Autona mulla on automaatti bensa Picasso 2.0 vm-06
Rupesi pakkasilla hävittämään nestettä aika paljon eli 2-3 litraa lisätty viikottain. Ennen pakkasia ei ollut minkäänlaista ongelmaa. Lohkolämmitin on säteilylämmitin eli sieltä kautta ei vuoda. Öljyn seassa ei ole vettä eikä toisinpäin ja ei ole aiheuttanut painetta nestesäiliöön. Lämmöt pysyvät tasaisesti ja hyvin puhaltaa lämmintä. Minkäänlaista vuotokohtaa ei ole löytynyt vaikka kuinka tutkittu. Ihan hivenen näkyy nestettä auton alla lähtiessä. Missähän mahtaa vika olla?
Ciroen Picasso nestettä häviää
Auttakaakiitos
2
59
Vastaukset
- Miljoona.kilometriä
Tarkastahan uudestaan ne vuodot. Aloita siltä kohtaa, missä sitä nestettä näkyy auton alla. Sormella kokeilet mahdolliset vuotokohdat ja nuolaiset sormea. Se neste maistuu lähinnä makealta. Ja vuotokohta näkyy kuivana valkoisena karstana. Noin suuri vuoto ei pysty olemaan vaikea paikallistaa.
Voithan kokeilla myös vesipumpun vuotoreiän, vaikka ei sen pitäisi vielä vuotaa. Minun vm -89 Pösössäni ei vuoda vielä 480 000 km:n jälkeenkään.- Auttakaakiitos
Vuoto loppui, kun pakkaset loppui :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221084Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885
- 72833