S-kauppa halpuuttaa hintojaan ihan oikeastikin. Mutta onko sillä kuluttajalle suurta merkitystä? Osaavat näköjään ottaa sitten sen halpuuttamisen takaisin muissa hinnoissa. Kiinnitin huomiota hapankorppujen hintaa. S-Marketissa se halvin hapankorppu, Rainbow, maksaa 4.30 euroa/kilo. Lidlissä halvin hapankorppu maksaa 2,76 euroa/ kilo. S-Marketin hapankorppu on siis peräti 55,8 prosenttia kallimpaa kuin Lidlissä. Törkeätä. Laatueroaj noissa hapankorpuissa ei huomaa.
Huippukallis S-kauppa
4
99
Vastaukset
- Pappilanhätävarat
Riippuu mitä ostaa, taitaa meidän kaapissa olevalla hapankorpulla ollut jo 2 tai 3 vuotissynttärit.
- kiva.köyhäillä
Niin, ainakin meillä on prisma ja s-marketit halvempia kuin cittari ja supermarketit.
lisäksi s-kaupoissa paljon parempi valikoima, käyn kyllä k useammin kun ovat lähempänä, prismassa vain perjantaisin. - 0211
S-ryhmän halvin kauppa on luonnollisesti Prisma, joiden hinnoissa ei valtakunnallisesti ole kovin suuria eroja.
S-markettien hinnoissa voi taas osuuskauppakohtaisesti olla enemmän hintaeroja, esimerkiksi Pohjois-Suomessa toimivan Arina S-marketit ovat huomattavasti kalliimpia kuin Keski-Pohjanmaan Osuuskaupan vastaavat myymälät.
Jos vertaa K-ryhmää ja S-ryhmää niin kyllähän selkeästi edullisemmat hinnat löytyy S-kaupoissa, K-kaupoista tosin kannattaa aina katsoa tarjoustuotteet. - kunkaikkilasketaan
S on tavoitettavissa jalkaisin, joten siellä käymisestä ei tule muita kuluja. Kokonaisuutena se on siis ainakin minulle halvin, vaikka näkkileipä maksaisikin sentin enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774