Onko kohtalotovereita,minulla todettu ahtauma kaularangassa 4/5 nikamien välissä.Nyt leikkaus edessä.Pohjalla vanha murtumavamma,vuosien aikana pahentunut.Vähän jännittää leikkaus selkäydinkanavan avarrus.Onko kellään kokemuksia,
Spinaalistenoosi kaularangassa.
2
1730
Vastaukset
- Kertaalleenleikattu
Minulla leikattiin C5/6 väli marraskuussa 2015 ja väliin tuli implantti. Hetken oli hyvä olla mutta nyt on alemmassa välissä uusi pullistuma ja uusi lähete neurolle lähtenyt. Toivon, ettei nyt tarvitse veitseen tarttua, sillä luontoäiti hoitaisi homman paremmin.
Nämä ovat todella pirullisia vaivoja. Nykyään kyllä lääkärit osaavat leikata ja komplikaatiot harvinaisia. Itselläni oli pakko leikata, sillä neliraajahalvauksen riski oli olemassa - eikä olisi itsellään parantunut. Tämä tilanne vaikuttaa olevan Teilläkin.
Leikkaus varmasti jännittää, mutta kyllä se varmasti hyvin menee. - Rillitäti
joo halvauksen riski mullakin on.Kiellettiin nostelu kantaminen ei saa nousta minnekkään ei hyppiä eikä kompuroida.J toinen eli vasen jalka jo pökkelö,ja kävely vaikeaa se takia alun perin meninkin lääkäriin et mikä on,kun jalkaa saa perässään vetää.Mulla on lannerangassa sama homma mut lekuri täysissä sano et koitetaan pelastaa toi jalka kun niska niin huonossa kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1866691- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511123Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41869