Vihaan sua todella paljon.

Anonyymi-ap

Tiedoksi vaan 🙃

105

1447

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

No, jos ei voi olla rakastettu, voi sentään olla vihattu ja jos ei voi olla sitäkään, voi sentään olla halveksittu.

• Anonyymi
        UUSI

Halveksin ja niin vtusti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Halveksin ja niin vtusti.

Halveksippa menemään vain, ei oo keltään pois.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Halveksippa menemään vain, ei oo keltään pois.

Älä muuta ystävä netin sano, nämä palstaäijän provokaatiot on todella helppo jättää omaan arvoonsa jos on tasapainoinen ihminen kyseessä. Sivusta T naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä muuta ystävä netin sano, nämä palstaäijän provokaatiot on todella helppo jättää omaan arvoonsa jos on tasapainoinen ihminen kyseessä. Sivusta T naiselta

Jahas mikään niin kovin suuri yllätys ei ollut, että mieheksiluulija/inttäjä/väittäjä on nainen. Sivusta myös

• Anonyymi
      UUSI

Olet kuollut minulle.

• Anonyymi
        UUSI

Upeaa kilvoittelua aloittaja mr wonderful

• Anonyymi
      UUSI

Niin minäkin. Hyväksikäyttäjät ja sellaisen yrittäjät ovat alinta saastaa.

• Anonyymi
        UUSI

Siis niin minäkin sinua.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi ihmeessä?

• Anonyymi
        UUSI

Tietää kyllä. Vaikka valehtelee.

• Anonyymi
      UUSI

Naiselle?

• Anonyymi
        UUSI

"Miehelle"

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Miehelle"

Naiselta?

• Anonyymi
        UUSI

Kaikki koppelot ja kukotko tämän palstaäijän avauksen haluaa ns omia? T

• Anonyymi
      UUSI

Kiva juttu, mutta kannattaisiko vaikka vihapalstalle mennä purkamaan niitä omia tuntoja?

• Anonyymi
      UUSI

Äh, enää puolitoista olla rauhassa 😤 Huomenna häivyn kyllä jo aamusta. Pakko 😥

• Anonyymi
      UUSI

Ollaankohan törmätty samaan ällöttävään ukkoon?

• Anonyymi
        UUSI

Tuskin, enimmäkseen minun seurassa 24/7 😄🧐

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin, enimmäkseen minun seurassa 24/7 😄🧐

Hei miksei ihmisellä ole ihmisen statusta?? Tällaisessa. Nyt et ymmärrä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hei miksei ihmisellä ole ihmisen statusta?? Tällaisessa. Nyt et ymmärrä!

Virka näyttäs viel ainaki olevan. Toivottavasti ei kauaa. ;)
        -täs mä lääke

• Anonyymi
        UUSI

Mikä siinä on elämänkoulun koville palstan tulkitsijoille sisäistää, että aloittajaäijä kirjoittelee itseinhonsa takia tavallaan itsestään ja sen ainoa ilo elämässä on luoda liiankin yksinkertaisille esim juuri tällaista olemme varmaan samassa henkilössä- draamaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Virka näyttäs viel ainaki olevan. Toivottavasti ei kauaa. ;)
        -täs mä lääke

Sinullekin tuli taas asiaa palstasedälle ilmeisesti johonkin ns virkaveljeen liittyen. Kyllä jeeves hoitaa homman

• Anonyymi
      UUSI

Sehän on mukava kuulla, että sulla on sentään joitain tunteita mua kohtaan. Koitahan pärjätä.

• Anonyymi
        UUSI

Onko sinulla niin kova tarve olla ns olemassa jollekin, että omit näitä palstaäijän avauksia itsellesi? Ei kovin elämänmyönteistä

• Anonyymi
      UUSI

Ota vuoronumero ja asetu jonoon.
      Teitä palvellaan kun haalarit ovat kuivuneet 🤡

• Anonyymi
        UUSI

Ja laastarit lämmenneet...
        -sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja laastarit lämmenneet...
        -sivusta

Mee hyvä ihminen kyselemään sitä fentanyylia jonnekin muualle, ei täältä irtoo

• Anonyymi
        UUSI

Ittekkö jouduit haalaris pesemään?

• Anonyymi
      UUSI

Loviisalaisten suurin Ongelma. Kuulemma.

• Anonyymi
      UUSI

Et voi hyvittää mies tekojasi.

• Anonyymi
        UUSI

Joskus voi riittää ns että lyö sen leipäläpensä kiinni ja on ihan hiljaa vaan. Sivusta rakentava ehdotus palstaäijän sensationaaliseen välispiikkiin aloituksessaan. -T

• Anonyymi
      UUSI

Etkä vihaa, halveksut sosiaalista maskiani jonka loin suojelemaan itseäni, vihaat performanssiani, mutta rakastat minua ihmisenä, kuten minä sinua.

Vihaan muita haukkuvaa, tunteetonta kusipäätä, jota esität, mutta rakastan sitä herkkää pikkutyttöä joka kykeni rakastaan mua, herkkänä pikkupoikana.

Ymmärrätkö, että mulla on enemmän elämänviisautta kuin sulla. Viha ei ole tunne, jota kannan sisälläni. Säälin niitä jotka vihaa, koska he yleensä vihaa peilikuvaansa, itseään ja kokee vihan jonkun kohteensa kautta, joka muistuttaa heitä itsestään, ainoa ihmimen jota vihaat olet sinä itse.

• Anonyymi
        UUSI

Olet niin väärässä harhaisine kuvitelminesi.

• Anonyymi
        UUSI

Olet niin käsittämättömän pahasti sairas persoonaltasi.

• Anonyymi
        UUSI

En ole haukkunut ketään en varsinkaan sinua. Se on se mun kaveri, joka esiintyy minuna ja haukkuu kaikkea ja kaikkia.

• Anonyymi
        UUSI

Aloitus ei multa. En vihaa sua. En edes sitä sosiaalista maskia enkä performanssia. En edes ymmärrä, miksi niin olet luullut.
        T. Se pikkutyttö

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet niin väärässä harhaisine kuvitelminesi.

Anna ny hyvä nainen, joka ei enää lainkaan ymmärrä lukemaansa sisältöä aloittajaäijän eläytyä tähänkin draamaan mitä ei ole

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet niin käsittämättömän pahasti sairas persoonaltasi.

Hienoa yksäri, että löydät tähän maailmaa piristävään bipolaariseen populismiisi aina jonkun piilotetun jalokiven, eli kommentin mitä spämmätä vuodesta toiseen aloittajaäijän dialogeja siteeraten.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus ei multa. En vihaa sua. En edes sitä sosiaalista maskia enkä performanssia. En edes ymmärrä, miksi niin olet luullut.
        T. Se pikkutyttö

Kuinka pientä tyttöä esität tässä monologissa itsellesi, aloittajaäijä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka pientä tyttöä esität tässä monologissa itsellesi, aloittajaäijä?

Aloitus on naiselta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on naiselta.

Eli mustakuselta siis.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli mustakuselta siis.

Mustasusi ei ole nainen ja jos ja kun minua maalitat täällä lapsellinen hapsiainren niin älä ainakaan minun ilmaisuja pölli. Ätmihunter ym joka sentään kirjoittaa edes oikeasta henkilöstä saa ilmaisua lainata, mutta et sinä saasta. TT

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on naiselta.

Älä Sarvisen yksäri jaksa länkyttää, aloitus ei ole naiselta ja vaikka sinä tätä naista kuinka olet maalittanut ja valheilla varjoa langettanut, et sinä sentään niin tärkeä henkilö ole. Ja muuten samaisen äijän nainen t*pan sinut- aloitus ei ollut sinulle siltä naiselta, jota siitäkin syytit täällä nyyhkien aloitus on naiselta minulle naiselle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä Sarvisen yksäri jaksa länkyttää, aloitus ei ole naiselta ja vaikka sinä tätä naista kuinka olet maalittanut ja valheilla varjoa langettanut, et sinä sentään niin tärkeä henkilö ole. Ja muuten samaisen äijän nainen t*pan sinut- aloitus ei ollut sinulle siltä naiselta, jota siitäkin syytit täällä nyyhkien aloitus on naiselta minulle naiselle

Mutta sillä vissiin irtosi sääliä ja sympatiaa niissä kampaviineripiireissä. Äluttömien tarinallisuuksien uskominen on tietoinen oma valinta, eli ei niin optimaalinen sellainen tässä tapauksessa. Pthyi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa yksäri, että löydät tähän maailmaa piristävään bipolaariseen populismiisi aina jonkun piilotetun jalokiven, eli kommentin mitä spämmätä vuodesta toiseen aloittajaäijän dialogeja siteeraten.

Sitä innokkaammin mitä selvemmiksi käy, että asia on aivan päinvastoin kun ahkera vähän monotonisen oloinen jankuttaja väittää

• Anonyymi
      UUSI

joo

• Anonyymi
      UUSI

Jaksat käyttää energiaa vihaamiseen. Onneksi se on vaan ja ainoastaan sulta pois.

• Anonyymi
      UUSI

Vai niin. Pitäisi käydä joskus katsomassa ihan paikan päällä, että onko noin todella. Netissähän on helppo sanoa mitä vaan..

• Anonyymi
        UUSI

Haluatko täsmentää, että millanen idea sinulla on ollut taustalla kun lähdit avautumaan tähän palstaäijän avautumiseen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko täsmentää, että millanen idea sinulla on ollut taustalla kun lähdit avautumaan tähän palstaäijän avautumiseen?

Enpä viitsi. Ehkä näen e. asian joskus omin silmin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

*em. asian

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tarkoittaako tämä esim muuta kuin jonkun taktisesti valitut kuvakaappaukset anonyymilta keskustelupalstalta? T

• Anonyymi
      UUSI

Oho ootkin eka. Tästä pitääkin olla otettu.

• Anonyymi
      UUSI

No sepäs ikävää.

• Anonyymi
      UUSI

Hienoa jos näin on. Itsekin olen persu.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi vihaat?

• Anonyymi
        UUSI

Se nainen, jota vihaamalla esität ei ole persu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se nainen, jota vihaamalla esität ei ole persu.

Älä nyt pilaa vivalaisten myrkyllistä lokakampanjaa, jos ei muuta keksi niin persuudesta mitä ei ole voi selostaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt pilaa vivalaisten myrkyllistä lokakampanjaa, jos ei muuta keksi niin persuudesta mitä ei ole voi selostaa

Saattaa saada nääs uusia vähän varttuneempia kannattajia joiden lapset on lentäneet pesästä, ero tullut ja jotain uutta sisältöä täytyy kehitellä. En ois ikinä uskonut

• Anonyymi
      UUSI

Tiedänhän minä
      🙃
      🫶

• Anonyymi
      UUSI

Rakkaus ja viha eivät kuulu yhteen. Vaan aina toinen sulkee toisen pois.
      Siis kun rakastaa ei voi vihata, kun vihaa ei voi rakastaa.

• Anonyymi
      UUSI

Aivan sen minä olen kokenut omakohtaisesti. Tai et sinä vaan eräs nainen.

• Anonyymi
      UUSI

Surku vihata, olen ihana ihminen.
      Etkä todellakaan ole eka. 🖤

• Anonyymi
      UUSI

Sulla pitää aina olla joku, jota vihaat, eikös niin? Kun yksi vihattava poistuu elämästäsi otat jonkun toisen kohteeksesi.

• Anonyymi
        UUSI

Ja kuka tämä sarjavihaaja on sinun päässäsi ja miten tämä kuvitelma on päähäsi muodostunut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuka tämä sarjavihaaja on sinun päässäsi ja miten tämä kuvitelma on päähäsi muodostunut?

Lisäys ehkä kaikki ei jotenkin pysty olemaan ns itsenäisesti näiden piinaavien ajatustensa kanssa joten asia on korostettava tässä muodossa sinä aina kaikkia vihaat ja

• Anonyymi
      UUSI

Mitä se vihaaminen tavallaan auttaa antaa vaan olla mielummi

• Anonyymi
      UUSI

Asioista elikä se mikä vtuttaa jossakin ihmisessä on oikeesti tosi hyvä puhua jollekin ettei ne paisu päässäsi. Sitten sen jälkeen antaa vaan olla. Kohteelle ei kannata sanoa mitään jos se ois vaan ilkeetä. Koska mitä se hyödyttää.

• Anonyymi
      UUSI

ihmiset vihaa tosi usein niitä ketä ne ei voi ymmärtää;)).

• Anonyymi
        UUSI

🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯

• Anonyymi
        UUSI

Ei todellakaan ole noin.Kun ei ymmärrä on hämillään.
        On normaalia vihata ihmistä kuka sanoo sinulle tuhoavansa sinut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan ole noin.Kun ei ymmärrä on hämillään.
        On normaalia vihata ihmistä kuka sanoo sinulle tuhoavansa sinut.

Mitä ihmettä onko se rikollista, laitonta tsi muuta moraalista vääryyttä olla vihainen tai sanoa tällaiselle ihmiselle tai tällaisen ihmisen ajatuksia kannattelevalle takaisin. Voi ei, sitten olen tainkut syyllistyä jo moneen rikokseen ihmisyyttä vastaan. Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä onko se rikollista, laitonta tsi muuta moraalista vääryyttä olla vihainen tai sanoa tällaiselle ihmiselle tai tällaisen ihmisen ajatuksia kannattelevalle takaisin. Voi ei, sitten olen tainkut syyllistyä jo moneen rikokseen ihmisyyttä vastaan. Sivusta

Hienoa Viinerit

• Anonyymi
      UUSI

Onpa kyllä aivan järkyttävää herätä aamulla ja törmätä tällaiseen henkilöön menevään tekstiin. Täytyypä lähteä tästä vouhottaminen muille, että kääk onpa joku henkilö x toksinen ja jankuttaa tästä aivan kaikille jotka jaksaa kuunnella

• Anonyymi
        UUSI

Vouhottamaan* se on nääs minun elämäntyyli ja siitä saa kätevästi juonittua ns aivan kaikkia koskevan asian, yolo

• Anonyymi
      UUSI

Ööööö 😵 🤡 🙃 💩.

• Anonyymi
      UUSI

Se on oma paha olosi, ei kenenkään muun.

• Anonyymi
        UUSI

Kuinka monta kommenttia olet jo tähän mennessä kirjoitellut tähän palstaäijän avaukseen teennäisen huolettomana, mutta selvästi suivaantuneena? Kamalaa, netissä oli kirjoitus ja minä siitä niin mieleni pahoitin🥱 T naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka monta kommenttia olet jo tähän mennessä kirjoitellut tähän palstaäijän avaukseen teennäisen huolettomana, mutta selvästi suivaantuneena? Kamalaa, netissä oli kirjoitus ja minä siitä niin mieleni pahoitin🥱 T naiselta

Sinusta puhumattakaan. Joku sinuakin ajaa tällaiseen kommunikointiin. Ei tervettä minusta. Missä on itsekritiikki 🫣

• Anonyymi
      UUSI

Prinsessasta on tehty elokuva. Se kertoo mielisairaudesta. Vois olla hyvä opetusvideo käärmeelle. Kuvittelemalla ei tätä elämää eletä. Sen kun opit niin et tarvitse enää hoitoa.

• Anonyymi
        UUSI

Ei tämä sinunkaan tuhkimotarina kovin hääviltä vaikuta kun kuvittelet marttyyrimsisesti jonkun kirjoittelevan juuri sinulle ja teet näistä palstaäijän jonninjoutavista aloituksista numeroa. Onko tälle joka aloitukseen maalittamallasi henkilöllä jotain syytä vihata sinua kun noin kovasti epäilet jonkun kirjoittavan sinulle? Mistä se voisi johtua, saattaisikin ajatuksen taustalla olla sinun skeemasi esim tähän keskustelupalstaan liittyen? Miten ne nääs sanoo ei savua ilman tulta. Metafora on riski tietysti, mutta EVVK

• Anonyymi
      UUSI

Tämä selvä m-mies. Yritä päästä yli tuosta kateudesta ja katkeruudesta.

• Anonyymi
        UUSI

Hänellä ei ole mitään syytä kadehtia sinua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä ei ole mitään syytä kadehtia sinua.

Aloitus todistaa juuri kadehtimisen, miksi muuten vihata lähes tuntematonta ihmistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus todistaa juuri kadehtimisen, miksi muuten vihata lähes tuntematonta ihmistä.

Jos se on vaikka toiminut hyvin kyseenalaisesti? Ahdistellut tms?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se on vaikka toiminut hyvin kyseenalaisesti? Ahdistellut tms?

Niin jos on noin päin, niin sitten voisi ymmärtää paremmin, mutta jos on väärin päin, että ahdistellaan ja samalla vihataan, se menee yli hilseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jos on noin päin, niin sitten voisi ymmärtää paremmin, mutta jos on väärin päin, että ahdistellaan ja samalla vihataan, se menee yli hilseen.

Sanotko, että m-mies on ahdistellut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mies on ahdistellut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mies on ahdistellut.

Ketä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mies on ahdistellut.

Eikös ahdistelija ole se L-mies?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä?

Toista miestä ja silti vihaa, loogisesti siis väärin päin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka mies on ahdistellut toista miestä? Palstallako? :D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä taas olet ahdistellut naista?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla todella niin pieni elämä, että teet utopistisia päätelmiä sitä mukaa kun palstaäijä eli aloittaja tusaa lisää nimikirjaimia palstalle ja tunnistelet näitä omasta mielestäsi keskeisiä henkilöitä? Taidat olla terapian tarpeessa. T naiselta tämä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla todella niin pieni elämä, että teet utopistisia päätelmiä sitä mukaa kun palstaäijä eli aloittaja tusaa lisää nimikirjaimia palstalle ja tunnistelet näitä omasta mielestäsi keskeisiä henkilöitä? Taidat olla terapian tarpeessa. T naiselta tämä

Ja huom merkille on pistetty tämä joka vokaalista ja konsonantista vouhotus, ei niinkään pitkän linjan päättelyketjuja että kuka on heppu a tai b ja niin edelleen

• Anonyymi
      UUSI

4 poistettua viestiä jo paitsi tämä koko ketju, joka kuuluisi enemmän vihapalstalle, kuin tänne.

• Anonyymi
      UUSI

höpötystä.

• Anonyymi
      UUSI

Jaa-a niin kaikki muutkin kerro jtn uutta 😆

• Anonyymi
      UUSI

Vihan taustalla on aina joku suurempi tunne-
      rakkaus ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Tai ällötys.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tai ällötys.

Ällötys ja kuvotus on varmaan lähempänä toisiaan.

• Anonyymi
        UUSI

Meinaatko että rakastan esim.rattijuoppoa kuka on tappanut lapseni?Äly hoi.

• Anonyymi
      UUSI

Vihaisin minäkin jos joku tietäisi minulla olevan muitakin kumppaneita kuin vain se yksi.Yrittäisin semmosen muiluttaa tai jopa ....
      ...kyseessä salaiset muut.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      92
      3528
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2897
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2386
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2328
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2281
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2256
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2143
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2097
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      2045
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1974
    Aihe