Haisen kuulemma. Nyt neuvoja!

haisevaplu

Elikkäs pilluni kuulemma haisee poikaystävän nenään, omasta mielestäni se ei haise. Kuitenkin tuosta syystä hän ei minua halua nuolla. Meni muuten kauan, ennen kuin kehtasi senkin mulle sanoa. :D Tavallista yhdyntäähän tuo ei millään tavoin haittaa, siihen hän pystyy.
Mutta haluaisin joskus tulla nuolluksi kun itsekin otan poikaystävältäni aina suihin.

Mitä pesuainetta mun kannattaisi käyttää? Hiivaa mulla tuskin on, kun ei oo sellasia oireita; ei kutinaa tai kirvelyä ,normaalia vuotoa jne.
Vaikuttaako ruokavalio paljonkin pillun hajuun? Mitä mun tulisi sitten välttää?

Pitääkö pillu pestä joka päivä jollain pesuaineella, vai riittääkö vedellä huljuttelu ja silloin tällöin pesuaineella?

Argh, hajoan kohta tähän kun en mahda tolle hajulle mitään. :(

10

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotinikkari

      No joo, mieheni kertoi joskus, löytäneensä sellaisen tavaran, että vaikka pesi, haju oli kamala, ei vaan pysynyt nuoleen.... No kokeile pese ruokasoodalla, anna vaikuttaa jonkin aikaa, tasoittaa ihon ph arvoa, tekee ihosta todella pehmeän. Eli ruokasoodaa ja vettä, hierot ihoon, kokeile koko kehoon, yllätyt!! Älä laita karvojen ajon jälkeen, kirvelee.

    • Herrasmiesnro47

      Vesipesu riittänee ja se toinenkin puoli huolella. Jos tuoksuu, voi kyseessä olla ominaishajusi.
      Nuoleminen on mukavaa, mutta se vaatii itsellä sitä, että todella kunnioittaa naista. Seurustelusta huolimatta kaikkien nuoleminen ei tunnu hyvältä ja silloin kaikki ei ole kunnossa. Suihinotossa lienee sama juttu? Hienoa, kun otat. Poikaystäväsi tulisi arvostaa sitä enemmän.

    • Näinsemenee

      No pimppi haisee pimpille ja onhan se sellainen tavallaan voimakas tuoksu jos nuolee. Marjanpoimijat ei siitä tykkää, miehet kyllä.

      Mutta et säkään varmaan ihan pelkästään omaksi iloksesi anna sille poskihoitoja. Sanot että sun pippeli haisee pyllylle, mitä liet tehnyt, en imuta ellet lipitä.

      • Bakteeritsekaisin

        Emättimessä voi olla bakteerikanta sekaisin. Sen tunnistaa pahasta, hieman kalamaisesta hajusta. Bakteeritasapaino saattaa horjua esim jos nai tiheään. Tähän ongelmaan on olemassa helppoja hoitoja. Terve pimppi ei varsinaisesti haise.


    • uttiv

      Olen nussinut satoja ämmiä. Puolet niistä oli vituttaa haiseva joita en olisi pystynyt nuolemaan. Osalla vitussa tuli jonkinlaista ruskeaa l itkua. Kyrpä piti pestä heti panin jälkeen. Ei tehnyt mieli nuolla.

    • vaikeata

      Itse asiassa sukupuolielimien haistelu ja maistelu on luonnossa hyvin yleistä, ei vain ihmisellä. Haju on joko kutsuva tai luotaantyöntävä. Usein se kertoo terveydentilasta, mutta ei aina. Ei edes kiimasta.

      Jotkut parittelukumppanit ovat halutumpia, jotkut vähemmän haluttuja. Kunkin immunologinen systeemikin on erilainen. Luonto valikoi mahdollisimman erilaisen immunologisen systeemin. Sekin tuntuu hajussa, siis auttaa parittelukumppanin valinnassa. E-pillerit jossakin määrin haittaavat hajun perusteella valintaa.

    • uttiv

      Monet naiset haisee kuselle.

      • mars.pesulle

        Valitettavan totta. Toinen vaikea asia on pitkäaikainen pesemättömyys, jolloin eritteiden bakteerikanta synnyttää mätänevän hajun. Ja sama miehille.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe