Tehtaalle roudattiin tavaraa kaukokiidon rekasta mitäs sinne tulee?
FINLAYSON tehdas
11
2785
Vastaukset
Paskaa
- myllis.rouva
Prouvahan nuo kakka-asiat tuntee kun niistä on yli
neljä vuotta tänne postaillut.
- sutkaapojat
Vastaanottokeskushan sinne tulee
- Tervetuloatänne
Olisippa tosiaan hienoa jos meillekin saataisiin väriä katukuvaan. Tehdastilat ovat avarat ja tilaa sadoille pakolaisille. Ikaalinen ei vielä olekkaan kantanut vastuutaan pakolaisasiassa. Täällä olisi palvelut lähellä ja aktiiviteetteja. Varmaan maahanmuuttaja viihtyisi mainiosti. Kylpylässäkin riittäisi asiakkaita.
- kiinnostavaa
juu, toivottavasti tulis pakolaiskeskus, heräis tämäkin kuollut kylä :)
kiinnostavaa kirjoitti:
juu, toivottavasti tulis pakolaiskeskus, heräis tämäkin kuollut kylä :)
Pakolaiset voisi sijoittaa Ikaalisten Kiinteistöpalvelun isännöimiin paikkoihin!
- täälläeisyrjitäketään
SPR:lle tiedoksi. Ikaalinen on suvaitsevainen ja hyvä paikka maahanmuuttajan kotoutua. Tervetuloa!
- Aukkuli
Nytkös se oluen tuotanto pääsee aluilleen.
- autoliikkeeksikin
Hyvää varastotilaa tehtaassa on runsaasti ja lattiat kestävät
raskastakin tavaraa ja liikennettä.
- yritystäpeliin
joo kyllä se kannattais ottaa käyttöön , en usko että sisältä on pahassa kunnossa
- outooepäilyä
Miksi epäilet etteikö tilat olisi käytössä. Syksyllä kun poikkesin sinne niin ylähalli oli täynnä tavaraa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510152
- 816733
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424827- 614467
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684171Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313769- 472848
- 362595
- 402270
- 2151894