo kellä meinaa olla muna puolikova. Kaveri katsoi munaani ja sanoi no katos perhana niinpä näkyy.

Jatkoimme peseytymistä ja pestessäni hiuksia olin silmät kiinni ja kun avasin silmät oli kaverin muna melko kovan näköinen, en sanonut mitään. Kaveri pesi myös hiuksiaan niin runkkasin omaa munaani niin että sekin seisoi oikein kunnolla. Kaveri sai hiukset pestyä avasi silmänsä ja katsoi minua ja munaani ja sanoi, ai katos sullakin seisoo oikein kunnolla ja iski silmää.

En sanonut mitään otin uudestaan munastani kiinni ja aloin runkkaamaan. Kaveri katsoi ja sanoi ei hullumpi idea. Niinpä hetken runkkasimme ja sitten päätimme mennä tupakalle. Menimme ulos tupakalle (oli melko viileä olla alasti ulkona :D)

Sitten menimme takasin saunaan lämmittelemään, en sanonut mitään vaan aloin hyväilemään munaani, kaveri katseli kun hyväilin munaani.
Huomasin kuinka hänen muna alkoi pikkuhiljaa jäykistymään.
En sanonut mitään lopetin munani hyväilyn,otin kaverin munasta kiinni ja aloin hiljalleen runkkaamaan sitä. Kaveri ei sanonut mitään,otti minun munasta kiinni ja runkkasi sitä. Emme puhuneet mitään. Tunsin kuinka kaverin muna alkoi sykkimään ja ei aikaakaan kun spermat tulivat kädelleni ja osittain jalallleni.

Levitin jalkojani enemmän ja laitoin silmät kiinni,kaveri jatkoi munani runkkaamista. Vähän aikaa kesti ja sitten tuntui että kohta laukean. Avasin silmät ja aloin hyväilemään kaverin puolikovaa munaa ja kaveri kiihdytti tahtia ja sitten tunsin että nyt tulen. Spermat roisku osittain itseni päälle osittain kaverin päälle. Hetken olimme hiljaa ja sitten sanoin kaverille, en ois uskonu kuinka hyvälle voi tuntua toisen miehen käsi. Kaveri sanoi joo tuntu paremmalle kuin oma käsi. No kaikkea pitää kokeilla elämässä vai miten se meni ;)

13

3453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peteristä

vittu kun toi kirjotus pani seisomaan oooooooh pitää ottaa varmaan napit auki
      farkuista ei oikeestaa mahukkaan enää housuihi

• Anonyymi

Oi jes tiedän itse tunteen olen myös harrastanut suu seksiä miehen kaa.

• Anonyymi

samanlaisia tilanteita mutten voinut olla ottamattamatta suihin ihana ruiskutus kitalakeen yx nielaisu ja loppu hyväily

• Anonyymi

Samanlainen kokemus mulla,mut me myös kokeiltiin miltä tuntuu imeä kullia...

• Anonyymi

Vain unelmissas eunukki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain unelmissas eunukki

Samanpaskansuoltaja

• Anonyymi

Samantapainen kokemus kaverin kanssa saunoessa. Tuli puheessa sivuttua seksiasioita ja molemmilla rupesi kalut jäykistymään. Oli pieni krapula ja minulla alkoi seisomaan kuin kanki. Katsoin kaverin isoa ja paisuvaa kalua ja toivoin, että hän tattuisi munaani ja runkkaisi, mutta tilanne meni sitten ohi...
      Paisuvan ison kullin katselu on kiihottavaa.

• Anonyymi

Taannoin samantapainen kokemus. Kaveri meni saunassa lauteelle selälleen makaamaan ja nosti jalat seinälle. Silloin vasta huomasin että oli ajanut karvansa pois. En ole miehiä sillä silmällä katsellut mut toi näky sai munan nousemaan. Oon kans aatellut ajaa karvat, mitähän toi kaveri tuumais kun taas yhdessä saunotaan? Näky jäi vaan mieleen ja haluisin kokeilla.

• Anonyymi

Olin kerran Lahden Kauppahotelli Grandissa asikaskäynnin jälkeen ja menin hotellin saunaan Siinä oli selaiset voimet pukeutumistilat jossa j yksi kaveri riisui. Hämmästyin kun hän laski farkkunsa, niin alta pljastui mustat putsiset pikkarit. Kaveri häpeillyt yhtään vaan nyökkäsi ja menimme suihkn kautta saunaan. Saubassa hänkertoi aina pitävänsa caimonsa alusasuja omiebsa alla.. Minulla alkoi seisomaan kuten hänelläkin. Yhdessä alettiin runkkaamaan ja pian lensi spermat lattialle. Sovimme tapaamisesta hänen huoneessaan missä sitten tehtiin muutakin kuin runkattiin..

• Anonyymi

Spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs olet buaahaa samanpaskansuoltaja niuvanniemeltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sää mää ja bää tietää buaahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samanpaskansuoltaja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe