Ainoastaan huonoa KTS tahtoo juutalaisille ja osoittaa pahuutensa.
Juutalaisuus palstalla: KTS juutalaisvastainen
26
64
Vastaukset
- on.iranilainen.muslimi
Nyt on luterilaisupalstalla palestiinan lippua heiluttamassa ja juutalaisia pilkamassa!
- Köklö.kukluxklaanilainen
Ja valetta pukkaa.
Helluntaimessiaaneja ei mikään pidättele. Te luulette pettävänne ihmisiä ja asioista tietämättömiä te petättekin. Teidän uskonlahkonne jäsenistö koostuu pääasiassa alemmasta sosiaaliluokasta, kouluttamattomasta työväestöstä, tai jopa koulutetusta, joiden juuret ja henki kuitenkin ovat edelleen Karihtaniemen Amantan mökissä ja joille taikausko on vielä kova sana.
Saatanan kaikella voimalla tullaan taas päälle, kun paljastetaan keitä te todellisuudessa olette.- KTS--
Soffiina jälleen oikees täs. Laitalössin on aika oppia, että on olemassa KRISTITTYJÄ, jotka eivät alistu heidän mielipidehivutukseensa!
HYVÄ! - kamelinvirtsaa.veressäsi
KTS-- kirjoitti:
Soffiina jälleen oikees täs. Laitalössin on aika oppia, että on olemassa KRISTITTYJÄ, jotka eivät alistu heidän mielipidehivutukseensa!
HYVÄ!ei muslimit ole kristittyjä!
- Helluntaisatanistit
KTS-- kirjoitti:
HYVÄ!Kuten allaolevasta kirjoittajasta huomaamme, tuossa on helluntaimessiaaninen vastaus. Minä en enää unissanikaan tunnusta helluntaiuskontoa muuksi kuin satanismiksi, valkeuden vaatteisiin tekytyneenä.
Helluntailaisuuden messiaaninen siipi, on tietenkin vastaavien juutalaisrikollisten tekele, samoista motiiveista ja yhteinen tapaamiskuppila heillä on vapaamuurareiden looshi.
Minähän en väitä, että kaikki juutalaiset ovat rikollisia, vaan, ettätässä kyseessä on tietynlainen okkultistinen salarinki.
Nämä helluntaimessiaanit itse omilla viesteillään ja teoillaan ovat kertoneet tämän kaiken.
Sillä KTS ei ole muslimi ja tuo satanistihellari tuossa alla tietää asian varsin hyvin, hän jolla omien sanojensa mukaan on kamelinpaskaa veressään. Jonkun pikkupaikkakunnan "Saalemissa" hänen korviensa väliin tungettua. - Deronda
Helluntaisatanistit kirjoitti:
Kuten allaolevasta kirjoittajasta huomaamme, tuossa on helluntaimessiaaninen vastaus. Minä en enää unissanikaan tunnusta helluntaiuskontoa muuksi kuin satanismiksi, valkeuden vaatteisiin tekytyneenä.
Helluntailaisuuden messiaaninen siipi, on tietenkin vastaavien juutalaisrikollisten tekele, samoista motiiveista ja yhteinen tapaamiskuppila heillä on vapaamuurareiden looshi.
Minähän en väitä, että kaikki juutalaiset ovat rikollisia, vaan, ettätässä kyseessä on tietynlainen okkultistinen salarinki.
Nämä helluntaimessiaanit itse omilla viesteillään ja teoillaan ovat kertoneet tämän kaiken.
Sillä KTS ei ole muslimi ja tuo satanistihellari tuossa alla tietää asian varsin hyvin, hän jolla omien sanojensa mukaan on kamelinpaskaa veressään. Jonkun pikkupaikkakunnan "Saalemissa" hänen korviensa väliin tungettua.Oletko nyt ihan varma, että kaikki juutalaiset ei ole rikollisia, kuten suurena humanistina tiesit kertoa meille? Jos yhtään kykenisit vastamaan suurista puheistasi, niin menisit tekemään poliisilaitokselle rikosilmoituksen.
Koko kirjoitus on niin puhdasta ja perinteistä rasismia, että siihen pystyy yleensä vain KTS. Vapaamuurariudesta hän ei enää syytä juutalaisia, koska häntä on opetettu. Hän kuitenkin demonisoi juutalaiset ja on tuonut esille sen kuinka juutalaisuuden perimäinen tavoite olisi maailmanherruus okkultismin keinoin.
Miksi häntä kannattaa nimitellä muslimiksi, kun hänellä on kaikki niin sekaisin, että yhtenä päivänä hän on sanojensa mukaan kristitty ja yhtenä päivänä vasemmistolainen punikki? Ainoat asiat, joista hän ei löydä mitään kritisoitavaa ovat shiialainen islam ja terroristijärjestöksi luokiteltu Hamas. Hän on myös ainut, joka avoimesti tyrkyttää tälle palstalla natsipropagandaa. Jotta sellainen kristitty!
Rasistinen juutalaisviha tosiaan täyttä koko päiväsi. Sinulle kelpaa ihan mikä tahansa kunhan se vaan on juutalaisvastaista. Rasismi on koko elämän täyttävä intohimo.
Helluntailaisuus tai mikään muukaan kristinuskon suuntaus ei kiinnosta minua. Ajatuksiani ei kannata yrittää torpedoida nimeämällä minut helluntailaiseksi. En muutankaan ole sitä mieltä, että sinuun kannattaa uhrata aikaa. - KTS--
Deronda kirjoitti:
Oletko nyt ihan varma, että kaikki juutalaiset ei ole rikollisia, kuten suurena humanistina tiesit kertoa meille? Jos yhtään kykenisit vastamaan suurista puheistasi, niin menisit tekemään poliisilaitokselle rikosilmoituksen.
Koko kirjoitus on niin puhdasta ja perinteistä rasismia, että siihen pystyy yleensä vain KTS. Vapaamuurariudesta hän ei enää syytä juutalaisia, koska häntä on opetettu. Hän kuitenkin demonisoi juutalaiset ja on tuonut esille sen kuinka juutalaisuuden perimäinen tavoite olisi maailmanherruus okkultismin keinoin.
Miksi häntä kannattaa nimitellä muslimiksi, kun hänellä on kaikki niin sekaisin, että yhtenä päivänä hän on sanojensa mukaan kristitty ja yhtenä päivänä vasemmistolainen punikki? Ainoat asiat, joista hän ei löydä mitään kritisoitavaa ovat shiialainen islam ja terroristijärjestöksi luokiteltu Hamas. Hän on myös ainut, joka avoimesti tyrkyttää tälle palstalla natsipropagandaa. Jotta sellainen kristitty!
Rasistinen juutalaisviha tosiaan täyttä koko päiväsi. Sinulle kelpaa ihan mikä tahansa kunhan se vaan on juutalaisvastaista. Rasismi on koko elämän täyttävä intohimo.
Helluntailaisuus tai mikään muukaan kristinuskon suuntaus ei kiinnosta minua. Ajatuksiani ei kannata yrittää torpedoida nimeämällä minut helluntailaiseksi. En muutankaan ole sitä mieltä, että sinuun kannattaa uhrata aikaa.En demonisoi juutalaisia enkä muitakaan. Päinvastoin, me Soffiinan kans arvostamme suomalaisia peräkammariseurakuntia korkeammalle mm. Israelin edistyksellisiä rauhanvoimia.
Olemme molemmat kristittyjä emmekä muslimeja.
Soffiinan kritiikki kohdistuu yleensä helluntailössejä lähellä oleviin wannabeejuutalaisiin laitalahkoihin jotka eivät yleensä tajua yhtään mitään OIKEASTA juutalaisuudesta.
Mitä tulee juutalaisten demonisointiin, sitä harjoittavat laitalahkolaisten ja helluntailaisten siunaamat päämediat. Magneettimedia ja Mitä Vittua:
http://mvlehti.net/2015/04/26/mediamoguli-aatos-erkko-juutalainen-sionisti/ - Valheet.pahasta
Kyllä sinunkin pitää Suomen lakia noudattaa, ja panettelu on rasismia.
- vagabondus
Deronda kirjoitti:
Oletko nyt ihan varma, että kaikki juutalaiset ei ole rikollisia, kuten suurena humanistina tiesit kertoa meille? Jos yhtään kykenisit vastamaan suurista puheistasi, niin menisit tekemään poliisilaitokselle rikosilmoituksen.
Helluntailaisuus tai mikään muukaan kristinuskon suuntaus ei kiinnosta minua. Ajatuksiani ei kannata yrittää torpedoida nimeämällä minut helluntailaiseksi. En muutankaan ole sitä mieltä, että sinuun kannattaa uhrata aikaa.Missä sivustossa sun mielestä voi kirjoittaa Israelin polittiikasta?Eikö se koske vahvasti juutalaisuutta?Eikö sun mielestä voi kritisoida Israelia?Miksi sekoitatte jatkuvasti politiikka ja juut.uskonto....paradoksallista mutta totta.
Olen sama mieltä KTS kanssa joka antaa hyvin johdonmukaisia vastauksia riipumatta sitä onko hän vasemmistolainen poliittisesti tai muslimi,kristitty jne uskonnollisesti - Deronda
vagabondus kirjoitti:
Missä sivustossa sun mielestä voi kirjoittaa Israelin polittiikasta?Eikö se koske vahvasti juutalaisuutta?Eikö sun mielestä voi kritisoida Israelia?Miksi sekoitatte jatkuvasti politiikka ja juut.uskonto....paradoksallista mutta totta.
Olen sama mieltä KTS kanssa joka antaa hyvin johdonmukaisia vastauksia riipumatta sitä onko hän vasemmistolainen poliittisesti tai muslimi,kristitty jne uskonnollisestiEsitit helpon kysymyksen. Palstan nimi on Kansaninvälinen politiikka.
- Deronda
KTS-- kirjoitti:
En demonisoi juutalaisia enkä muitakaan. Päinvastoin, me Soffiinan kans arvostamme suomalaisia peräkammariseurakuntia korkeammalle mm. Israelin edistyksellisiä rauhanvoimia.
Olemme molemmat kristittyjä emmekä muslimeja.
Soffiinan kritiikki kohdistuu yleensä helluntailössejä lähellä oleviin wannabeejuutalaisiin laitalahkoihin jotka eivät yleensä tajua yhtään mitään OIKEASTA juutalaisuudesta.
Mitä tulee juutalaisten demonisointiin, sitä harjoittavat laitalahkolaisten ja helluntailaisten siunaamat päämediat. Magneettimedia ja Mitä Vittua:
http://mvlehti.net/2015/04/26/mediamoguli-aatos-erkko-juutalainen-sionisti/Teet yhtä ja intät toista. Olet kirjoittanut, että juutalaisten perimmäinen tavoite on maailmanherruus taikuuden keinoilla. Sen jälkeen sanot, että et demonisoi juutalaisia! Esimerkistä näkee, mitä sinun mielestäsi on se mainostamasi oikea juutalaisuus.
Niinhän sinä kannatat ihan kaikkea, minkä vaan voi kuvitellakaan olevan juutalaisia ja Israelia vastaan. Näitä ovat mm. Gazan rauhanjoukot (????), Iran, Hamas, Israelin "edistykselliset rauhajoukot", shiat, Naturei Karta. Aikoinaan mielin, että kelpaisiko sinulle jopa natsismi rasistisen vihasi välikappaleeksi. Sain vastauksen silloin kun puolustit suurmuftia, joka kehoitti tappamaan juutalaiset missä heitä tapaakin.
Ongelma on siinä, että sinulla ei ole yhtään omaa ajatusta tai periaatetta. Koska rasismi täyttää koko elämäsi, niin joudut jatkuvasti muuttamaan mielipiteitäsi. Ryhdyt uskovaiseksi, jos saat siitä tukea rasismillesi. Hetken päästä fanitat natseja, jos saat heiltä tulea rasismillesi. Lähinnä säälin sinua. Kuten nimimerkki Ateisti45 aikoinaan sanoi, niin sinusta ei koskaan tiedä, mikä persoonallisuus ottaa vallan.
Jos edustamasi vihapropaganda on kristinuskoa, niin kehoitan jotaista pysymään hyvin kaukana kristinuskosta. - Entinen.ystävänne
Deronda kirjoitti:
Helluntailaisuus tai mikään muukaan kristinuskon suuntaus ei kiinnosta minua. Ajatuksiani ei kannata yrittää torpedoida nimeämällä minut helluntailaiseksi. En muutankaan ole sitä mieltä, että sinuun kannattaa uhrata aikaa.En ole rasisti. Mutta juutalaiset eivät koskaan siedä mitään arvostelua. Jos mainitsee aivan erikseen juutalaiset rikolliset - sillä yksikään juutalainen ei voi olla rikollinen! - tulee juuri tuo vastaus: "olet rasisti!" Oma vastauksesi siis vahvisti sen, mitä vastaan kirjoitit.
Ja KTS tuossa edellä kirjoittaa juuri niinkuin asia on: me, kaksi klassista kristittyä tällä foorumilla nimenomaan kunnioitamme juutalaisuutta ja Israelia, sikäli kun näiden toiminta kunnioituksen ansaitsee. Kiviä viskovia haredeja emme kunnioita, sillä sattuu niin pirusti kun sellainen Mea Shearimin laitamilla osuu sinne vahingossa eksyneen vaalean, harmaasilmäisen "natsi"-lapsen päähän. Emmekä, toisin kuin kristinuskon ulkopuoliset vapaatsuunnat, - kuten helluntailaiset wannabe-messiaanit, - tyrkytä uskoamme juutalaisille.
Itse lähden siitä moneen kertaan mieliimme istutetusta oletuksesta ja väitteestä, että juutalaiset olisivat maailman älyllisintä eliittiä. Jos siis juutalaista kiinnostaisi Kristus, tottahitossa hän itse osaisi kaivaa tiedot esiin, eikä mitään pakkotuputusta tarvittaisi. Ainakaan minä en tuputa. "Katsokaa itse eteenne."
Vaikka "suurena humanistina" puolustin teikäläisiä, tuo on vastaus, jonka jokainern kristitty saa, jos sanoo yhdenkin arvostelevan sanan teistä. Olen kuullut tämän monesti teikäläisiltä: "Itse olette samanlaisia ja vieläkin pahempia!" ("Samanlaisia"... hmmm... )
Hei, kunnioitan teitä vielä jossain määrin, tosin en enää paljonkaan, mutta varsinkaan teidän perseitänne en kyllä enää nuole. Olen kuullut vitsejänne typeristä kristityistä, ja kuinka meidät saadaan tekemään kaikki juutalaisten puolesta.
Te itse käännytte ystäviänne vastaan, sillä omatuntonne ei salli, että kristitty suhtautuu teihin ystävällisemmin kuin te kristittyihin. Teette kaikkenne rikkoaksenne tämän ystävällisyyden teitä kohtaan, provosoitte reaktioita, jotta saatte sitten laukaista tuon jo moneen kertaan kuulemani vakilauseenne.
Autoin teitä, prkl, itse mainitsemalla Jeesuksen kuoleman, ettei teidän itsenne jatkuvasti tarvitsisi provosoida tätä kysymystä. Aiemmin en koskaan puhunut asiasta. Israelissa, jo kauan sitten, te tulitte härnäten kyselemään minulta: "Kuka tappoi Jeesuksen?" Tiesitte totuuden, mutta halusitte saada vastauksen kristityn suusta, jolloin saitte alkaa hutaa: "Valehtelija! Valehtelija! Roomalaiset sotilaat tappoivat hänet!" Teillä on nämä metkut aina, tulette kiusaten heittämään kompakysymyksiänne.
Jo Jeesus vittuuntui teihin. - KTS--
Entinen.ystävänne kirjoitti:
En ole rasisti. Mutta juutalaiset eivät koskaan siedä mitään arvostelua. Jos mainitsee aivan erikseen juutalaiset rikolliset - sillä yksikään juutalainen ei voi olla rikollinen! - tulee juuri tuo vastaus: "olet rasisti!" Oma vastauksesi siis vahvisti sen, mitä vastaan kirjoitit.
Ja KTS tuossa edellä kirjoittaa juuri niinkuin asia on: me, kaksi klassista kristittyä tällä foorumilla nimenomaan kunnioitamme juutalaisuutta ja Israelia, sikäli kun näiden toiminta kunnioituksen ansaitsee. Kiviä viskovia haredeja emme kunnioita, sillä sattuu niin pirusti kun sellainen Mea Shearimin laitamilla osuu sinne vahingossa eksyneen vaalean, harmaasilmäisen "natsi"-lapsen päähän. Emmekä, toisin kuin kristinuskon ulkopuoliset vapaatsuunnat, - kuten helluntailaiset wannabe-messiaanit, - tyrkytä uskoamme juutalaisille.
Itse lähden siitä moneen kertaan mieliimme istutetusta oletuksesta ja väitteestä, että juutalaiset olisivat maailman älyllisintä eliittiä. Jos siis juutalaista kiinnostaisi Kristus, tottahitossa hän itse osaisi kaivaa tiedot esiin, eikä mitään pakkotuputusta tarvittaisi. Ainakaan minä en tuputa. "Katsokaa itse eteenne."
Vaikka "suurena humanistina" puolustin teikäläisiä, tuo on vastaus, jonka jokainern kristitty saa, jos sanoo yhdenkin arvostelevan sanan teistä. Olen kuullut tämän monesti teikäläisiltä: "Itse olette samanlaisia ja vieläkin pahempia!" ("Samanlaisia"... hmmm... )
Hei, kunnioitan teitä vielä jossain määrin, tosin en enää paljonkaan, mutta varsinkaan teidän perseitänne en kyllä enää nuole. Olen kuullut vitsejänne typeristä kristityistä, ja kuinka meidät saadaan tekemään kaikki juutalaisten puolesta.
Te itse käännytte ystäviänne vastaan, sillä omatuntonne ei salli, että kristitty suhtautuu teihin ystävällisemmin kuin te kristittyihin. Teette kaikkenne rikkoaksenne tämän ystävällisyyden teitä kohtaan, provosoitte reaktioita, jotta saatte sitten laukaista tuon jo moneen kertaan kuulemani vakilauseenne.
Autoin teitä, prkl, itse mainitsemalla Jeesuksen kuoleman, ettei teidän itsenne jatkuvasti tarvitsisi provosoida tätä kysymystä. Aiemmin en koskaan puhunut asiasta. Israelissa, jo kauan sitten, te tulitte härnäten kyselemään minulta: "Kuka tappoi Jeesuksen?" Tiesitte totuuden, mutta halusitte saada vastauksen kristityn suusta, jolloin saitte alkaa hutaa: "Valehtelija! Valehtelija! Roomalaiset sotilaat tappoivat hänet!" Teillä on nämä metkut aina, tulette kiusaten heittämään kompakysymyksiänne.
Jo Jeesus vittuuntui teihin.Soffina jälleen oikees täs. Äärijuutalaisuutta emme kannata ja tpoisen laidan Isistä vihaamme myös. Laitalahkolaiset ne on jotka molemmista ääripäistä hakee oikeutusta omalle sairaalle maailmankatsomukselleen ja humpuukiennustuksilleen.
- Deronda
Entinen.ystävänne kirjoitti:
En ole rasisti. Mutta juutalaiset eivät koskaan siedä mitään arvostelua. Jos mainitsee aivan erikseen juutalaiset rikolliset - sillä yksikään juutalainen ei voi olla rikollinen! - tulee juuri tuo vastaus: "olet rasisti!" Oma vastauksesi siis vahvisti sen, mitä vastaan kirjoitit.
Jo Jeesus vittuuntui teihin.Eipä ollut mitään tolkkua kirjoituksessasi. Näytät keksineeni mikä on minun uskontoni. Tuo on hämmästyttävä taito, kun en ole koskaan kirjoittanut yhtään minkään uskonnon sisältöön liittyvää kommenttia. Voin kertoa, että useammin minut luokitellaan kristityksi.
Muilta osin kirjoituksesi on köykäistä näennäishumanismia. Siinä mielessä olette KTS:n kanssa veljeksiä. Ensi verhoudutaan humaaniuden kaapuun, jotta saadaan laukoa mitä törkeyksiä tahansa. Sartrekin aikoinaan totesi, että rasisti myöntää mielellään juutalaisten älyllisen paremmuuden. Sen jälkeen saa taas kirjoittaa ihan mitä tahansa. - sanamieseinytkirjoilla
KTS-- kirjoitti:
HYVÄ!Kaiken lisäksi kts tukee terrorismia Israelia ja USA:ta ja Eurooppaa kohtaan.
- KTS--
sanamieseinytkirjoilla kirjoitti:
Kaiken lisäksi kts tukee terrorismia Israelia ja USA:ta ja Eurooppaa kohtaan.
Tietääkseni Euroopan vastaista terrorismia on SAarNAMIES itse kannattanut breiviikin tapauksessa joten kaatakoon omaan perseeseensä vaa.
- Deronda
KTS-- kirjoitti:
Tietääkseni Euroopan vastaista terrorismia on SAarNAMIES itse kannattanut breiviikin tapauksessa joten kaatakoon omaan perseeseensä vaa.
Haluat siis kertoa, että te molemmat olette terrorismin kannattajia. Olen kerrankin samaa mieltä kanssasi. Te olette tosiaan kuin veljespoikia. Molemmat yhtä fanaattisia ja yksipuolisia vihapropagandan levittäjiä.
Tälle palstalle pitäisi saada parempia rasisteja. Te olette niin kömpelöitä ja ennistettavissa olevia. - Jokaiselle.selvää
KTS:n ja kumppaninsa katkeruus.
- Raamatussa.hyvää
nimenomaan juutalaisuudesta ja Jeesus on Messiaan nimi ja tärkeä jokaisen ihmisen ymmärtää Raamatun ilmoitus ja parannus eli mielenmuutos tehdä ja lakata juutalaisvastaisuudesta kokonaan. Jokainen parannuksen tekevä alkaa siunaamaan Israelia ja juutalaisia, sillä Jeesuksen veljien ja sisarien siunaaminen on Jumalan tahtoa varmuudella, ja samoin saamme rakastaa kaikkia ihmisiä myös.
Älkää tehkö juutalaisista esinahkan venyttelijöitä.
Jotenkin halusisi tietää, että jossain on miehiä, joille koko nahkakiekura ei ole elämän pääasia.
Jos vaikka juttelee miehen kanssa, on masentavaa ajatella, että mies odottaa vain pääsyä esinahkan venyttelyyn.- Oudoksuva
Lähes ketään oikeasti ympärileikattua ei kiinnosta naurettava esinahan venyttely joten älä pelkää :)
Haluatko vielä jatkaa keskustelua aiheesta, vaikka se käsiteltiin jo ?
- Parannusta.KTS
Jumala tahtoo pyhittää KTS:n totuudessa myös, ja hyvä ymmärtää tämä asia.
- Raamatussa.fariseukset
Raamatussa fariseuksista kaikki eivät tehneet parannusta, mutta Saulus sen sai.
- Sauluksella.intoa
Sauluksella intoa vastustaa Jeesusta, näin myös KTS osoittaa elämässään ja petollisesti toimii juutalaisvastiaisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222360- 1402041
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121457Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881200- 651121
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991087- 61970
- 68962
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45936- 2831