Rahan ansaitseminen mielipidepaneeleilla

äityli1

Moniko täällä on mukana mielipidepaneeleissa? Ideanahan näissä on, että rekisteröidyt paneeliin, jonka jälkeen saat sitten kyselykutsut sähköpostiisi. Jokaisesta täytetystä kyselystä saat joko pisteitä tai euroja.
https://yougov.fi/refer/_NvC4WDTixSdn0qjEkac-w/ Tää on ainakin tosi hyvä, oon saanut jo 210 e tuolta!

9

233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jskgogoösdkgodp

Userneedsillä tullut itse vastailtua kyselyihin mutta saa tosi vähän pisteitä vaikka aikaa palaa kymmeniä minuutteja ja kysymykset on jotenkin niin ympäripyöreitä että sopivaa vastausvaihtoehtoa ei tunnu löytyvän.
      En tiedä onko näillä paneeleilla mitään virkaa kun kysymykset on aseteltu tällä tavalla, vastausvaihtoehdot eivät usein vastaa omaa mielipidettäni. Sitten esim. kysellään sellaisten tuotteiden käytöstä mitä mulla ei edes ole tai ei ole suurempaa merkitystä mulle niin ihan tyhjänpäiväistä minusta semmoinen. Mainosten jne. arvioiminenkin on todella hankalaa, minä en ole mikään mainonnan ammattilainen joten on vaikea esim. perustella miksi valitsisin jonkin tietyn mainoksen toisen sijasta.
      Mieleen tulee usein jokin armeijan pällitesti kun seuraavaksi tulee miltei samansisältöinen kysymys hieman toisin sanoin esitettynä, wtf?
      Kunhan saisin kerättyä pisteitä joskus sen verran että saisi jotain konkreettista hyötyä niin taidan irtisanoutua koko hommasta.

• Tulijameni

Userneedsiä tuntui kiinnostavan enemmän vastaajan asiat ja tulot, joten lopetin muutaman kuukauden kokeilun jälkeen.

• sklflsdjfdksljfksdl

Niin, aina kysyvät tulot, koulutuksen, iän, jne., arvottaakohan ne vastaukset niin ettei köyhän ja vähän koulutetun mielipide paina mitään...

• 3-10

"Mainosten jne. arvioiminenkin on todella hankalaa, minä en ole mikään mainonnan ammattilainen joten on vaikea esim. perustella miksi valitsisin jonkin tietyn mainoksen toisen sijasta."

Vastailen itsekin samanlaisiin ja ideanahan tuossa on saada tavallisen katsojan mielipiden mainoksista. Ei niitä ammattilaisten mielipiteet tuossa kiinnosta.

• tylsääonjoskus
    • tylsääonjoskus

Yougovilla on paljon myös vaihtelua, ei tarvitse aina vastata elintarvikekyselyihin :D

• Persistent

Sain juuri userneedsiltä kutsun:
      He olmoittavat että olen osallistunut kyselyyn ja antanut luvan tähän yhteydenottoon.
      No, enpäs anna koskaan jatkolupaa vaikka osallistuisinkin johonkin kyselyyn, eli valetta.
      Userneeds pyysi nyt osallistumaan ja se veisi vain hetken.
      Minut palkittaisiin pisteillä.
      Jatkossa minua palkittaisiin "lisäpistein, raaputusarvoin ja eriolaisin arvonnoin".
      Mitään ei siis luvattu.
      kuka tollo osallistuu tuollaiseen selvääkin selvempään trolliin?

• Persistent

Näitähän siis tehtailevat erilaiset verkostojen laatijat jotka sitten myyvät mainospaikkoja toisille reppanoille.
      He jotka ilmoittavat saaneensa hynää, ipadeja ja muuta taivaan mannaa, ovat näitä peikkoja ihan omassa persoonassaan.

• Vieras5437

Itse saan pientä lisätuloa täyttämällä kyselyitä Clixsensen kautta. Kuukaudessa tienaan näistä noin 100e ja kovin isoa vaivaa ei tartte nähdä sen eteen. Vaikka kyseessä englanninkielinen sivusto, kyselyt on suomeksi! Muitakin tienaus mahdollisuuksia sivustolla on.

https://www.clixsense.com/?4138951

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1847
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      100
      1839
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      137
      1669
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1411
    5. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      33
      1344
    6. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      314
      1233
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      59
      1191
    8. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      130
      1092
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      273
      1039
    10. Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta

Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa
      Hindulaisuus
      446
      933
    Aihe