Miesten ammatit

hörri

Mitä ajattelette kun miespuolinen kertoo olevansa yksikönjohtaja?

25

106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollinen_pudotettava

Tulee mieleen, että on mahdollista, että mies on kokoomuslainen. Ryhdyn viemään keskusteluja aiheisiin, joissa tuo voi tulla esiin, koska en voisi hyväksyä miestä, joka on kokoomuslainen.

• LindaF

Ei hääppöinen ammatti, mutta hyvä tietysti ettei ole mikään paskalle haiseva persuluuseri.

• Henk_Wäsähtänyt---

.

"Henkisesti Wäsähtänyt" Olisi pitänyt yrittää # ENEMMÄN#

har!1

.

• Oletettavasti hyvin stressaava ja vastuuntuntoinen ammatti. Harva jaksaa pitkään sellaisessa pyörityksessä. Täytyy muistaa välillä rentoutua ja tehdä hauskoja lomamatkoja, ettei pala kokonaan loppuun.

• Kfssjkn

No Yksikön johtajia voi olla missä vaan töissä.. Ei se kerro miehestä yhtään mitään.. Minulta naisena seuraava kysymys olis että niin missä ja mitä siihen liittyy?

• pikkurunoilija

Pikkupomo

• Alan mietiskellä missä töissä on yksiköitä ja yksikönjohtajia. Ainakin parissa, missä itse olen ollut kesätöissä. Esim elintarviketeollisuus, elektroniikka-teollisuus..Periaatteessa vähän vieraita työ-aloja itselle muuten kuin nuoruusajan kesätöiden puolesta.

• Luolamadonna

En ole aivan varma, mutta hän saattaa olla komppanian päällikkö, eli jonkin sortin majuri tai muu hyyskä.

(Naurua)

• Luolamadonna

Miksi ihmeessä muuten jokin moniosainen taho, kuten komppania voidaan käsittää yksikkönä?

Monikonjohtaja olisi ehkä passelimpi.

(Hihitystä)

• Luolamadonna

• Luolamadonna

Museonhoitaja olisi myös kiva ammatti, jos olisi mies. Pojat olivat vähän leikkineet Tutankhamonin kuolinnaamiolla, koska yöllä oli ollut vähän tylsää. No, rikkohän se meni.

Pojat ovat poikia. Nainen oltaisiin varmaan jo hirtetty.

(Hihitystä)

• nimimerkitönj

Arvelen, että hänellä täytyy olla kuminukkevaimo.

• Olisiko se esimerkiksi hevi-yksikön johtaja sitimarketissa?

• oma.arvioni

Ei, pikemminkin rock-yksikön johtaja k-marketissa.

• JOUKO_JA_KOSTI
        oma.arvioni kirjoitti:

Ei, pikemminkin rock-yksikön johtaja k-marketissa.

.

"JOUKO JA KOSTI -YKSIKÖN JOHTAJA ANTTILASSA?????????" oho cäps

har!1

.

• annnuuu

Ensimmäisenä tuli mieleen nakkikioskikauppias. Mitä vähäpätöisempi heppu sitä komeampi titteli. Kerran olin treffeillä toimitusjohtajan kanssa, ja hän johti nakkikioskia, jonka toinen työntekijä oli.

• Tiukkisko

Siitä vois tulla mieleen silmälasipäinen tiukkis mies, joka pihtailee rahoja ja maksattaa naisella :(. Se vaan nyt tuli mieleen, en tiedä mistä.

• ...että montako vuotta pitää olla yksikönjohtajana keskimäärin ennen kuin ylennetään monikonjohtajaksi.

• rati

Ei niitä suoraan ylennetä. Välivaihe on kaksikonjohtaja, jollainen ollaan pari vuotta.

• 999666999
    • rouvalleraida

Väittihän modellikin olevansa joku tuholaistorjuja, vai mikä lie ollut. Oli kuulama erikoistunut satiaisiin ym.

On tainnut ukko tukehtua myrkkyihinsä, kun ei ole näkynyt.

• KUALI----

.

"KUALI MYRKKYKAASUIHINSA ???????????"

har!!1

.

• Hänellä on alaisia jo hyvä palkka riippuen osin yrityksen koosta.

• määmy

Jotenki mieleen syntyi ajatus korpraalista & alikessust. E tää oo helppo näin, eiks he oo osaston johtajii.
      Onks kyse joukko- vai perusyksiköst?

Ny mä hiffasin, aliupseerikoulu o perusyksikkö & perusyksikön pomo o yliluti /kapu & ku kyse o joukkoyksikkö, ni pomo o... o... korkeempii ed. mainittuja.

Lukitsen vastaukseks majuri

• plötsis

höpö höpö äijät. Yksikkö on esim laitoksessa, virastossa, kirjastossa, toimistossa, yrityksessä...
      nyt ne rynkyt nurkkaan ja ajatukset maan pinnalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10762
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      7243
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5324
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      62
      4890
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4568
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4063
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2948
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2845
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2360
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      36
      2104
    Aihe