Omien jouto tavaroitten halpa myymäläksi..Ei joppareitten TUKKU myymäläksi.Nämä kroonisesti ahneet jopparit ovat valloittaneet tämänkin Hyvän idean ja pilanneet sen.
KIRPPIKSET alun perin on tarkoitetu...
16
187
Vastaukset
- kirppisluuha
Monilla kirppareilla suurin osa pöydistä näitä vakimyyjien paikkoja esim. Lahdessa Hennalan kirpparilla. No saahan yrittäjä näiltä rahaa, mutta kyllä se pikkuhiljaa kirpparin maineen pilaa jos pöydät ei vaihdu ja samat naamat kyttää siellä tavaroita ostaakseen niitä omiin pöytiinsä. Aika moni varmasti siirtyy pikkuhiljaa muille kirppareille ja myymään ja ostamaan tavaraa esim. facebookin kirppareilla.
- seitsemänt
sama mummo kiertää koko ajan..
- neljätoist
Tässäkin asiassa nähdään.Miten ahneet valloittaa kaikki,kaikki.kaikki.
- haraka
jopari = taraka
- Popppari
Mikä tää täti on joka täällä kirjottaa satoja viestejä joppareita yms. vastaan? Keskity omaan kaupantekoon eikä muiden kyttäämiseen. On aivan sama, kuka multa tavaran ostaa, kunhan maksaa pyydetyn hinnan. Joppari tai poppari. Ja viereisellä pöydällä saa olla sama vakijopparikaveri vaikka miljoona vuotta samoine kalliine tavaroineen. Ei se mua haittaa, päinvastoin: tuollainen väsähtänyt ahne vakimyyjä tuo mulle asiakkaita. Taitaa olla ite joku roikkuja-joppari tämä kirjoittaja-häirikkö-täti.
- kjouyg
Entäs jos se onkin setä...
- ei.jaksa.enään.kierrellä
Jopparit pilaavat koko kirppiksen idean. Nykyään kun ihmisiä on niin paljon työttömänä ja persaukisina muutenkin, niin jobbarien määrä on kasvanut syöväksi asti.
Lähtenyt täysin maku kirppishommista sekä myyjänä että ostajana, oikeastaan jo vuosia sitten ja tilanne vain pahenee pahenemistaan.
Tämäkin sikailu kääntyy vain itseään vastaan, ja lopulta kohta ei kirppiksiä ole ollenkaan.- ostajamyyjä
Aivan samaa mieltä. Tuntuu,ettei nykyään tee mitään kivoja edullisia löytöjä kun kaikki ns.paremmat tavarat on jobbarien pöydillä ja periaatteessa en heiltä mitään osta ,sillä en halua kannattaa harmaata taloutta ja sitähän heidän toimintansa on. Heille en myöskään halua mitään myydä.
- Niinnäh
Huonommaksi on mennyt kokoajan,ei tule paljoa enää käytyä jobbareiden takia.
- kolkytkak
Ei tarvitse kytätätä,joppareita,joka päiväinen ilmestys,ihan kyttäämättä.Olis ilo läydä joskus kirppiksillä.Että aina sama joppari luuhaa.
- VIISIIII
Näinhän se on,nämä ruoka jonotkin.Kyllä siellä on jonossa ,joille ei ilmainen ruoka ole tarkoitettu.Ahneet tunkee nokkansa ,ahneus on krooninen sairaus.Kyllä nämä ahneet jopparitkin selittelevät,puolustavat ahneuttaan,vaikka millä konstilla.PILAAVAT HYVÄN TARKOITUKSEN.
- YHDEKSÄNTT
Joppareita Ei kaivata,eikä toivota yhdellekkään kirppikselle,Eikä missään..kukaan ei pidä kähmijistä.ihan itse ,ovat itselleen maineensa ansainneet.HÄIRIÖKSI .
- fdgfhsfgh
Suomessakin voitaisiin ottaa käyttöön normaali kirppisidea, eli kirppis voisi olla jatkuvasti tai vaikka viikonloppuisin auki oleva paikka sisätiloissa, tai vaikka jossain parkkipaikalle järjestetty myyntialue, jossa kukin voi tulla myymään tavaroitaan autostaan tai sen viereen pystytetyltä myyntipöydältä. Päivämaksun pitäisi olla hyvin kohtuullinen.
Tai sitten se toisen tyyppinen kirppis, joita myös on maailmalla paljon, eli ihmiset tuovat tavaroitaan lahjoituksena ja hyväntekeväisyysjärjestö myy niitä toimintansa rahoittamiseksi. Monenlaiset vammaisjärjestöt ja uskonnolliset yhteisöt ja muut voivat tällaista tehdä. En puhu tässä rahastukseen keskittyvistä ryhmittymistä, kuten eräs verenimijäorganisaatio, nimeltä mainitsematta - heitä ei tukisi minkäänlaisin lahjoituksin.
Suomen systeemi taitaa olla uniikki, ja minun mielestäni se on toimimaton ja outo. - SEITSEMÄNN
Jopparit ei kest'ä,arvostelua.Valehtelevat itselleenkin.PELKÄÄVÄT ITSEÄÄN.
- kolkytluus
Näitä suur joppareita on vähemmän,mutta sitäkin sitkeempiä.Ilmeisesti hiukkasen situttaa,kun eivät ihan salaa voi kähmiä,aina,joku näkee.Harmittaahan se.Levittävät perätöntä juoruaan.lohduttaakseen itseään.Ei kaikki röyhkeitä ole.Yksi röyhkeä riittää,pilaamaan ilma piiriä.
- kakskytka
röyhkeys,itsekkyys,joppareista loistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984