Olet mustasukkainen minusta ;)
olen huomannut mies
11
144
Vastaukset
- seköainoaoikeaolet
Joku luulee
- voisinuaihana
Tämä tapaus tietää ;)
- punaineahdistaa
on aina mustat sukat
- voisinuaihana
Kunhan ei liian mustat ;)
- Tämärakkaallenaiselle
Tottakai olen mustasukkainen. Mutta en tietenkään liikaa. Tiedän, että voin luottaa sinuun nainen. Sä et ole miesten vietävissä. Olet kunnon nainen.
- Tämärakkaallekuskille
Minäkin olen kunnon naisesi, nousujohteessa aivan....
- reinotjalassa
Kyllä olen
- voipientätussua
Voi sinuakin tyhjäpäistä narsistia, pelkkää ilmaa ja sahajauhoa pää täynnä.
- Nenunenu
Nenä nyrkkiä kehään
- Huomasinjuuri
Narsisti.
- asiatnäin
Tiedätkö minkäläinen narsistinen ihminen on? Tässä vähän tietoa hän on itsekeskeinen, ei piittaa tekojensa seurauksista, kova syyttää muita jos pettää,salainen elämä piilottaa rahansa,puhelimensa, manipuloi sukulaisisia ja asiat joita tekee ei hänen vikansa. Tutkittua tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1961708Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2481551Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281101- 791057
- 741050
- 1171010
- 86991
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose158885Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353876- 57842