Olet mustasukkainen minusta ;)
Vastaukset 11
- seköainoaoikeaolet
Joku luulee
- voisinuaihana
Tämä tapaus tietää ;)
- punaineahdistaa
on aina mustat sukat
- voisinuaihana
Kunhan ei liian mustat ;)
- Tämärakkaallenaiselle
Tottakai olen mustasukkainen. Mutta en tietenkään liikaa. Tiedän, että voin luottaa sinuun nainen. Sä et ole miesten vietävissä. Olet kunnon nainen.
- Tämärakkaallekuskille
Minäkin olen kunnon naisesi, nousujohteessa aivan....
- reinotjalassa
Kyllä olen
- voipientätussua
Voi sinuakin tyhjäpäistä narsistia, pelkkää ilmaa ja sahajauhoa pää täynnä.
- Nenunenu
Nenä nyrkkiä kehään
- Huomasinjuuri
Narsisti.
- asiatnäin
Tiedätkö minkäläinen narsistinen ihminen on? Tässä vähän tietoa hän on itsekeskeinen, ei piittaa tekojensa seurauksista, kova syyttää muita jos pettää,salainen elämä piilottaa rahansa,puhelimensa, manipuloi sukulaisisia ja asiat joita tekee ei hänen vikansa. Tutkittua tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510