ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odottaa?
Miksi kaivattunne
84
900
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hän oli varmasti varattu. Mutta jotain meidän välillä oli ja sydämessä tuntuu vieläkin. Jokatapauksessa olisin halunnut tietää, välittikö hän oikeasti vai oliko kaikki vain peliä.
- AnonyymiUUSI
Harvoin elämässä tulee vastaan mitään niin koskettavaa ja kaunista ❤️ Mutta tiesin ettei hän kykene kertomaan mitä hän oikeasti ajattelee. Tiesin sen alusta asti. Kun aikaa kuluu ja tilanne jatkuu samana, jossain kohtaa ajautuu kauemmas.
- AnonyymiUUSI
Kyllä sulle on tarkoitettu joku sellainen joka heti ja joka hetki kertoo tunteistaan. Onnea sulle siihen elämäsi parhaimpaan ihmissuhteeseen! Nainen sivusta 🤍⚓🌺🪽
- AnonyymiUUSI
Vaikea kertoa tunteistaan, kun nainen irrottelee menemään minkä kerkiää useiden miesten kanssa. Mieti miten noloa siinä olisi alkaa lässyttämään tunteistaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea kertoa tunteistaan, kun nainen irrottelee menemään minkä kerkiää useiden miesten kanssa. Mieti miten noloa siinä olisi alkaa lässyttämään tunteistaan.
Taitaa olla omaa mielikuvitustasi/ mustasukkaisuuttasi. 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla omaa mielikuvitustasi/ mustasukkaisuuttasi. 🤔
Näin kun vonkasit tuntemattomia miehiä treffeille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan. Sattui todella pahasti. Rakastuin sydänjuuriani myöten sinuun naiseen. Rakastuneena luulin, että sinäkin rakastit minua. Pettymys oli valtava, kun huomasin, että vonkaat ympäri nettiä tuntemattomua miehiä treffeille. Todennäköisesti myös tinderit yms käytössä. Minä en ollut edes yhden yön/ kerran arvoinen sinulle. Kukaan muu ei ole ikinä koskaan saanut tuntemaan itseäni yhtä huonoksi. En ole toipunut haavousta vieläköän. Jätit varmaan ikuiset arvet minuun. 😢
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan. Sattui todella pahasti. Rakastuin sydänjuuriani myöten sinuun naiseen. Rakastuneena luulin, että sinäkin rakastit minua. Pettymys oli valtava, kun huomasin, että vonkaat ympäri nettiä tuntemattomua miehiä treffeille. Todennäköisesti myös tinderit yms käytössä. Minä en ollut edes yhden yön/ kerran arvoinen sinulle. Kukaan muu ei ole ikinä koskaan saanut tuntemaan itseäni yhtä huonoksi. En ole toipunut haavousta vieläköän. Jätit varmaan ikuiset arvet minuun. 😢
Kuten missä? ”Ympäri nettiä” eli keksit asian päästäsi🙄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta: miten kaivattusi seuranhaku paljastui sinulle? Ja jos hän on sinkku, miksei saisi hakea seuraa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä etin sieltä netistä silloin sua? Tinder tai edes IG ei ole käytössä, ainakaan nyt. Sitten, jos saan oman osoitteen ilman nykyistä kumppania, voin harkita jotakin vapaampaa seurustelua. Nyt on eri tilanne ja oon niin rikki, etten tiedä, miten voisin alkaa kunnolla uuteen suhteeseen. Ihastuminen toiseen on mahd. osasyy eroon, väkivalta, mustasukkaisuus ja tiettyjen rajojen ylitys pääasialliset syyt.
Olen tosi pahoillani, jos koet mustasukkaisuutta ennen ensimmäisiäkään treffejä kanssani. Tiedän, että olet yrittänyt pyytää mua ulos monet kerrat, juuri koskaan en ole ilkeyttäni kieltäytynyt. Sun täytyy välittää paljonkin. Silti koen, etten ole edes saanut tilaisuutta kunnolla tutustua sinuun. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies teeskenteli ja valehteli. Mitään rehellistä ja aitoa tekoa tai sanaa ollut. Hän vedätti koko matkan. Ei aitoja tunteita vain kusetusta ja paskaa käytöstä. Tämmöiseen ei sovi käädä odottamaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin ne tuntemattomia oli. 😂
- AnonyymiUUSI
Oli oikea päätös jatkaa elämää ilman.
Se avasi oven toiselle, joka oli juuri se mitä tarvitsin. - AnonyymiUUSI
Molempien olisi pitänyt tulla toisia enemmän vastaan. Kaikki jäi epäselväksi ❤️
- AnonyymiUUSI
Juuri näin kävi meillekin. m>n
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin kävi meillekin. m>n
Ehkä vielä voi(siko)..?
-sivutoive - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä vielä voi(siko)..?
-sivutoiveKyllä! Aina! sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! Aina! sivusta
Ei voi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi!
Älä pilaa päivääni jankuttamalla sitä mitä olet ilmeisesti tehnyt täällä vuosikausia! sivusta
- AnonyymiUUSI
Mistä kukaan voi tietää, mikä joku toinen ajattelee tai kokee, kun kerran ei ole kertonut?
Odottaa? Kenen? Mitä? - AnonyymiUUSI
Silloin voi odottaa jos tietää mitä odottaa tai on sovittu niin.
- AnonyymiUUSI
Juurikin se ettei asioista puhuttu. Jos toisella on koko ajan ammatillinen rooli päällä tai muuten vain kuori, jonka sisälle on vaikea päästä ei juttu voi syventyä.
- AnonyymiUUSI
No mikä este sillä toisella oli?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mikä este sillä toisella oli?
Eiköhän se ammatillinen rooli käytännössä estä molempia.
sivu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sivuTekosyitä mitä itselleen selittää. Sellaista perustetta ei nykymaailmassa ole.
toinen sivu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sivuMeinaatko, että jokin ammatti estää tutustumasta. Älä viitti. m>n
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sivuSamaistun. Rakastan erästä naista valtavasti ja toivon että voisimme vielä lähentyä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko, että jokin ammatti estää tutustumasta. Älä viitti. m>n
Teidän a m i s l a i s t e n on varmaan vaikea kuvitella että näin on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaistun. Rakastan erästä naista valtavasti ja toivon että voisimme vielä lähentyä.
Ja mulla sama toisinpäin. Rakastan aivan hulluna erästä miestä ja pelkään jos ei lähennytä enää. Juttu alkoi sakkaamaan miehen toimesta 😔
Nyt ikävöin ja pistän silmäni kiinni.
Säilyt aina sydämessäni jos et halua mua enää. ❤️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaistun. Rakastan erästä naista valtavasti ja toivon että voisimme vielä lähentyä.
Samanlaisessa tilanteessa minäkin, mutta miestä kaipaan. Hankala tilanne, mutta tunteet ovat nähtävästi tulleet jäädäkseen.
sama sivu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samanlaisessa tilanteessa minäkin, mutta miestä kaipaan. Hankala tilanne, mutta tunteet ovat nähtävästi tulleet jäädäkseen.
sama sivuOmassa tilanteessa taitaa tunteet olla nykyään yksipuoleisia. Ehdotin tapaamista, mutta hän ei halunnut. Uskon että hänellä ainakin oli tunteita jossain kohtaa, niin väärin en voinut tilanteita lukea.
Tällä hetkellä olen tarttunut ohueen mahdollisuuteen, että syy kieltäytymiseen oli jokin muu, kuin se ettei välitä. Varmaan hölmöä, mutta taisin antaa itseni ra... ihastua liikaa.
- AnonyymiUUSI
En ole saanut edes mahdollisuutta. Se on vaan kylmä fakta. Rakastan silti ja odotan tilaisuutta, koska en voi olla kertomatta.
- AnonyymiUUSI
Miten, et ole saanut tilaisuutta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten, et ole saanut tilaisuutta?
En kirjoita kahdenvälisiä asioita. Ja vain hän pystyisi kertomaan vastauksen tuohon.
- AnonyymiUUSI
En, voi olla kertomatta en. Kun aika on, niin auringon. Nään nousevan....laulusta.
- AnonyymiUUSI
Hän ei uskaltanut missään vaiheessa 💔
- AnonyymiUUSI
Pääsihän se. Kävi ilmi ettei kaivannutkaan minua vaan ku* etti ja kokoajan kaipasi jotain toista. Jonka kanssa on ilmeisesti nyt yhdessä.
- AnonyymiUUSI
Palstaltako noin päättelit? 🙄
- AnonyymiUUSI
Voi kuinka ikävää! Ilkeä temppu joka joskus kostautuu hänelle voi voi 🤍🕊️💫🪽
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstaltako noin päättelit? 🙄
Eiku parturiliikkeen ovesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuinka ikävää! Ilkeä temppu joka joskus kostautuu hänelle voi voi 🤍🕊️💫🪽
Toivon heille hyvää. Koska minä toisin kun hän välitän hänestäkin.
- AnonyymiUUSI
Molemmat rakastui, mutta kumpikaan ei pystynyt sanomaan mitään. Se on sydäntä särkevää.
- AnonyymiUUSI
Miksi mielestäsi ei pystynyt?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mielestäsi ei pystynyt?
Elämäntilanteiden takia todennäköisimmin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Elämäntilanteiden takia todennäköisimmin.
Niinhän siinä kävi. Elämäntilanteet.
- AnonyymiUUSI
En tiedä, voin vain arvailla syitä. Siihen liittyi muita, joka vaikutti omaan etääntymiseen tai pakotti lopulta siihen. Viimeiseen vastaisin, että paljon paljon vähemmän, jos vaan olisin tiennyt sen mitä nyt.
- AnonyymiUUSI
En mä voi unohtaa häntä ❤️ Tunsin niin voimakkaasti.
- AnonyymiUUSI
Voi kuule.
- AnonyymiUUSI
Ilmeisesti samasta syystä kuin itsekin. Molemmat olivat ja ovat varattuja.
Toimin intuitiivisesti. Tuntui oikealta alkaa etääntyä. Etenkin kun hän kertoi muuttavansa kauemmas, vaikka olikin pakkotilanne. Ymmärsin sen vihjeenä, että hänellä puhaltavat uudet tuulet eikä ollut mitään/ketään, jonka takia jäädä.
En tiedä, mitä olisin odottanut. Parisuhde hänen kanssaan ei ole mahdollinen.
Naiselta - AnonyymiUUSI
Voin vaan kuvitella miten vetovoimaista hänen kanssa ois ollut ❤️🔥 Huh.
- AnonyymiUUSI
❤️❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
En usko että hänellä miehellä oli ikinä mitään tunteita, kykeneekö enää edes sellaiseen suhteeseen joka pohjautuu tunteisiin. Lähdin etääntymään kun kertoi että on jatkuva haku päällä, kännissä möläytti. Tunnen oman arvoni, enkä todellakaan ole kenellekkään mikään vaihtoehto ja tein oikein itseäni kohtaan. Kaikkea hyvää toivon hänelle ja toivon että joskus kolahtaa hänellekin niin että pystyisi sellaiseen rakkaudelliseen parisuhteeseen, kunnolla yhteen naiseen sitoutuen.
- AnonyymiUUSI
Jos kaivattu ei koskaan ole kertonut tunteistaan, eikö looginen päätelmä olisi, että ei kertonut, koska tunteita ei ollut?
- AnonyymiUUSI
Itsellä oli tunteita ja näytinkin omalta osaltani että välitän. Hänestä en tiedä oliko pelkkää pelaamista. Menin kauemmas.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä oli tunteita ja näytinkin omalta osaltani että välitän. Hänestä en tiedä oliko pelkkää pelaamista. Menin kauemmas.
Sama.
- AnonyymiUUSI
Näin on.
- AnonyymiUUSI
Tunteista voi kertoa myös muulla tavoin kuin puhumalla. Kunhan muistutan.
- AnonyymiUUSI
Totta tämäkin. Keinoja on monia ❤️
- AnonyymiUUSI
Näin on 🙃
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin on 🙃
Mutta olisi mukavaa joskus konkretisoida ne....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta tämäkin. Keinoja on monia ❤️
Ei ole, uskon ainoastaan että se kerrotaan ääneen, kaikki muu on pelailua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Antaa olla. En jaksa enää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos esim.suutelee suulle pitkään, niin uskoisin että joitain positiivisia tunteita silloin on.
- AnonyymiUUSI
halutaan hänen miehen kanssa elämältä ihan eri asioita eli se olisi mennyt vtuiksi sen vuoksi niinkuin meni edellinenkin suhde. minä haluan perhettä ja olen kotihiiri. en todellakaan jaksa mitään sitkushuveja joka vklp tai että tapaillaan vaan kevyesti ei mulla ole kiinnostusta edes tutustua saatika pistää alulle mitään jos pelkkää kissan silittelyä ns. kyllä se mies jonka kanssa kemia ja ajatukset kohtaa löytyy ihan muualta kun edellisistä tai palstalta tai siitä eron jälkeisestä kaivatusta josta olen muutenkin päässyt yli.
- AnonyymiUUSI
Hyvää iltapäivää sinulle
- AnonyymiUUSI
Kiitti samoin, täällä on ihanan tylsää ja ihan paras kuollut sadepäivä viettää aikaa töissä. Vielä 4 tuntia jäljellä. Mitäs sit keksittäis? Kai vaan nukkumaan ja huomenna takas..
- AnonyymiUUSI
Rakastan ja on sydäntä särkevää kun välit ovat menneet etäisiksi 💔
- AnonyymiUUSI
Tiedän tunteen. Aivan helvetin kamala olla välillä.. sivusta
- AnonyymiUUSI
Miksi etäännyitte?
- AnonyymiUUSI
Kaipuu kosketuksesta, läheisyydestä, kaikesta mitä olisi parhaimmillaan voinut olla ❤️
- AnonyymiUUSI
Miettiny sitä mitä siitä olisi seurannut jos kumpikin olisi tuonut tunteensa toiselle eteen. Mä en pysty silti jatkamaan enää entistä elämää ilman häntä❤️
Hänestä tuli superrakas mulle. Ja tiedän että hänellä oli/ toivon että on edelleen tunteita kun niin reagoi kun viimeisen kerran nähtiin. Mikään ei ole enää kuin ennen ilman häntä. Kumpa palaisit ja saisin puhua vielä sulle❤️- AnonyymiUUSI
Paljon sanomatta jää kun harvoin tavataan. Mitä kaikkea sun kanssas tekisin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
8.8 ei tavattu, tavataanko 15.8 ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, enää ei olla nähty. Jos olet hän, aloitit välttelyn johon en tiedä syytä. Ilmeillä kerroit tunteistasi viimeisen kerran ja siitä tiesin että kaikki on ohi. Meidän välillä oli kuitenkin jotakin suurempaa, naisen vaisto ei petä. Miksi heitit tämän kaiken pois😔ja nyt olen lähtenyt, en tiedä mihin.
Ikävä ❤️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
8.8 ei tavattu, tavataanko 15.8 ?
Oliko sovittu tapaaminen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, enää ei olla nähty. Jos olet hän, aloitit välttelyn johon en tiedä syytä. Ilmeillä kerroit tunteistasi viimeisen kerran ja siitä tiesin että kaikki on ohi. Meidän välillä oli kuitenkin jotakin suurempaa, naisen vaisto ei petä. Miksi heitit tämän kaiken pois😔ja nyt olen lähtenyt, en tiedä mihin.
Ikävä ❤️Minne tämä menee ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sovittu tapaaminen?
Ei tietääkseni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minne tämä menee ?
Miehelle pienelle paikkakunnalle n66 t asukasta
- AnonyymiUUSI
Huojentavaa uskoa itseä että toisen jatkuvat loukkaukset ja satuttaminen käy raskaaksi ja se on väärin. Se ei ole normaalia käytöstä. Sääliksi käy paskiaisia.
- AnonyymiUUSI
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Nyt loppuu molemminpuolinen välttely, eikö niin ❤️
- AnonyymiUUSI
Kenen kanssa olet vältellyt?
- AnonyymiUUSI
Kysy siltä!
- AnonyymiUUSI
En minä ole koskaan "lähtenyt etääntymään". Häntä ei yksinkertaisesti kiinnosta. Eipä tässä siis kannata mitään odottaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833338
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442787Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742326- 612288
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512221Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202017Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212003- 621944
- 991818