Tehtaalle roudattiin tavaraa kaukokiidon rekasta mitäs sinne tulee?
FINLAYSON tehdas
15
2976
Vastaukset
Paskaa
- myllis.rouva
Prouvahan nuo kakka-asiat tuntee kun niistä on yli
neljä vuotta tänne postaillut.
- sutkaapojat
Vastaanottokeskushan sinne tulee
- Anonyymi
venäjän sotaveteraaneita alkavat kuntouttaa
- Tervetuloatänne
Olisippa tosiaan hienoa jos meillekin saataisiin väriä katukuvaan. Tehdastilat ovat avarat ja tilaa sadoille pakolaisille. Ikaalinen ei vielä olekkaan kantanut vastuutaan pakolaisasiassa. Täällä olisi palvelut lähellä ja aktiiviteetteja. Varmaan maahanmuuttaja viihtyisi mainiosti. Kylpylässäkin riittäisi asiakkaita.
- kiinnostavaa
juu, toivottavasti tulis pakolaiskeskus, heräis tämäkin kuollut kylä :)
kiinnostavaa kirjoitti:
juu, toivottavasti tulis pakolaiskeskus, heräis tämäkin kuollut kylä :)
Pakolaiset voisi sijoittaa Ikaalisten Kiinteistöpalvelun isännöimiin paikkoihin!
- täälläeisyrjitäketään
SPR:lle tiedoksi. Ikaalinen on suvaitsevainen ja hyvä paikka maahanmuuttajan kotoutua. Tervetuloa!
- Aukkuli
Nytkös se oluen tuotanto pääsee aluilleen.
- autoliikkeeksikin
Hyvää varastotilaa tehtaassa on runsaasti ja lattiat kestävät
raskastakin tavaraa ja liikennettä.
- yritystäpeliin
joo kyllä se kannattais ottaa käyttöön , en usko että sisältä on pahassa kunnossa
- outooepäilyä
Miksi epäilet etteikö tilat olisi käytössä. Syksyllä kun poikkesin sinne niin ylähalli oli täynnä tavaraa.
- Anonyymi
keiden nuoriso on paikan tuhonnjut
- Anonyymi
siellä on nykyään airsoft pelitila
- Anonyymi
pysätyneisyyden ajan kunnanhallituksesta ei niitä vanhoj akyvyttömiä pidä ottaa
uuteenkaan hallitukseenjarrumiehiksi vaan nyt on lähdettävä uusillakyvyillä
vanhat hävetkööt ja kantakoot poliittisen vastuun
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991538Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50826Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730