Tämä uusi polon tappaja?
Lämmin talvella i20?
23
780
Vastaukset
- Kunnon_lämppäri
Lämmin on. Pihasta kun lähden niin 2-3 kilometrin jälkeen on täysi lämpö sisällä. Ei tarvita mitään lisälämmittimiä.
- hynynennn
Ei pidä paikkaansa...ollenkaan tiedän sen saa ajaa vähintään 10km,,
- Kunnon_lämppäri
Jos joudut noin pitkään ajamaan ennen kuin on lämmintä, on auton termostaatti viallinen; se ei sulkeudu kunnolla.
- 0654321
Uudesta mallista ei tietoa, mutta 2014 1,2 bensa I20nen ainakin on lämpimin talviauto mitä on meillä ollut. Lämpiää nopeasti ja lämmintä tulee vaikka pakkasta on reilumminkin.
- annakarkkiVW
Sama on moottori perusmallissa uudessa.Toivottavasti ei ole menny huonompaan suuntaan.
Käydäänpä koeajolla Tyttärellä on I20 ja lämpöä pukkaa pakkasella vaikka hikeen asti.
Vaimon ja minun käytössä on Kia Soul diesel ja samalla lailla tulee lämpöä.
I20 on koottu Intiassa ja Soul valmistettu Pusanissa, Etelä Koreassa.
Korealaiset osaavat globaalisti.- liikaamaksaaVWkulut
le-le kirjoitti:
Tyttärellä on I20 ja lämpöä pukkaa pakkasella vaikka hikeen asti.
Vaimon ja minun käytössä on Kia Soul diesel ja samalla lailla tulee lämpöä.
I20 on koottu Intiassa ja Soul valmistettu Pusanissa, Etelä Koreassa.
Korealaiset osaavat globaalisti.ai tiisseliki kuuma 25 pakkasessa?
- görff
itellä oli ennen diesel sonata ja lämmin oli
- EiTarvitsePalella
Voin kertoa, että hyvin tarkenee vm. 2014 i20:ssä myöskin. 1,25-litrainen moottori lämpeni juuri tänään testattuna 2,5km matkalla 70C:hen ja edelleen kilometrin päästä lämpö oli jo normaali. Laitoin tarkoituksella lämppärin puhaltimen päälle vasta kun moottori vähän lämpeni eli jonkun minuutin ajon jälkeen, minkä takia tietenkin lämpöä tuli sitten nopeasti - istuinlämmitin toki auttoi ensi alkuun. Hyvin kabiini lämpenee mun vajaan 10 kilsan työmatkalla taajama-alueella kunhan ei puhalluta turhaan kylmään tuulilasiin. Ulkolämpötila oli tänään jotain -27...-28C, melko tehoton säteilylämmitin päällä kaksi tuntia ennen lähtöä. Keskikulutus ollut mun rauhallisella ajotyylillä nyt noin 6.5 l/100km tankkauksista todetusti (kulutusmittari uskottelee litran pienempää lukemaa). Sähkölämmitystolppa käytössä niin kotona kuin työpaikallakin.
- EiTarvitsePalella
Toistin testin tänä aamuna kun ylläolevasta ulkolämpötilasta on tultu ylöspäin noin 25C, eli nyt ulkona -3C.
Nyt moottorin lämpö nousi 70C:hen jo 1,7km jälkeen ja oli normaalissa eli noin 88C:ssä tuosta jo noin puolen kilometrin kuluttua. Lämpöä tulee todellakin runsaasti ja puhaltimen ykkösnopeudella pärjää jos ei tuulilasi huurru. Autossa olisi 10 kilsan päätteeksi pärjännyt hyvin vaikka T-paidalla. Eli etelän pakkasissa riittää lämmityslaite kelissä kuin kelissä. "Vanhanaikaisen" moottorikonstruktion etuna on turbovehkeitä suuremmat häviöt eli hukkalämpöä tuotetaan riittävästi. Miten lie asianlaita sitten uudella bensaturbolla, en tiedä. - eienääVWtuotetta
EiTarvitsePalella kirjoitti:
Toistin testin tänä aamuna kun ylläolevasta ulkolämpötilasta on tultu ylöspäin noin 25C, eli nyt ulkona -3C.
Nyt moottorin lämpö nousi 70C:hen jo 1,7km jälkeen ja oli normaalissa eli noin 88C:ssä tuosta jo noin puolen kilometrin kuluttua. Lämpöä tulee todellakin runsaasti ja puhaltimen ykkösnopeudella pärjää jos ei tuulilasi huurru. Autossa olisi 10 kilsan päätteeksi pärjännyt hyvin vaikka T-paidalla. Eli etelän pakkasissa riittää lämmityslaite kelissä kuin kelissä. "Vanhanaikaisen" moottorikonstruktion etuna on turbovehkeitä suuremmat häviöt eli hukkalämpöä tuotetaan riittävästi. Miten lie asianlaita sitten uudella bensaturbolla, en tiedä.Lähinnä kiinnostaa lämpenemiset ja lämmön ylläpito yli -15 pakkasissa.
Eli lähdetään siitä mihin VW autojen lämpö loppuu..
- dffsf543
Joo hyvin pärjäsi Kia myös uusimmassa TM:n talvitestissä lämmityslaite testin paras ja muutenkin hyvä talviauto. Testissä oli Kia sportage.
- kiatakuuVW
Saattaahan siinä i20 olla samoja oireita kun isoveljellä.
- Lämpötestailija
Lämmityslaitteella kyllä pärjäsi tammikuun kovimmillakin pakkasilla oikein hyvin.
Ilmastointilaite ei ole kovin tehokkaan oloinen mutta sitä ei viime kesän ilmoilla päässyt testaamaan. Testaan tarkemmin uudelleen lämpimämmillä keleillä mittarin kanssa. Intialaiset tuntuu moittivan A/C:n tehoa yli 40 asteen helteissä ;-) Kompressori on joka tapauksessa todella pieni eikä sen käynnistymistäkään huomaa moottorin kierroksissa ollenkaan toisin kuin joissakin pikkuautoissa.- hynykiavoittaaVW
Takuulla pelaa viisvuotta
- hynypudottaaVWmarkkinat
hynykiavoittaaVW kirjoitti:
Takuulla pelaa viisvuotta
Ja tuntuu isommalta sisätilat kuin golfissa.
Ostaa kestävän ja hyvällä takuulla niin ei kaduta.. - Lämpötestailija
Testailin tuota vanhemman (1,5-vuotiaan) i20:n manuaalista A/C:tä nyt sitten 21...22C ulkolämpötiloissa. Sisäänpuhallusilman oikean, mitatun lämpötilan sai säädetyksi alas aina 0C:een saakka, joten uskoisin riittävän Suomen oloissa kaikenlaisilla helteillä. Ei muuta kuin puhaltimen nuppia kaakkoon, jos haluaa viileäkaapissa matkustaa! Pienen auton pieni kompura ei varmaankaan vaikuta paljoa bensatalouteenkaan.
- miltävaikuttaa
Lämpötestailija kirjoitti:
Testailin tuota vanhemman (1,5-vuotiaan) i20:n manuaalista A/C:tä nyt sitten 21...22C ulkolämpötiloissa. Sisäänpuhallusilman oikean, mitatun lämpötilan sai säädetyksi alas aina 0C:een saakka, joten uskoisin riittävän Suomen oloissa kaikenlaisilla helteillä. Ei muuta kuin puhaltimen nuppia kaakkoon, jos haluaa viileäkaapissa matkustaa! Pienen auton pieni kompura ei varmaankaan vaikuta paljoa bensatalouteenkaan.
Onkos kukaan koeajanut litrasta turboa?
- eienääVWtuotetta
hynypudottaaVWmarkkinat kirjoitti:
Ja tuntuu isommalta sisätilat kuin golfissa.
Ostaa kestävän ja hyvällä takuulla niin ei kaduta..Ja 10000e halvempi pitkällä takuulla...
- einytihannollaa
Höpöhöpö tuon nollasi kanssa. Jos ilmastointilaite pukkaisi nollaa niin ritilöissä olisi jäähilettä reilusti koska sisätiloissa on silti kosteutta kesällä koko ajan ilmastointilaitteesta huolimatta. Fordeissa irtoaa huolloissa alimpia 4 lämpöjä sisäänpuhalluksessa. Hundait tuottaa 5-7 asteen lämmöllä puhallusta joka on ihan normaali hyvä arvo.
- pikkuautoilla
Hundai lämpenee tosi nopeasti 1,2 TSI Poloon verrattuna, mutta kyllä muuten Polo on isomman auton tuntuinen tosin nopeasti reagoiva ohjaus pilaa ison auton tuntua. Hundai on muovirasia, mutta hyvät lämmittimet siinä on ja mahtavat valot Poloon verrattuna. Kuskin penkki on myös Poloa tilavampi ja mukavampi. Ja kokemuksesta tuli tämä. Silti omalla rahalla ostaisin Polon jälleenmyyntiarvon takia....
- ktsgooleVWviat
Ja VW takuuviat päälle lyhyellä takuulla.
- Polovm1987
Ei Polon tappajaa voi identifioida kun VW pikkuhiljaa tappaa itse itsensä skandaaleihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511248Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä14892- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 39832