Tiedoksi vaan 🙃
Vihaan sua todella paljon.
105
1447
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
No, jos ei voi olla rakastettu, voi sentään olla vihattu ja jos ei voi olla sitäkään, voi sentään olla halveksittu.
- AnonyymiUUSI
Halveksin ja niin vtusti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Halveksin ja niin vtusti.
Halveksippa menemään vain, ei oo keltään pois.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Halveksippa menemään vain, ei oo keltään pois.
Älä muuta ystävä netin sano, nämä palstaäijän provokaatiot on todella helppo jättää omaan arvoonsa jos on tasapainoinen ihminen kyseessä. Sivusta T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä muuta ystävä netin sano, nämä palstaäijän provokaatiot on todella helppo jättää omaan arvoonsa jos on tasapainoinen ihminen kyseessä. Sivusta T naiselta
Jahas mikään niin kovin suuri yllätys ei ollut, että mieheksiluulija/inttäjä/väittäjä on nainen. Sivusta myös
- AnonyymiUUSI
Olet kuollut minulle.
- AnonyymiUUSI
Upeaa kilvoittelua aloittaja mr wonderful
- AnonyymiUUSI
Niin minäkin. Hyväksikäyttäjät ja sellaisen yrittäjät ovat alinta saastaa.
- AnonyymiUUSI
Siis niin minäkin sinua.
- AnonyymiUUSI
Miksi ihmeessä?
- AnonyymiUUSI
Tietää kyllä. Vaikka valehtelee.
- AnonyymiUUSI
Naiselle?
- AnonyymiUUSI
"Miehelle"
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Miehelle"
Naiselta?
- AnonyymiUUSI
Kaikki koppelot ja kukotko tämän palstaäijän avauksen haluaa ns omia? T
- AnonyymiUUSI
Kiva juttu, mutta kannattaisiko vaikka vihapalstalle mennä purkamaan niitä omia tuntoja?
- AnonyymiUUSI
Äh, enää puolitoista olla rauhassa 😤 Huomenna häivyn kyllä jo aamusta. Pakko 😥
- AnonyymiUUSI
Ollaankohan törmätty samaan ällöttävään ukkoon?
- AnonyymiUUSI
Tuskin, enimmäkseen minun seurassa 24/7 😄🧐
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin, enimmäkseen minun seurassa 24/7 😄🧐
Hei miksei ihmisellä ole ihmisen statusta?? Tällaisessa. Nyt et ymmärrä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei miksei ihmisellä ole ihmisen statusta?? Tällaisessa. Nyt et ymmärrä!
Virka näyttäs viel ainaki olevan. Toivottavasti ei kauaa. ;)
-täs mä lääke - AnonyymiUUSI
Mikä siinä on elämänkoulun koville palstan tulkitsijoille sisäistää, että aloittajaäijä kirjoittelee itseinhonsa takia tavallaan itsestään ja sen ainoa ilo elämässä on luoda liiankin yksinkertaisille esim juuri tällaista olemme varmaan samassa henkilössä- draamaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Virka näyttäs viel ainaki olevan. Toivottavasti ei kauaa. ;)
-täs mä lääkeSinullekin tuli taas asiaa palstasedälle ilmeisesti johonkin ns virkaveljeen liittyen. Kyllä jeeves hoitaa homman
- AnonyymiUUSI
Sehän on mukava kuulla, että sulla on sentään joitain tunteita mua kohtaan. Koitahan pärjätä.
- AnonyymiUUSI
Onko sinulla niin kova tarve olla ns olemassa jollekin, että omit näitä palstaäijän avauksia itsellesi? Ei kovin elämänmyönteistä
- AnonyymiUUSI
Ota vuoronumero ja asetu jonoon.
Teitä palvellaan kun haalarit ovat kuivuneet 🤡- AnonyymiUUSI
Ja laastarit lämmenneet...
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja laastarit lämmenneet...
-sivustaMee hyvä ihminen kyselemään sitä fentanyylia jonnekin muualle, ei täältä irtoo
- AnonyymiUUSI
Ittekkö jouduit haalaris pesemään?
- AnonyymiUUSI
Loviisalaisten suurin Ongelma. Kuulemma.
- AnonyymiUUSI
Et voi hyvittää mies tekojasi.
- AnonyymiUUSI
Joskus voi riittää ns että lyö sen leipäläpensä kiinni ja on ihan hiljaa vaan. Sivusta rakentava ehdotus palstaäijän sensationaaliseen välispiikkiin aloituksessaan. -T
- AnonyymiUUSI
Etkä vihaa, halveksut sosiaalista maskiani jonka loin suojelemaan itseäni, vihaat performanssiani, mutta rakastat minua ihmisenä, kuten minä sinua.
Vihaan muita haukkuvaa, tunteetonta kusipäätä, jota esität, mutta rakastan sitä herkkää pikkutyttöä joka kykeni rakastaan mua, herkkänä pikkupoikana.
Ymmärrätkö, että mulla on enemmän elämänviisautta kuin sulla. Viha ei ole tunne, jota kannan sisälläni. Säälin niitä jotka vihaa, koska he yleensä vihaa peilikuvaansa, itseään ja kokee vihan jonkun kohteensa kautta, joka muistuttaa heitä itsestään, ainoa ihmimen jota vihaat olet sinä itse.- AnonyymiUUSI
Olet niin väärässä harhaisine kuvitelminesi.
- AnonyymiUUSI
Olet niin käsittämättömän pahasti sairas persoonaltasi.
- AnonyymiUUSI
En ole haukkunut ketään en varsinkaan sinua. Se on se mun kaveri, joka esiintyy minuna ja haukkuu kaikkea ja kaikkia.
- AnonyymiUUSI
Aloitus ei multa. En vihaa sua. En edes sitä sosiaalista maskia enkä performanssia. En edes ymmärrä, miksi niin olet luullut.
T. Se pikkutyttö - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet niin väärässä harhaisine kuvitelminesi.
Anna ny hyvä nainen, joka ei enää lainkaan ymmärrä lukemaansa sisältöä aloittajaäijän eläytyä tähänkin draamaan mitä ei ole
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet niin käsittämättömän pahasti sairas persoonaltasi.
Hienoa yksäri, että löydät tähän maailmaa piristävään bipolaariseen populismiisi aina jonkun piilotetun jalokiven, eli kommentin mitä spämmätä vuodesta toiseen aloittajaäijän dialogeja siteeraten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ei multa. En vihaa sua. En edes sitä sosiaalista maskia enkä performanssia. En edes ymmärrä, miksi niin olet luullut.
T. Se pikkutyttöKuinka pientä tyttöä esität tässä monologissa itsellesi, aloittajaäijä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka pientä tyttöä esität tässä monologissa itsellesi, aloittajaäijä?
Aloitus on naiselta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on naiselta.
Eli mustakuselta siis.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli mustakuselta siis.
Mustasusi ei ole nainen ja jos ja kun minua maalitat täällä lapsellinen hapsiainren niin älä ainakaan minun ilmaisuja pölli. Ätmihunter ym joka sentään kirjoittaa edes oikeasta henkilöstä saa ilmaisua lainata, mutta et sinä saasta. TT
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on naiselta.
Älä Sarvisen yksäri jaksa länkyttää, aloitus ei ole naiselta ja vaikka sinä tätä naista kuinka olet maalittanut ja valheilla varjoa langettanut, et sinä sentään niin tärkeä henkilö ole. Ja muuten samaisen äijän nainen t*pan sinut- aloitus ei ollut sinulle siltä naiselta, jota siitäkin syytit täällä nyyhkien aloitus on naiselta minulle naiselle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä Sarvisen yksäri jaksa länkyttää, aloitus ei ole naiselta ja vaikka sinä tätä naista kuinka olet maalittanut ja valheilla varjoa langettanut, et sinä sentään niin tärkeä henkilö ole. Ja muuten samaisen äijän nainen t*pan sinut- aloitus ei ollut sinulle siltä naiselta, jota siitäkin syytit täällä nyyhkien aloitus on naiselta minulle naiselle
Mutta sillä vissiin irtosi sääliä ja sympatiaa niissä kampaviineripiireissä. Äluttömien tarinallisuuksien uskominen on tietoinen oma valinta, eli ei niin optimaalinen sellainen tässä tapauksessa. Pthyi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa yksäri, että löydät tähän maailmaa piristävään bipolaariseen populismiisi aina jonkun piilotetun jalokiven, eli kommentin mitä spämmätä vuodesta toiseen aloittajaäijän dialogeja siteeraten.
Sitä innokkaammin mitä selvemmiksi käy, että asia on aivan päinvastoin kun ahkera vähän monotonisen oloinen jankuttaja väittää
- AnonyymiUUSI
joo
- AnonyymiUUSI
Jaksat käyttää energiaa vihaamiseen. Onneksi se on vaan ja ainoastaan sulta pois.
- AnonyymiUUSI
Vai niin. Pitäisi käydä joskus katsomassa ihan paikan päällä, että onko noin todella. Netissähän on helppo sanoa mitä vaan..
- AnonyymiUUSI
Haluatko täsmentää, että millanen idea sinulla on ollut taustalla kun lähdit avautumaan tähän palstaäijän avautumiseen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko täsmentää, että millanen idea sinulla on ollut taustalla kun lähdit avautumaan tähän palstaäijän avautumiseen?
Enpä viitsi. Ehkä näen e. asian joskus omin silmin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
*em. asian
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja tarkoittaako tämä esim muuta kuin jonkun taktisesti valitut kuvakaappaukset anonyymilta keskustelupalstalta? T
- AnonyymiUUSI
Oho ootkin eka. Tästä pitääkin olla otettu.
- AnonyymiUUSI
No sepäs ikävää.
- AnonyymiUUSI
Hienoa jos näin on. Itsekin olen persu.
- AnonyymiUUSI
Miksi vihaat?
- AnonyymiUUSI
Se nainen, jota vihaamalla esität ei ole persu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se nainen, jota vihaamalla esität ei ole persu.
Älä nyt pilaa vivalaisten myrkyllistä lokakampanjaa, jos ei muuta keksi niin persuudesta mitä ei ole voi selostaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt pilaa vivalaisten myrkyllistä lokakampanjaa, jos ei muuta keksi niin persuudesta mitä ei ole voi selostaa
Saattaa saada nääs uusia vähän varttuneempia kannattajia joiden lapset on lentäneet pesästä, ero tullut ja jotain uutta sisältöä täytyy kehitellä. En ois ikinä uskonut
- AnonyymiUUSI
Tiedänhän minä
🙃
🫶 - AnonyymiUUSI
Rakkaus ja viha eivät kuulu yhteen. Vaan aina toinen sulkee toisen pois.
Siis kun rakastaa ei voi vihata, kun vihaa ei voi rakastaa. - AnonyymiUUSI
Aivan sen minä olen kokenut omakohtaisesti. Tai et sinä vaan eräs nainen.
- AnonyymiUUSI
Surku vihata, olen ihana ihminen.
Etkä todellakaan ole eka. 🖤 - AnonyymiUUSI
Sulla pitää aina olla joku, jota vihaat, eikös niin? Kun yksi vihattava poistuu elämästäsi otat jonkun toisen kohteeksesi.
- AnonyymiUUSI
Ja kuka tämä sarjavihaaja on sinun päässäsi ja miten tämä kuvitelma on päähäsi muodostunut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuka tämä sarjavihaaja on sinun päässäsi ja miten tämä kuvitelma on päähäsi muodostunut?
Lisäys ehkä kaikki ei jotenkin pysty olemaan ns itsenäisesti näiden piinaavien ajatustensa kanssa joten asia on korostettava tässä muodossa sinä aina kaikkia vihaat ja
- AnonyymiUUSI
Mitä se vihaaminen tavallaan auttaa antaa vaan olla mielummi
- AnonyymiUUSI
Asioista elikä se mikä vtuttaa jossakin ihmisessä on oikeesti tosi hyvä puhua jollekin ettei ne paisu päässäsi. Sitten sen jälkeen antaa vaan olla. Kohteelle ei kannata sanoa mitään jos se ois vaan ilkeetä. Koska mitä se hyödyttää.
- AnonyymiUUSI
ihmiset vihaa tosi usein niitä ketä ne ei voi ymmärtää;)).
- AnonyymiUUSI
🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯
- AnonyymiUUSI
Ei todellakaan ole noin.Kun ei ymmärrä on hämillään.
On normaalia vihata ihmistä kuka sanoo sinulle tuhoavansa sinut. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole noin.Kun ei ymmärrä on hämillään.
On normaalia vihata ihmistä kuka sanoo sinulle tuhoavansa sinut.Mitä ihmettä onko se rikollista, laitonta tsi muuta moraalista vääryyttä olla vihainen tai sanoa tällaiselle ihmiselle tai tällaisen ihmisen ajatuksia kannattelevalle takaisin. Voi ei, sitten olen tainkut syyllistyä jo moneen rikokseen ihmisyyttä vastaan. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä onko se rikollista, laitonta tsi muuta moraalista vääryyttä olla vihainen tai sanoa tällaiselle ihmiselle tai tällaisen ihmisen ajatuksia kannattelevalle takaisin. Voi ei, sitten olen tainkut syyllistyä jo moneen rikokseen ihmisyyttä vastaan. Sivusta
Hienoa Viinerit
- AnonyymiUUSI
Onpa kyllä aivan järkyttävää herätä aamulla ja törmätä tällaiseen henkilöön menevään tekstiin. Täytyypä lähteä tästä vouhottaminen muille, että kääk onpa joku henkilö x toksinen ja jankuttaa tästä aivan kaikille jotka jaksaa kuunnella
- AnonyymiUUSI
Vouhottamaan* se on nääs minun elämäntyyli ja siitä saa kätevästi juonittua ns aivan kaikkia koskevan asian, yolo
- AnonyymiUUSI
Ööööö 😵 🤡 🙃 💩.
- AnonyymiUUSI
Se on oma paha olosi, ei kenenkään muun.
- AnonyymiUUSI
Kuinka monta kommenttia olet jo tähän mennessä kirjoitellut tähän palstaäijän avaukseen teennäisen huolettomana, mutta selvästi suivaantuneena? Kamalaa, netissä oli kirjoitus ja minä siitä niin mieleni pahoitin🥱 T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta kommenttia olet jo tähän mennessä kirjoitellut tähän palstaäijän avaukseen teennäisen huolettomana, mutta selvästi suivaantuneena? Kamalaa, netissä oli kirjoitus ja minä siitä niin mieleni pahoitin🥱 T naiselta
Sinusta puhumattakaan. Joku sinuakin ajaa tällaiseen kommunikointiin. Ei tervettä minusta. Missä on itsekritiikki 🫣
- AnonyymiUUSI
Prinsessasta on tehty elokuva. Se kertoo mielisairaudesta. Vois olla hyvä opetusvideo käärmeelle. Kuvittelemalla ei tätä elämää eletä. Sen kun opit niin et tarvitse enää hoitoa.
- AnonyymiUUSI
Ei tämä sinunkaan tuhkimotarina kovin hääviltä vaikuta kun kuvittelet marttyyrimsisesti jonkun kirjoittelevan juuri sinulle ja teet näistä palstaäijän jonninjoutavista aloituksista numeroa. Onko tälle joka aloitukseen maalittamallasi henkilöllä jotain syytä vihata sinua kun noin kovasti epäilet jonkun kirjoittavan sinulle? Mistä se voisi johtua, saattaisikin ajatuksen taustalla olla sinun skeemasi esim tähän keskustelupalstaan liittyen? Miten ne nääs sanoo ei savua ilman tulta. Metafora on riski tietysti, mutta EVVK
- AnonyymiUUSI
Tämä selvä m-mies. Yritä päästä yli tuosta kateudesta ja katkeruudesta.
- AnonyymiUUSI
Hänellä ei ole mitään syytä kadehtia sinua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä ei ole mitään syytä kadehtia sinua.
Aloitus todistaa juuri kadehtimisen, miksi muuten vihata lähes tuntematonta ihmistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus todistaa juuri kadehtimisen, miksi muuten vihata lähes tuntematonta ihmistä.
Jos se on vaikka toiminut hyvin kyseenalaisesti? Ahdistellut tms?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos se on vaikka toiminut hyvin kyseenalaisesti? Ahdistellut tms?
Niin jos on noin päin, niin sitten voisi ymmärtää paremmin, mutta jos on väärin päin, että ahdistellaan ja samalla vihataan, se menee yli hilseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin jos on noin päin, niin sitten voisi ymmärtää paremmin, mutta jos on väärin päin, että ahdistellaan ja samalla vihataan, se menee yli hilseen.
Sanotko, että m-mies on ahdistellut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies on ahdistellut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies on ahdistellut.
Ketä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies on ahdistellut.
Eikös ahdistelija ole se L-mies?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketä?
Toista miestä ja silti vihaa, loogisesti siis väärin päin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka mies on ahdistellut toista miestä? Palstallako? :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä taas olet ahdistellut naista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla todella niin pieni elämä, että teet utopistisia päätelmiä sitä mukaa kun palstaäijä eli aloittaja tusaa lisää nimikirjaimia palstalle ja tunnistelet näitä omasta mielestäsi keskeisiä henkilöitä? Taidat olla terapian tarpeessa. T naiselta tämä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla todella niin pieni elämä, että teet utopistisia päätelmiä sitä mukaa kun palstaäijä eli aloittaja tusaa lisää nimikirjaimia palstalle ja tunnistelet näitä omasta mielestäsi keskeisiä henkilöitä? Taidat olla terapian tarpeessa. T naiselta tämä
Ja huom merkille on pistetty tämä joka vokaalista ja konsonantista vouhotus, ei niinkään pitkän linjan päättelyketjuja että kuka on heppu a tai b ja niin edelleen
- AnonyymiUUSI
4 poistettua viestiä jo paitsi tämä koko ketju, joka kuuluisi enemmän vihapalstalle, kuin tänne.
- AnonyymiUUSI
höpötystä.
- AnonyymiUUSI
Jaa-a niin kaikki muutkin kerro jtn uutta 😆
- AnonyymiUUSI
Vihan taustalla on aina joku suurempi tunne-
rakkaus ❤️- AnonyymiUUSI
Tai ällötys.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai ällötys.
Ällötys ja kuvotus on varmaan lähempänä toisiaan.
- AnonyymiUUSI
Meinaatko että rakastan esim.rattijuoppoa kuka on tappanut lapseni?Äly hoi.
- AnonyymiUUSI
Vihaisin minäkin jos joku tietäisi minulla olevan muitakin kumppaneita kuin vain se yksi.Yrittäisin semmosen muiluttaa tai jopa ....
...kyseessä salaiset muut.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442897Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202097- 1152045
- 621974