Liekkö normaalia yli -15c pakkases et kun lämmmöt on noin 92c koneessa ja 100km/h vauhtia mutta kun putotat noin 60-70kmh ni tippuu lämmöt alle 90c mittarissa ja tyhjäkäynnil enempi.15-30c pakkasessa. Noi tapahtuu. Kyseessä astra 1.6 16v ecotykki -95
Lämmöt astra
Tamakotsi
5
177
Vastaukset
- Qqssz
Ainakin dieseleissä on normaalia että lämmöt tippuu noilla pakkaslukemilla, kokeile viimasuojaa keulaan auttaako vaikka tämäntalven kovimmat pakkaset taitavat olla takanapäin.
- ostauus
Termostaatti on paskana, opeleis aina!
- tuoseon
Termostaatti on rikki.
- opeliski2
jos termostaatti olisi rikki niin et saisi lämpöä sisätiloihin.jos se putoo 30 asteen pakkasessa alle 90 astetta tyhjäkäynnillä nii ei se oo hajalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889