Voiko Suzuki viftiin vaihtaa saman kokoiset renkaat, mitkä alkuperäiset ovat ilman muutos katsastusta?
Suzuki vift renkaat
4
57
Vastaukset
- otappa_tuosta_selvä
Milloin alle asennettavaksi aiotut renkaat eivät ole erikokoiset, mutta ovat samankokoiset, kuin alla jo olevat, tahikka eivät ole muun kokoisia kuin rekisteröintitodistukseen merkitty rengaskoko tai -koot, ei muutoskatsastusta ole suoritettava, paitsi jos alle asennettavaksi aiotut renkaat ovat erikokoisia, kuin rekisteröintitodistukseen sallituksi merkityt rengaskoot, on muutoskatsastus suoritettava.
- ReginaMimosa
Muutostyöt Swiftihin, kuten tikapuiden kaltaisen runko-aihioin kärryysi, aikaansaa ajatuksen voimalla Kalervo Kummola. Jääkiekkoliiton lisenssillä tosin vain ja ainoastaan.
AvSändare:
BinLaden
3238492834923849274
[email protected] - Alennusvaihteisto
Tilaan tikapuiden kaltaisen runko-aihion uuteen Swiftiini. Missä Kalervon liike sijaitsee?
- SamaranPukamat
Kalervon liike sijaitsee automies Harry Latvalan siviiliauton känsikäsloorassa. Tämä tosin on luottamuksen arvoista tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882