Miksi kaivattunne

Anonyymi-ap

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odottaa?

84

900

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Hän oli varmasti varattu. Mutta jotain meidän välillä oli ja sydämessä tuntuu vieläkin. Jokatapauksessa olisin halunnut tietää, välittikö hän oikeasti vai oliko kaikki vain peliä.

• Anonyymi
      UUSI

Harvoin elämässä tulee vastaan mitään niin koskettavaa ja kaunista ❤️ Mutta tiesin ettei hän kykene kertomaan mitä hän oikeasti ajattelee. Tiesin sen alusta asti. Kun aikaa kuluu ja tilanne jatkuu samana, jossain kohtaa ajautuu kauemmas.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä sulle on tarkoitettu joku sellainen joka heti ja joka hetki kertoo tunteistaan. Onnea sulle siihen elämäsi parhaimpaan ihmissuhteeseen! Nainen sivusta 🤍⚓🌺🪽

• Anonyymi
        UUSI

Vaikea kertoa tunteistaan, kun nainen irrottelee menemään minkä kerkiää useiden miesten kanssa. Mieti miten noloa siinä olisi alkaa lässyttämään tunteistaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea kertoa tunteistaan, kun nainen irrottelee menemään minkä kerkiää useiden miesten kanssa. Mieti miten noloa siinä olisi alkaa lässyttämään tunteistaan.

Taitaa olla omaa mielikuvitustasi/ mustasukkaisuuttasi. 🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla omaa mielikuvitustasi/ mustasukkaisuuttasi. 🤔

Näin kun vonkasit tuntemattomia miehiä treffeille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan. Sattui todella pahasti. Rakastuin sydänjuuriani myöten sinuun naiseen. Rakastuneena luulin, että sinäkin rakastit minua. Pettymys oli valtava, kun huomasin, että vonkaat ympäri nettiä tuntemattomua miehiä treffeille. Todennäköisesti myös tinderit yms käytössä. Minä en ollut edes yhden yön/ kerran arvoinen sinulle. Kukaan muu ei ole ikinä koskaan saanut tuntemaan itseäni yhtä huonoksi. En ole toipunut haavousta vieläköän. Jätit varmaan ikuiset arvet minuun. 😢

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan. Sattui todella pahasti. Rakastuin sydänjuuriani myöten sinuun naiseen. Rakastuneena luulin, että sinäkin rakastit minua. Pettymys oli valtava, kun huomasin, että vonkaat ympäri nettiä tuntemattomua miehiä treffeille. Todennäköisesti myös tinderit yms käytössä. Minä en ollut edes yhden yön/ kerran arvoinen sinulle. Kukaan muu ei ole ikinä koskaan saanut tuntemaan itseäni yhtä huonoksi. En ole toipunut haavousta vieläköän. Jätit varmaan ikuiset arvet minuun. 😢

Kuten missä? ”Ympäri nettiä” eli keksit asian päästäsi🙄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta: miten kaivattusi seuranhaku paljastui sinulle? Ja jos hän on sinkku, miksei saisi hakea seuraa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä etin sieltä netistä silloin sua? Tinder tai edes IG ei ole käytössä, ainakaan nyt. Sitten, jos saan oman osoitteen ilman nykyistä kumppania, voin harkita jotakin vapaampaa seurustelua. Nyt on eri tilanne ja oon niin rikki, etten tiedä, miten voisin alkaa kunnolla uuteen suhteeseen. Ihastuminen toiseen on mahd. osasyy eroon, väkivalta, mustasukkaisuus ja tiettyjen rajojen ylitys pääasialliset syyt.
        Olen tosi pahoillani, jos koet mustasukkaisuutta ennen ensimmäisiäkään treffejä kanssani. Tiedän, että olet yrittänyt pyytää mua ulos monet kerrat, juuri koskaan en ole ilkeyttäni kieltäytynyt. Sun täytyy välittää paljonkin. Silti koen, etten ole edes saanut tilaisuutta kunnolla tutustua sinuun.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mies teeskenteli ja valehteli. Mitään rehellistä ja aitoa tekoa tai sanaa ollut. Hän vedätti koko matkan. Ei aitoja tunteita vain kusetusta ja paskaa käytöstä. Tämmöiseen ei sovi käädä odottamaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin ne tuntemattomia oli. 😂

• Anonyymi
      UUSI

Oli oikea päätös jatkaa elämää ilman.
      Se avasi oven toiselle, joka oli juuri se mitä tarvitsin.

• Anonyymi
      UUSI

Molempien olisi pitänyt tulla toisia enemmän vastaan. Kaikki jäi epäselväksi ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Juuri näin kävi meillekin. m>n

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin kävi meillekin. m>n

Ehkä vielä voi(siko)..?
        -sivutoive

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä vielä voi(siko)..?
        -sivutoive

Kyllä! Aina! sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä! Aina! sivusta

Ei voi!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi!

Älä pilaa päivääni jankuttamalla sitä mitä olet ilmeisesti tehnyt täällä vuosikausia! sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Mistä kukaan voi tietää, mikä joku toinen ajattelee tai kokee, kun kerran ei ole kertonut?

Odottaa? Kenen? Mitä?

• Anonyymi
      UUSI

Silloin voi odottaa jos tietää mitä odottaa tai on sovittu niin.

• Anonyymi
      UUSI

Juurikin se ettei asioista puhuttu. Jos toisella on koko ajan ammatillinen rooli päällä tai muuten vain kuori, jonka sisälle on vaikea päästä ei juttu voi syventyä.

• Anonyymi
        UUSI

No mikä este sillä toisella oli?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mikä este sillä toisella oli?

Eiköhän se ammatillinen rooli käytännössä estä molempia.

sivu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

sivu

Tekosyitä mitä itselleen selittää. Sellaista perustetta ei nykymaailmassa ole.

toinen sivu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

sivu

Meinaatko, että jokin ammatti estää tutustumasta. Älä viitti. m>n

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

sivu

Samaistun. Rakastan erästä naista valtavasti ja toivon että voisimme vielä lähentyä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko, että jokin ammatti estää tutustumasta. Älä viitti. m>n

Teidän a m i s l a i s t e n on varmaan vaikea kuvitella että näin on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samaistun. Rakastan erästä naista valtavasti ja toivon että voisimme vielä lähentyä.

Ja mulla sama toisinpäin. Rakastan aivan hulluna erästä miestä ja pelkään jos ei lähennytä enää. Juttu alkoi sakkaamaan miehen toimesta 😔
        Nyt ikävöin ja pistän silmäni kiinni.
        Säilyt aina sydämessäni jos et halua mua enää. ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samanlaisessa tilanteessa minäkin, mutta miestä kaipaan. Hankala tilanne, mutta tunteet ovat nähtävästi tulleet jäädäkseen.

sama sivu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samanlaisessa tilanteessa minäkin, mutta miestä kaipaan. Hankala tilanne, mutta tunteet ovat nähtävästi tulleet jäädäkseen.

sama sivu

Omassa tilanteessa taitaa tunteet olla nykyään yksipuoleisia. Ehdotin tapaamista, mutta hän ei halunnut. Uskon että hänellä ainakin oli tunteita jossain kohtaa, niin väärin en voinut tilanteita lukea.

Tällä hetkellä olen tarttunut ohueen mahdollisuuteen, että syy kieltäytymiseen oli jokin muu, kuin se ettei välitä. Varmaan hölmöä, mutta taisin antaa itseni ra... ihastua liikaa.

• Anonyymi
      UUSI

En ole saanut edes mahdollisuutta. Se on vaan kylmä fakta. Rakastan silti ja odotan tilaisuutta, koska en voi olla kertomatta.

• Anonyymi
        UUSI

Miten, et ole saanut tilaisuutta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten, et ole saanut tilaisuutta?

En kirjoita kahdenvälisiä asioita. Ja vain hän pystyisi kertomaan vastauksen tuohon.

• Anonyymi
        UUSI

En, voi olla kertomatta en. Kun aika on, niin auringon. Nään nousevan....laulusta.

• Anonyymi
      UUSI

Hän ei uskaltanut missään vaiheessa 💔

• Anonyymi
      UUSI

Pääsihän se. Kävi ilmi ettei kaivannutkaan minua vaan ku* etti ja kokoajan kaipasi jotain toista. Jonka kanssa on ilmeisesti nyt yhdessä.

• Anonyymi
        UUSI

Palstaltako noin päättelit? 🙄

• Anonyymi
        UUSI

Voi kuinka ikävää! Ilkeä temppu joka joskus kostautuu hänelle voi voi 🤍🕊️💫🪽

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palstaltako noin päättelit? 🙄

Eiku parturiliikkeen ovesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuinka ikävää! Ilkeä temppu joka joskus kostautuu hänelle voi voi 🤍🕊️💫🪽

Toivon heille hyvää. Koska minä toisin kun hän välitän hänestäkin.

• Anonyymi
      UUSI

Molemmat rakastui, mutta kumpikaan ei pystynyt sanomaan mitään. Se on sydäntä särkevää.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi mielestäsi ei pystynyt?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi mielestäsi ei pystynyt?

Elämäntilanteiden takia todennäköisimmin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Elämäntilanteiden takia todennäköisimmin.

Niinhän siinä kävi. Elämäntilanteet.

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä, voin vain arvailla syitä. Siihen liittyi muita, joka vaikutti omaan etääntymiseen tai pakotti lopulta siihen. Viimeiseen vastaisin, että paljon paljon vähemmän, jos vaan olisin tiennyt sen mitä nyt.

• Anonyymi
      UUSI

En mä voi unohtaa häntä ❤️ Tunsin niin voimakkaasti.

• Anonyymi
        UUSI

Voi kuule.

• Anonyymi
      UUSI

Ilmeisesti samasta syystä kuin itsekin. Molemmat olivat ja ovat varattuja.

Toimin intuitiivisesti. Tuntui oikealta alkaa etääntyä. Etenkin kun hän kertoi muuttavansa kauemmas, vaikka olikin pakkotilanne. Ymmärsin sen vihjeenä, että hänellä puhaltavat uudet tuulet eikä ollut mitään/ketään, jonka takia jäädä.

En tiedä, mitä olisin odottanut. Parisuhde hänen kanssaan ei ole mahdollinen.

Naiselta

• Anonyymi
      UUSI

Voin vaan kuvitella miten vetovoimaista hänen kanssa ois ollut ❤️🔥 Huh.

• Anonyymi
        UUSI

❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
      UUSI

En usko että hänellä miehellä oli ikinä mitään tunteita, kykeneekö enää edes sellaiseen suhteeseen joka pohjautuu tunteisiin. Lähdin etääntymään kun kertoi että on jatkuva haku päällä, kännissä möläytti. Tunnen oman arvoni, enkä todellakaan ole kenellekkään mikään vaihtoehto ja tein oikein itseäni kohtaan. Kaikkea hyvää toivon hänelle ja toivon että joskus kolahtaa hänellekin niin että pystyisi sellaiseen rakkaudelliseen parisuhteeseen, kunnolla yhteen naiseen sitoutuen.

• Anonyymi
      UUSI

Jos kaivattu ei koskaan ole kertonut tunteistaan, eikö looginen päätelmä olisi, että ei kertonut, koska tunteita ei ollut?

• Anonyymi
        UUSI

Itsellä oli tunteita ja näytinkin omalta osaltani että välitän. Hänestä en tiedä oliko pelkkää pelaamista. Menin kauemmas.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä oli tunteita ja näytinkin omalta osaltani että välitän. Hänestä en tiedä oliko pelkkää pelaamista. Menin kauemmas.

Sama.

• Anonyymi
        UUSI

Näin on.

• Anonyymi
      UUSI

Tunteista voi kertoa myös muulla tavoin kuin puhumalla. Kunhan muistutan.

• Anonyymi
        UUSI

Totta tämäkin. Keinoja on monia ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Näin on 🙃

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on 🙃

Mutta olisi mukavaa joskus konkretisoida ne....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tämäkin. Keinoja on monia ❤️

Ei ole, uskon ainoastaan että se kerrotaan ääneen, kaikki muu on pelailua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Antaa olla. En jaksa enää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos esim.suutelee suulle pitkään, niin uskoisin että joitain positiivisia tunteita silloin on.

• Anonyymi
      UUSI

halutaan hänen miehen kanssa elämältä ihan eri asioita eli se olisi mennyt vtuiksi sen vuoksi niinkuin meni edellinenkin suhde. minä haluan perhettä ja olen kotihiiri. en todellakaan jaksa mitään sitkushuveja joka vklp tai että tapaillaan vaan kevyesti ei mulla ole kiinnostusta edes tutustua saatika pistää alulle mitään jos pelkkää kissan silittelyä ns. kyllä se mies jonka kanssa kemia ja ajatukset kohtaa löytyy ihan muualta kun edellisistä tai palstalta tai siitä eron jälkeisestä kaivatusta josta olen muutenkin päässyt yli.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää iltapäivää sinulle

• Anonyymi
        UUSI

Kiitti samoin, täällä on ihanan tylsää ja ihan paras kuollut sadepäivä viettää aikaa töissä. Vielä 4 tuntia jäljellä. Mitäs sit keksittäis? Kai vaan nukkumaan ja huomenna takas..

• Anonyymi
      UUSI

Rakastan ja on sydäntä särkevää kun välit ovat menneet etäisiksi 💔

• Anonyymi
        UUSI

Tiedän tunteen. Aivan helvetin kamala olla välillä.. sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Miksi etäännyitte?

• Anonyymi
      UUSI

Kaipuu kosketuksesta, läheisyydestä, kaikesta mitä olisi parhaimmillaan voinut olla ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Miettiny sitä mitä siitä olisi seurannut jos kumpikin olisi tuonut tunteensa toiselle eteen. Mä en pysty silti jatkamaan enää entistä elämää ilman häntä❤️
      Hänestä tuli superrakas mulle. Ja tiedän että hänellä oli/ toivon että on edelleen tunteita kun niin reagoi kun viimeisen kerran nähtiin. Mikään ei ole enää kuin ennen ilman häntä. Kumpa palaisit ja saisin puhua vielä sulle❤️

• Anonyymi
        UUSI

Paljon sanomatta jää kun harvoin tavataan. Mitä kaikkea sun kanssas tekisin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

8.8 ei tavattu, tavataanko 15.8 ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän, enää ei olla nähty. Jos olet hän, aloitit välttelyn johon en tiedä syytä. Ilmeillä kerroit tunteistasi viimeisen kerran ja siitä tiesin että kaikki on ohi. Meidän välillä oli kuitenkin jotakin suurempaa, naisen vaisto ei petä. Miksi heitit tämän kaiken pois😔ja nyt olen lähtenyt, en tiedä mihin.
        Ikävä ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

8.8 ei tavattu, tavataanko 15.8 ?

Oliko sovittu tapaaminen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän, enää ei olla nähty. Jos olet hän, aloitit välttelyn johon en tiedä syytä. Ilmeillä kerroit tunteistasi viimeisen kerran ja siitä tiesin että kaikki on ohi. Meidän välillä oli kuitenkin jotakin suurempaa, naisen vaisto ei petä. Miksi heitit tämän kaiken pois😔ja nyt olen lähtenyt, en tiedä mihin.
        Ikävä ❤️

Minne tämä menee ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko sovittu tapaaminen?

Ei tietääkseni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minne tämä menee ?

Miehelle pienelle paikkakunnalle n66 t asukasta

• Anonyymi
      UUSI

Huojentavaa uskoa itseä että toisen jatkuvat loukkaukset ja satuttaminen käy raskaaksi ja se on väärin. Se ei ole normaalia käytöstä. Sääliksi käy paskiaisia.

• Anonyymi
        UUSI

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
      UUSI

Nyt loppuu molemminpuolinen välttely, eikö niin ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Kenen kanssa olet vältellyt?

• Anonyymi
      UUSI

Kysy siltä!

• Anonyymi
      UUSI

En minä ole koskaan "lähtenyt etääntymään". Häntä ei yksinkertaisesti kiinnosta. Eipä tässä siis kannata mitään odottaakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3338
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2787
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2326
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2288
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2221
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2216
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2017
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2003
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1944
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      99
      1818
    Aihe