Mies laukeaa kontallaan, kokemuksia?

Kontillaan

Hei, useita vuosia aviossa eläneenä sattui äskettäin ensimmäisen kerran niin että olin jo aivan valmis laukeamaan kun vaimo pyysi kontalleen, ja hitaasti kutitteli kielellä kiveksiä, välilihaa ja peppureikää, käsistä toisella hiljaa pumppasi kalua niin että sormet nostivat aina hieman palleja joka taaksevedolla ylöspäin, toisen käden sormet hyväili aina silloin terskaa. Laukesin valehtelematta niin kovaa että reidet vapisi jonkin aikaa, häkellyttävä kokemus kun uskoin jo että seksi jo 'arkipäiväistynyt' vuosien saatossa.

Otettu suht vakituiseksi ohjelmanumeroksi tämän jälkeen, helpompaa anatomisesti jos pääsee esim ison tuolin käsinojille jolloin naista ylempänä.

Kertokaas naiset onko tämä kokeiltu, aiotteko kokeilla kun tämän luitte, ja jos kokeilette haluan tarinita miten meni!

Nam.

9

1590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SääliksiKäyValitan

Olet surkimus. Panomiehistä surkeimpia.

• Liisulinen

Tuota omalle miehelleni myös teen, tykkää. Pepun nuoleminen saa hänet aivan holtitttomaan tilaan. On aina ilahduttavaa kun yllättäen löytyy uusia juttuja jo "tuttuun ja turvalliseen" suhteeseen. Tällä hetkellä omassa harjoitusohjelmassamme on kurkkuun nussiminen -ihan omasta halustani siis (kaikille närkästyneille tiedoksi).

• Anonyymi

Opetin yhden naisen hieromaan eturauhasta peräaukon kautta ja hän kyllä yllättyi kovasta orgasmistan ija että mälliä tuli reippaasti,toisella kädell äveteli kullia,huh miktä kokemuksia nuo olikaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opetin yhden naisen hieromaan eturauhasta peräaukon kautta ja hän kyllä yllättyi kovasta orgasmistan ija että mälliä tuli reippaasti,toisella kädell äveteli kullia,huh miktä kokemuksia nuo olikaan!

Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkarit toisiaan perseeseen moukaroi trallallaa

• Anonyymi
    • Hienoa! Tuossahan on kimmoketta seksielämän löytöretkelle yhdessä vaimosi kanssa. Pistä sinäkin hänen reidet vapisemaan, Hän teki aloitteen, nyt on sun vuoros jatkaa.

• Anonyymi

Juu kunhan on kunnon paska tulossa

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2545
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1841
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      135
      1636
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      54
      1540
    5. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1362
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1356
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      150
      1305
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1218
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1163
    10. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    Aihe