Taitaa olla viime syksynä Helsinkiin perustettu kiinteistönvälittäjä. Onko kenelläkään kokemuksia, hyviä tai huonoja?
Onko kokemuksia hskv:n toiminnasta?
29
2130
Vastaukset
- JaninaM
Minulla on kyllä ihan erilaisia kokemuksia tästä firmasta, kaikki sujui ok.
Asunto myytiin nopeasti ja hyvä hinta saatiin. Sähköiset tarjoukset nopeuttivat
kaupankäyntiä, hieno systeemi! Omasta puolestani suosittelen! - kokemuksia-muilla
Hei sinä kenen viesti on poistettu voitko kirjoittaa sen uudelleen niin et se ei ole solvaava vaan ihan et miten asiat sulla sujui. Olis kiva kuulla kun ite mietin et uskaltaako antaa noin pienelle firmalle välitykseen. Olis kuitenkin edullinen..
- ville46
Viesti vissiin poistettiin kun lipsahti pari v-sanaa kun eivät suostuneet ottamaan espoon kolmiotani myyntiin kuin itse näytöllä. Minä en oikein usko tohon itsenäyttösysteemiin. Kyllä välittäjän pitää esitellä asunto.
- Aam56
Siis mikä itsenäyttö????
- HämähäkkiEva
Esittelet itse asuntosi, ja välittäjä hoitaa paperityöt. Espoossa täytyy esitellä itse koska välittäjä kulkee julkisilla. En suosittele vaikka onkin edullinen, halvalla ei saa hyvää.
- PäivikkiS1
Tiedoksi: perättömien herjausviestien kirjoittaminen ja valheellisten tietojen levittäminen on lain vastaista josta joutuu rikosoikeudelliseen vastuuseen. Keskustelupalstoille lähetetyt viestit eivät ole anonyymejä vaan kirjoittajan henkilöllisyys voidaan selvittää ip osoitteiden avulla.
Rikoslaki 24:10 § - Ruotsalainenmalli
Aam56 kirjoitti:
Siis mikä itsenäyttö????
Tämä itsenäyttö on ollut käytössä esim Ruotsissa (Hemverket,Privatmäklaren) ,
Kanadassa, Englannissa ym. jo vuosia.
Uusi hyvin toimiva systeemi Suomessa, myyjälle kuuluu ainoastaan asunnon esittely, välitysfirmalle valokuvaus, ilmoitukset, ostotarjousneuvottelut , kauppa yms. normaalit
Fiksut ihmiset säästävät paljon rahaa myynti tehostuu kun yksityisnäyttöjä voi
pitää niin usein kuin haluaa ja ostajille kertoa katu-uskottavasti alueesta - Kiitosvaan
Meillä oli heillä normaalilla tavalla myynnissä Kalliossa, ok, ei mitään negatiivista
sanottavaa - Aam56
Hyvä että joku tuo uusia ideoita. En ole asuntokaupassa nähnyt muuta "uutta" kuin videot
- NoHuhHuh-
Miksi ketjuun on lisätty lakipykäliä, yritetäänkö pelotella ettei kokemuksista saisi muka keskustella? Huhhuh
- EntinenVälittäjä
Onkohan kellään mitään muita uusia ideoita kuin tämä ja videot, voisi olla joku itsemyyjän apuväline. Digitalisoitu ostotarjous ja vastaus? Luulisi nykyään olevan
mahdollista kun on jo sähköiset allekirjoitukset.Sitten pankeissa kauppakirjat ja rahansiirrot. Välittäjiltä vain arviot millä hinnalla voisi myydä, heillä kuitenkin kokemusta siitä - Justus899
Asuin Lontoossa muutaman vuoden ja siellä on paljon halpisfirmoja jotka lähinnä
avustaa myyjää, hoitaa ilmoitukset, ehkä hoitavat ostotarjoukset. Kauppakirjat tekee Englannissa aina lakimies. Kevyempi systeemi siis, mutta käytetään paljon. - OnhanSeTapaTämäkin
NoHuhHuh- kirjoitti:
Miksi ketjuun on lisätty lakipykäliä, yritetäänkö pelotella ettei kokemuksista saisi muka keskustella? Huhhuh
Taitaa välittäjä yrittää vaientaa kommentoijat?
- lakimiespalvelut
Ainakin tämä http://www.etuovi.com/myy-asunto-itse
- kaupanteko
Ja tunnukset tänne http://avain.etuovi.com/asuntokaupan-jarjestelmat/kivi-kiinteistonvalitysjarjestelma.html
- PahastiPettynyt
Ei voi tosiaankaan suositella tätä välittäjää! Taitaa muutenkin tässä ketjussa olla nämä suosittelijat ja puolustelijat yhden ja saman näppiksen takana.
- Hämmästynyt
Mikä teillä meni vikaan myynnissä?
- NytKaikenNähnyt
Kaikki meni, miettikää rauhassa ennen kuin päädytte tähän. Tästä ei saa rahalle vastinetta, pelkästään pahan mielen.
- Taassama
Joo, aamuöisin näyttää liikkuvan aika monella areenalla. Siitä tunnistaa.
Vähän ikävää jos keskustelu olisi muuten asiallista, oli kai joskus omalla
nimellään - envoisuositella
Myös meillä tosi huonoja kokemuksia. Saimme kuunnella puhelimen huutamista, emme saaneet vastauksia myyntiin ja tarjouskyselyihin liittyviin kysymyksiimme, numerollisesta numerosta tehdyt soittomme blokattiin kun yritimme järjestää hyväksytyn tarjouksen jälkeen kaupantekoa mahdollisimman pian (uskomatonta kyllä, kaverin ehdotuksesta kokeilin soittaa tuntemattomasta numerosta ja heti vastattiin). Voisinkin todeta että saimme onneksi kaupat tehtyä. Välittäjästä huolimatta, ei missään nimessä hänen ansiostaan. Huh, en voi suositella kenellekkään.
- asunnonvaihtaja
Täällä on aivan väärät ihmiset olleet valitettavasti hskv:n asiakkaina. Älkää säästäkö jos ette siihen pysty vaan menkää isojen mukana ja maksakaa pyydetty hinta. Myin heidän kauttaan oman asuntoni parissa viikossa sillä hinnalla minkä halusin, näyttämällä kämpän itse. Jos joku tässä toimintamallissa tökkii niin menkää muualle älkääkä nyt ihmeessä itkekö täällä :D uskomatonta
- Miesvantaalla
6pv oli kämppä myynnissä ja sain lähes pyyntihinnal eilen klousattua.
- Anonyymi
Kannattaa ehdottomasti välttää ja varoa HSKV:ta!
Tässä pari tuoretta kokemusta:
1. Välittäjä kehotti tylyyn sävyyn meitä ostajina selvittämään itse taloyhtiön tilanteeseen liittyviä asioita
2. Kertoi avoimesti kaikille asunnosta kiinnostuneille mitä euromääräisiä tarjouksia muut ovat samasta asunnosta tehneet, eli kävi siekailematta tarjouskauppaa, vaikka tämä ei ollut kaupan muoto.
3. Antoi virheellistä tietoa kaupan muodosta, sekä asunnon yksityiskohdista
4. Yritti kalastella tarkkaa tarjoushintaa ennen tarjouksemme jättämistä, että olisi voinut antaa tiedot muille tarjoajille
5. Ja sokerina pohjalla jätti kuitenkin kertomatta että on saanut toisen sitovan tarjouksen, vaikka erikseen sovimme että hän pitää ajan tasalla miten tilanne etenee. Eli ei vaivautunut kuitenkaan saamaan asunnosta parasta mahdollista hintaa.
Kaiken kaikkiaan äärimmäisen epäammattimaista kiinteistönvälitystä, josta jää huono maku ja varmasti heikompi kauppahinta asunnon myyjälle.- Anonyymi
Kannattaa tuosta kohdan 5 informoida asuntonsa myyntiin antanutta. Hän voi valittaa välittäjän toiminnasta AVI:n, samoin te. Suosittelenkin niin tekemään jottei enää jatka asiatonta toimintaansa.
- Anonyymi
Ostajan roolissa kommentoin.
Siis todella epäammattimainen välittäjä, koitin kysellä juttuja asunnosta, mutta mihinkään en saanut kunnollista vastausta. Eikä edes tarjoutunut ottamaan selvää ja palaamaan asiaan myöhemmin.
Olemme ostaneet useamman asunnon eli on kokemusta asuntokaupoista, ja ei ole ikinä tullut kyllä tällaista välittäjää vastaan, josta oikein huokuu se, ettei kiinnosta tehdä duunia! Ihan uskomatonta! Ei voi suositella ja v*tuttaa suorastaan hänen kauttaan yrittää asioita hoitaa.- Anonyymi
Meillä täysin samanlainen kokemus tästä naisesta! Todella välinpitämättömän oloinen ja ei vastaa puheluihin eikä sähköposteihin! Uskomatonta, ettei maksavat asiakkaat kiinnosta häntä
Ei voi suositella.
- Anonyymi
Tosi hyvä palvelu! Kaupat tuli nopeasti ja laadukkaasti ja ystävällisesti :)
- Anonyymi
Ei todellakaan voi suositella, ei vastaa puhelimeen eikä soita takaisin. Näyttöjä muka pitää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2063180- 1202053
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611682Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1891627- 1731540
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1841442- 521288
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751241- 591218
- 1191131