Miksi mies, joka on muuten erittäin aktiivinen seksin suhteen, pystyy usein parikin kertaa päivässä, ei kykene seksiin, jos olen ollut pari yötä pois hänen luotaan? Joskus miehen exä on ollut näinä aikoina tekemisissä miehen kanssa, mutta miehen puheista päätellen heillä on erittäin kireät välit. Kuitenkin ihmetyttää tämä... Mies kyllä yrittää olla seksissä mukana ja alku meneekin yleensä hyvin mutta sitten ei vain seiso... Outoa! Voisiko joku mies vastata onko kyse runkkaamisesta vai pitääkö pelätä pahinta?
Mies ei kykene seksiin jos olen pari yötä poissa?
6
118
Vastaukset
- neuvoteuvo
Oletko kuule ihan varma että on ex? Taitaa olla hänen naisystävänsä ja sinä Se kolmas pyörä. Usko vaan että mies on varattu. Sanoo vain sinulle että on kireät välit vaikka totuus on että ovat yhä suhteessa ja harrastavat seksiä kun et ole paikalla. Häivy ennenkuin rikot itsesi!
- kukatietää70
On tainnut miehes runkata eikä ota seisokkia.
- jepsjepsjepsjeps
Tsekkaa nettihistoria. Arvatenkin jatkuvaa vantuttelua, mutta sehän on kuullema terveellistäkin ;)
- simpukantytär
No mekö sun miehes teot ja tekemättä jättämiset tiedetään? Voihyväthykkyrät, puhu miehesi kanssa. Jos et luota vaan kysyt täältä uskonvahvistusta, niin onkohan sulla oikea kumppani, jos et voi luottaa häneen?
- mä80
Ihan varmaan parisuhteessa niin sanotun ex:n kanssa joka on hänen naisensa ja kyllä sinä olet 3 pyörä, kannattais lähtee meneen. Varmaan rakastelee naistansa kun et ole katselemassa paikalla, voi sanoa ihan mitä lystää itse en kyllä luottais ollenkaan.
"Miksi mies, joka on muuten erittäin aktiivinen seksin suhteen, pystyy usein parikin kertaa päivässä, ei kykene seksiin, jos olen ollut pari yötä pois hänen luotaan?"
- Mulla ei ottanut eteen vaikka vaimo ei ollut pois kotoa kuin 10 tuntia ja tuli kotiin aamu kuudelta....tuosta tulikin mieleen yksi hauskajuttu.
http://hupijuttu.vuodatus.net/lue/2006/04/bilettajan-kakikello
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510762
- 817243
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445324- 624890
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764568Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334063- 472948
- 362845
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362104