Joo-o kyllä toi liqui-moly on täyttä sontaa!! SISÄLTÄÄ LEIKKI PAO:ta(7). TODELLINEN Pourpoint -38 astetta 0W-40 Onko hyvää? Testatusti! Ei taatusti tule meikäläisen autoon tämä täysin ylihinnoiteltu merkki.
0W-40 http://www.oil-club.ru/forum/topic/5314-5314/
LiquiMoly 0w-40 ja 5W-40 ovat samoja öljyjä. V_I_T_T_U miten hyvin Saksalainen TYHMIÄ kusettaa!!!
http://www.oil-club.ru/forum/topic/4429-4429/
HALPA ÖLJY TEBOIL GOLD 5W-40 on parempaa kylmäkäynnistys ominaisuuksiltaan kuin LEIKKI PAO MOLY HIGH TECH 5W-40 TESTAUSTI. Se on faktaa!! Totuudet esiin eikä mitkään yritysten myynnin edistys linkit! kiitos!
Kommentoi lainatenIlmianna
LiquiMoly ylihintaista kuraa
14
175
Vastaukset
- saku-nauraa-tyhmille
Jo menee rahat hukkaan MOLYSSA
- 4.vaihto
26 € kannu ei paha minusta
- 12633467
T-b gold alle 20€ ja paremmin lähtee käyntiin -30C ccs
- Liqui-Moly
4.vaihto kirjoitti:
26 € kannu ei paha minusta
Ja mitä Molya? ja mistä?
- jeppejoonas
Höpö höpö, taas Teboilin mies sekoilee. LiquiMoly 0w-40 pour point on -48c ja 5w-40 -42c. Ja öljyssä on muitakin ominaisuuksia, esim. leikkaatuvuus, haihtuvuus, jne..
- 153579
Joo Molyn MYYNNIN EDISTÄMIS LAPPUSESSA LUKEE POURPOINT -48C. TESTATUSTI TOTUUS ON AIVAN JOTAIN MUUTA. 0w-40 ja 5w-40 ovat samaa öljyä testatusti. Molemmat sisältävät niin sanottua leikki PAO 7. PAO7 Ominaisuudet ovat syvältä. Älä kerro jatkuvaan muunneltua totuutta. TUNTUUHAN SE PAHALLE KUN KUN HUOMAA ETTÄ SAKSALAINEN ON KUSSUT SILMÄÄN JA PAHASTI. Tässä taas näkee saksanlain paska öljy sisältää paska paota, tätä voi myydä laillisesti saksasassa täyssynteettisenä. Ei juma.kylmäominaisuudet huonommat kuin t-b goldissa joka myös on aika kehnoa.
- jeppejoonas
Eipä tuolla väliä. Ei ole Molya koneessa, mutta linkit johonkin venäläiselle sivulle ei oo kovin uskottavia, harva täällä edes osaa venäjää. Moly on kuitenkin neljän autolehden voittaja, joko he ovat oikeassa tai sitten he ei tiedä öljyistä mitään.
- 09345658
Laitappa faktaa lehtien testeistä tänne. Venäläinen saitti on luotettava, vaikka se kuinka pahalle tuntuisikin. Siellä saa moitteita myös Lukoilin yms. öljyt, ei puolueellinen.
- 985343
Liqui Moly jos on PourPoint -38C...-40C ei ole parhaat PAOT käytössä. Voi voi jos ei venäjää osaa. Mistään en ole löytänyt parempia analyysejä. Toki jos joku voi näyttää mustaa valkoisella paremmista analyyseistä, niin mikäpäs siinä, sehän olisi pelkästään hieno homma.
- jeppejoonas
09345658 kirjoitti:
Laitappa faktaa lehtien testeistä tänne. Venäläinen saitti on luotettava, vaikka se kuinka pahalle tuntuisikin. Siellä saa moitteita myös Lukoilin yms. öljyt, ei puolueellinen.
Siis tarkemmin sanottuna se oli neljän lehden lukioiden valinta, siis näin:
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web_no.nsf/id/li_fi_pszi9vjbn2.html - oil-club.ru
jeppejoonas kirjoitti:
Siis tarkemmin sanottuna se oli neljän lehden lukioiden valinta, siis näin:
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web_no.nsf/id/li_fi_pszi9vjbn2.htmlTämähän kertoo että Liqui Molyn markkinakoneisto on tehnyt Saksassa parhaan työn ei muuta. Ja täytyy myöntää että hyvän brändinhän Moly on tehnyt, öljy huonompaa kuin Mobil 1, Aral jne. mutta hintaa on enemmän. Kannattaa nyt reilusti katsoa noita ryssän analyysejä kun parempaa ei ole tarjolla.
Jos saksasta minun pitäisi jotain öljyä tilata niin se olisi Aral Supertronic 0w-40 on edullista ja riittävän hyvää, ainut että yläpää (40) on lähempänä 30, hyvä valinta 0w-30 tilalle mielestäni. Ko. öljyssä on esim. erittäin hyvä määrä molybdeeniä. Molybdeeni "liukastaa öljyä" ja vähenttä sisäistä kitkaa (vähentää mekaanisia ääniä). Oikeastaan vain oikeissa kisaöljyissä on enemmän molybdeeniä. Minulle riittää T-B Diamond 0w-40 joka on yhtä hyvää kuin Aral (osa toisessa parempaa osa toisessa huonompaa).
Liqui Moly luo hyviä mielikuvia. - jeppejoonas
Joo, mutta tuossa city prossahan on molybdeeni arvo 0. Mikähän tuo -30 tai -35 asteessa tehty mittaus on, jossa arvon pitää olla alle 6600?
- 948448
Neste City pro 0W-40 -35C CCS 5680. Molybdeeniä ei ole kuin harvassa öljyssä.
- tssipuli
jeppejoonas kirjoitti:
Joo, mutta tuossa city prossahan on molybdeeni arvo 0. Mikähän tuo -30 tai -35 asteessa tehty mittaus on, jossa arvon pitää olla alle 6600?
"Mikähän tuo -30 tai -35 asteessa tehty mittaus on, jossa arvon pitää olla alle 6600?"
No tämä on CCS-viskositeetti. Cold Cranking Simulator -testi. Tämä on toinen niistä kylmäkäynnistyvyystesteistä, jonka mukaan öljy saa etikettiin sen kylmäpääviskositeettimerkinnän, esim. 5W. Tämä testi simuloi moottorin kylmäkäynnistyvyyttä ko. öljyllä. Pienempi luku testissä --> parempi kylmäkäynistyvyys.
Toinen testi on MRV (Minirotary Viscometer) = pumpattavuustesti. Tässä testissä lämpötilat ovat 5 astetta matalammat kuin CCS-testissä.
5W-öljylle CCS-testi tehdään -30c lämpötilassa ja tuloksen täytyy olla alle 6600cP / mms2
0W-öljylle CCS-testi tehdään -35c lämpötilassa ja tuloksen täytyy olla alle 6200cp / mms2.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623077
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802353
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402006- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311529